Jump to content

Witam, gdzie można kupić DLG ?


Sergej

Recommended Posts

Szczerze, trochę dziwne rozwiązanie z klapami w samostatecznym skrzydle. Nie lepiej zrobić z małym i pojedynczym wzniosem + lotki, jak w normalnym DLG ? Wygląd modelu za to ciekawy, przypomina bardzo klasę F1A. Trochę dziwią mnie tak kanciate stateczniki , aerodynamika woli chyba bardziej eliptyczne kształty z "wąsatymi" końcówkami ?

Link to comment
Share on other sites

model pierwsza klasa, ale to chyba raczej HLG a nie typowe DLG tym bardziej ze chyba skrzydlo jest dzielone.

Szczerze, trochę dziwne rozwiązanie z klapami w samostatecznym skrzydle

Dlaczego dziwne? - raczej typowe dla takiego skrzydla

 

A tak z ciekawosci to ile kosztuje taki zestawik?

Link to comment
Share on other sites

model pierwsza klasa, ale to chyba raczej HLG a nie typowe DLG tym bardziej ze chyba skrzydlo jest dzielone.

 

Dlaczego dziwne? - raczej typowe dla takiego skrzydla

 

A tak z ciekawosci to ile kosztuje taki zestawik?

 

Skoro obciążam skrzydło serwami, to Nie widzę sensu, żeby rezygnować z lotek. Mimo, że samostateczne modele tez mają swoją magię to latanie na 2 lub 3 kanałach nie sprawiłoby mi już takiej frajdy. ale to tylko moje zdanie.

Link to comment
Share on other sites

Kuba jesteś na początku drogi i wiele musisz się nauczyć jeszcze. Klapy w tym wypadku pozwolą CI lecieć szybciej pod wiatr oraz bezpiecznie wylądować. Jeśli chodzi o aerodynamikę to znacznie łatwiej jej nie zepsuć robiąc takie prostokątne skrzydła i stateczniki niż cudować z eliptyką.

Link to comment
Share on other sites

250 euro

 

z lotkami

Wing span - 1500 mm, S=24dm3 Wing span - 1500 mm, S=24dm3 Wing span - 1500 mm, S=24dm3 Airfoil - AG16>17 Airfoil - AG16>17 Airfoil - AG16>17 Weight - 200g Weight - 200g Weight - 200g 5 control surfaces

post-8994-0-48888700-1346704194.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeśli chodzi o własne projekty, to masz rację Rafale bo jeśli mwimy o RC to dałoby się je policzyć na palcach dwóch rąk. Ale jest kilka szeroko stosowanych rozwiązań (kształtów) eliptycznych mniej lub bardziej, które raczej nie zawodzą...Mam na myśli kształty tego typu ,które zmniejszają wiry powstające za skrzydłem. Z tego, co wiem , pożądane są raczej łagodne przejścia i brak uskoków, jeśli chcemy modelu o dużej doskonałości. Popraw mnie, jeśli się mylę. Poza tym eliptyczne kształty mają jeszcze jedną ważną zaletę- bardzo ładnie wyglądają i widać wtedy, że konstruktor nie szedł na łatwiznę i podjął się dodatkowej pracy :P .Faktem jest też, że łatwo "przekombinować", zwłaszcza, jeśli ma się do tego tendencje, jak ja. Trzeba się pilnować wtedy.

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.