Jump to content

Naprawa gaźnika OS'a 15LA - pliss HELP


mmarko25

Recommended Posts

Czesc

 

Parę miesięcy temu uszkodziłem gaźnik mojego OS'ka (nie pytajcie jak ja to zrobiłem).. w sposób następujący:

 

os03.JPG

os02.JPG

os01.JPG

 

W miejscu wyrwania powinien być plastikowy króciec na który wchodził wężyk od zaworu iglicowego. Teraz tego króćca tam nie ma (jak widać). Zastanawiam się jak to naprawić...

Mam pare pomysłów, ale chciałbym zobaczyć (poczytać) jak Wy naprawilibyście coś takiego.

Bardzo proszę o pomoc. Nowy gaźnik wraz z przesyłką to prawie 50zł i chciałbym uniknąć tego wydatku:)

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Można tak jak pisze marcin133,ale ja bym poszedł krok do przodu. Skoro to jest plastikowe, a wsadzone jest w aluminium to na 100% można to wyjąć. A jak się wyjmie to można już takie dorobić, dotoczyć czy cokolwiek innego :D

Link to comment
Share on other sites

Tak - ja chciałem jedynie zaznaczyć że akurat naprawa tego elementu nie będzie stanowiła kłopotu a technik wykonania tyle ile głów :) W zasadzie wszystko będzie dobre :P Osobiście jeden gaźnik posiadam naprawiony "techniką" podaną przeze mnie wyżej - działało do końca rok - druga kraksa - znowu wszystko poklejone + poklejone gniazdo iglicy :crazy: silnik OS 20FP - na chama nie chce zakończyć żywota - dalej śmiga już następny rok :devil:

Link to comment
Share on other sites

Ale motyl nawet przez chwile nie poczułem w Twojej wypowiedzi nic negatywnego :) Problem jest prosty - to najważniejsze. Sposób wykonania naprawy - tak jak kto woli (przecież nie każdy lubi klej :) a inni będą woleli bardziej "fachową" naprawę)

Link to comment
Share on other sites

Dzieki za rady,

myslałem dokładnie tak jak Marcin133 i tak właśnie zrobię, chciałem tylko zobaczyć co mi inni doradzą.

Z tym wyjmowaniem plastiku z aluminium.. chyba nie jest tak łatwo..:).

Oki, doklejam kawałek rurki z byleczego, tylko jak (a właściwie CZYM) odtłuścić ten czarny plastkik przed klejeniem ??

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Czesc

 

Naprawa już zrobiona:). Dzięki wszystkim za rady.

Nawet nie wiedziałem że to będzie takie proste i szybkie w wykonaniu, silniczek odpalił od pierwszego zakręcenia.

 

Tomek, dzięki pożyczenie kleju do metalu, zużyłem całe 0.7ml ....:)

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Hej, innym sposobem może być wklejenie w rozwiercony otwór mosiężnej rurki 3 mm oczywiście nie przewiercamy do końca żeby zachować końcowy przekrój otworu w tej części. Odtłuszczamy (np. benzyna ekstrakcyjna) i nakładamy na odcięty (oczyszczony z opiłków) kawałek rurki cyjanoakryl (bardzo mało, za pomocą główki od szpilki) wkładamy w otwór w gaźniku i jeszcze zalewamy (z wyczuciem). Opisany sposób stosowałem przy naprawie identycznego silniczka, w moim przypadku konkretnie iglicy.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.