Skocz do zawartości

Przerobienie na montaż za wręgą


robertus

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Czy te silniki można przerobić na montaż za wręgą.

http://www.hobbyking...otor_180w_.html

http://www.hobbyking...otor_150w_.html

http://www.hobbyking...ner_1450kv.html

 

Ewentualnie możecie coś zaproponować? Potrzebuję do dwusilnikowego Bronka aby na śmigle 7cali był ciąg po ok 500g

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież to są outrunnery. Obudowa od strony wystających osi( jak na zdjęciach) obraca się z osią. Otwory nagwintowane w tych ruchomych"dzwonkach" jeśli są, to są tylko do przykręcenia głowiczki a nie do przykręcenia krzyżaka. Bo ta część wiruje. Żaden z przytoczonych nie ma takiej głowiczki w komplecie.

Np ten ma http://www.hobbyking..._Outrunner.html

 

Żeby przerobić te podane w poście, można tylko przepchnąć oś w przeciwny koniec pod odpuszczeniu wkrętów zabezpieczających. Dobrze byłoby zeszlifować wał w nowym miejscu pod to zabezpieczenie. Choć wg moich dotychczasowych przepychanych silników wszystkie przepychały się tak ciężko, że to zabezpieczenie wydaje się zbędne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze myślałem, tylko za sprawa "skrótu myślowego" źle napisałem. Chodziło mi o to, że silniki te można montować przed wręgą lub za nią, po uprzednim przesunięciu wału. Generalnie, silniki które mają w fabrycznym wyposażeniu dodatkowy krzyżak mocujący, nadają się do obydwu rodzajów montażu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że w silniku z pierwszego linku wystarczy wymienić oś na taką: http://www.hobbyking..._Shaft_Set.html

Krótsza część (do nacięcia na zawleczkę) będzie wychodziła z części nieruchomej silnika, przechodziła przez wręgę i kończyła się piastą lub propsaverem. Drugi koniec jest zeszlifowany pod śrubę zabezpieczającą w części ruchomej a długość tej osi jest identyczna jak w silniku. W przypadku kreta będzie giąć się w miejscu nacięcia na zawleczkę. Jest to i wada i zaleta - może się giąć przy niewielkich siłach ale łatwo wyjąć taką oś z silnika bo będzie zgięta poza nim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.