jaciomp Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 Cześć, Po ostatniej kraksie w powietrzu, odpadła mi piasta samozaciskowa wraz ze śmigłem. Po oględzinach stwierdziłem następujące zjawiska: Przy pełnym szybkim wychyleniu drąga gazu silnik robi 1 obrót i staje, natomiast przy bardzo powolnym i płynnym startuje normalnie. Druga sprawa to przy maksymalnych obrotach coś stuka w silniku jakby łożyska. Jednak po wymianie regulatora jest ok. Co mogło się spartolić i czy da się uratować ten regiel? Może coś się odlutowało, coś nie kontaktuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madrian Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Możliwe, że masz źle ustawiony timing w regulatorze. Weź instrukcję i zaprogramuj inną opcję. Jeżeli to regulator nieprogramowalny to albo trzeba zmienić regulator, albo silnik na dostosowany do ustawień regulatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaciomp Opublikowano 16 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Regulator był dobry do kraksy, potem coś poszło. Może się rozprogramował ale wygląda to na uszkodzenie czegoś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Autsajder1983 Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 "przy maksymalnych obrotach coś stuka w silniku jakby łożyska" Sprawdź magnesy w silniku. Mógł się któryś odkleić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazur Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Regulator był dobry do kraksy, potem coś poszło. Może się rozprogramował ale wygląda to na uszkodzenie czegoś. Prawdopodobnie padła jedna faza. Sprawdź w regulatorze luty przewodów wychodzących do silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi