Sergej Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Witam, gdzie można kupić DLG? Pozdrawiam S. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal B. Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Generalnie w sklepie jak większość rzeczy: http://www.hyperflight.co.uk/products.asp?cat=RC+Gliders&subcat=DLG+F3K+Hand+Launch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sergej Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Jestem ukraincem i duzo nie wiem ! dzieki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jary14 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Ewentualnie u forumowego kolegi --> http://www.buteo.jcom.pl/ Wiem też, że jeden z forumowiczów (Krzys92) ma na sprzedaż nowy komplet od Góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sergej Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 któ latają w parku na ochote -warszawa ? Ewentualnie u forumowego kolegi --> http://www.buteo.jcom.pl/ Wiem też, że jeden z forumowiczów (Krzys92) ma na sprzedaż nowy komplet od Góry. dziekuje bardzo!!! to moj DLG kobra 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pabork Opublikowano 1 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 http://tud-modelltechnik.de/ http://stratair.com/ http://sklepekspert.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sergej Opublikowano 1 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 A gdzie można latać i z kim? Mieszkam w Warszawie na ochote Pozdrawiam S. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaro Opublikowano 1 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 Masz na myśli Park Szczęśliwicki? Tam lata mój kumpel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sergej Opublikowano 2 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Masz na myśli Park Szczęśliwicki? Tam lata mój kumpel tak ! Park Szczęśliwicki ) kiedy można polatać razem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaro Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 Wysłałem Ci na PM maila do niego. Umówcie się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sergej Opublikowano 3 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 ok dzieki! Jeśli ktoś chce sobie taki model, ja mam! ok dzieki! Jeśli ktoś chce sobie taki model, ja mam! Jestem producentem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Rzeźnik Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 Szczerze, trochę dziwne rozwiązanie z klapami w samostatecznym skrzydle. Nie lepiej zrobić z małym i pojedynczym wzniosem + lotki, jak w normalnym DLG ? Wygląd modelu za to ciekawy, przypomina bardzo klasę F1A. Trochę dziwią mnie tak kanciate stateczniki , aerodynamika woli chyba bardziej eliptyczne kształty z "wąsatymi" końcówkami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sergej Opublikowano 3 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 co to jest - wąsatymi" końcówkami ?Jestem z Ukrainy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Rzeźnik Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 "Wąs" = moustache ,rzeczownik. "Wąsaty" -przymiotnik użyty w tym kontekście miał znaczyć zakończony w taki sposób Zapomniałem, że nie jesteś z Polski, wybacz. Miałeś pełne prawo nie zrozumieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sergej Opublikowano 3 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 Link nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rapier Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 model pierwsza klasa, ale to chyba raczej HLG a nie typowe DLG tym bardziej ze chyba skrzydlo jest dzielone. Szczerze, trochę dziwne rozwiązanie z klapami w samostatecznym skrzydleDlaczego dziwne? - raczej typowe dla takiego skrzydla A tak z ciekawosci to ile kosztuje taki zestawik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Rzeźnik Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 model pierwsza klasa, ale to chyba raczej HLG a nie typowe DLG tym bardziej ze chyba skrzydlo jest dzielone. Dlaczego dziwne? - raczej typowe dla takiego skrzydla A tak z ciekawosci to ile kosztuje taki zestawik? Skoro obciążam skrzydło serwami, to Nie widzę sensu, żeby rezygnować z lotek. Mimo, że samostateczne modele tez mają swoją magię to latanie na 2 lub 3 kanałach nie sprawiłoby mi już takiej frajdy. ale to tylko moje zdanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal B. Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 Kuba jesteś na początku drogi i wiele musisz się nauczyć jeszcze. Klapy w tym wypadku pozwolą CI lecieć szybciej pod wiatr oraz bezpiecznie wylądować. Jeśli chodzi o aerodynamikę to znacznie łatwiej jej nie zepsuć robiąc takie prostokątne skrzydła i stateczniki niż cudować z eliptyką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sergej Opublikowano 3 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 250 euro z lotkami Wing span - 1500 mm, S=24dm3 Wing span - 1500 mm, S=24dm3 Wing span - 1500 mm, S=24dm3 Airfoil - AG16>17 Airfoil - AG16>17 Airfoil - AG16>17 Weight - 200g Weight - 200g Weight - 200g 5 control surfaces Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Rzeźnik Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 Jeśli chodzi o własne projekty, to masz rację Rafale bo jeśli mwimy o RC to dałoby się je policzyć na palcach dwóch rąk. Ale jest kilka szeroko stosowanych rozwiązań (kształtów) eliptycznych mniej lub bardziej, które raczej nie zawodzą...Mam na myśli kształty tego typu ,które zmniejszają wiry powstające za skrzydłem. Z tego, co wiem , pożądane są raczej łagodne przejścia i brak uskoków, jeśli chcemy modelu o dużej doskonałości. Popraw mnie, jeśli się mylę. Poza tym eliptyczne kształty mają jeszcze jedną ważną zaletę- bardzo ładnie wyglądają i widać wtedy, że konstruktor nie szedł na łatwiznę i podjął się dodatkowej pracy .Faktem jest też, że łatwo "przekombinować", zwłaszcza, jeśli ma się do tego tendencje, jak ja. Trzeba się pilnować wtedy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi