m-muzyk Opublikowano 15 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 Witam wszystkich pilotów. Co prawda nie wypowiadam się zbyt często, ale bywają momenty kiedy warto coś zarekomendować. Jestem początkującym modelarzem i mimo kilku modeli które sobie stoją w hangarze – ostatni nabytek, w porównaniu do pozostałych to prawdziwy strzał w 10. Odrazu uprzedzam, że znam konstruktora i pochodzę z miejscowości w której znajduje się sklep ( www.emodel.pl ) gdzie go kupiłem. .... to tak, żeby mi nikt nie postawił zarzutu kryptoreklamy - niczego nie ukrywam. Tak naprawdę w kategorii modeli szkolnych spełnia wszystkie oczekiwania a jednocześnie jest niedrogi - co chyba również ważne dla zaczynającego przygodę adepta pilota. Model posiada nazwę Leaderski i jest konstrukcją ( co wynikało z mojej rozmowy z jego konstruktorem ) celowo obliczoną dla potrzeb trenowania najważniejszych umiejętności pilotowania. Konstrukcja z EPP - tutaj dygresja - mam kilka modeli z tego materiału, a użyte tutaj EPP jest zdecydowanie najlepsze pod względem jakości z jakim miałem do czynienia. Całość to zwarta, górno płatowa konstrukcja. Skrzydło z lekkim wzniosem i płasko wypukłym profilem.. Elementy EPP pięknie wyprasowane, bez żadnych frędzli i farfocli - gotowe do malowania. Wewnątrz model wzmocniony idealnie dopasowanymi elementami belkowymi, dodatkowo powierzchnie wzmocnione węglem. Biorąc gotowy model do ręki wyczuwa się, że wszystko ma swoje miejsce, jest przemyślane i wytrzymałe. Model wyposażyłem w silnik klasy emax 2812 ; śmigło 7x6. Konstruktor w wersji pierwotnej przewidział sterowane: kierunek, wysokość, obroty. Na moją prośbę zostały ładnie odcięte lotki. Środek ciężkości - 8 cm od natarcia. Teraz to co najważniejsze: wyjazd na lotnisko, pakiet 1,4 i pierwsze wrażenia ( moje i reszty zgrai file:///C:/Users/LAPS/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image002.gif) Pierwszy start i miłe zaskoczenia które ujmę punktowo. - model śmiga idealnie delikatnie się wznosząc z dosyć dużą