daffy Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 I z chęcią poczekam na kolegi FPV i rozmieszczenie wszystkiego bo miejsce już jest....pozdawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erapin Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 latacz_86 Czytaj dokładnie... Czy z moich wypowiedzi wynika, że to mój pierwszy model ? Nie, nie jest to mó pierwszy model i nie mam regulatora 20A bo nie kupiłem RTF tylko KIT. Latam modelami już 2 lata -.- I powiedziałem też, że śmigło 6x4 nie mieści się w mojej becie. (v2) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latacz_86 Opublikowano 3 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 @erapin - fakt, nie doczytałem dokładnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erapin Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Witam, Po zimowej przerwie czas zabrać sie za latanie. Stąd moje pytanie: Mogłby mi ktoś kto ma bete 1400 v2 powiedzieć jak to jest z zamontowaniem skrzydeł ? Kupiłem niedawno używaną bete i mam niby śrubki, ale kręce i kręce i tak jak by nie było gwintu. Może brakuje jakiś nakrętek ? Ja mam tylko takie długie cienkie dwie śruby, nic po za tym. Proszę o jak najszybszą odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiso Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 To może wrzuć zdjęcie tego mocowania ? Sam mam pioneera 1400 czyli jeden z klonów tego modelu. Kilka z nich już widziałem i nie kojarzę śrub mocujących. Może to czyjś patent na zamocowanie skrzydeł. Magnesy neodymowe spełniają swoją rolę w zupełności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erapin Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Mam też bixlera a to identyczny klon jak pionier. Beta v2 natomiast to druga wersja bixlera jak i pionnera. Jest trochę inna. Nie ma mnie teraz w domu ale jak wrócę to wrzucę zdjęcie. Ma ktoś betę v2? Proszę o wypowiedzenie się takowej osoby @EDIT Problem rozwiązany było trochę zabawy, ale skrzydła się trzymają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
team_badboy Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Witam panowie ,mam Pioneera 1400 dzis latalem ,ladna pogoda ,regulowalem mode setup .Jak ustawic wychylenia ser w Turnigy 9x V2 ,chodzi mi o lotki i ster do plynnego latania,opcja D/R Exp i Trim ile odkladnie wartosc pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiso Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Nie wiem czy ktoś odpowie na takie pytanie. To tak jakbyś zapytał " ile obrotów kierownicą mam zrobić jak skręcam na skrzyżowaniu w lewo". Niedawno zaczynałem z tym samym modelem więc postaram się pomóc. 1. Wszystkie trymery na aparaturze ustawiasz na 0 czy "neutrum" czy tam w pozycji centralnej. 2. Tak samo sub trim w menu aparatury wszystko na 0 i podobnie ma być w Dual Rate 3. Regulujesz mechanicznie popychacze tak, żeby lotki oraz ster wysokości i kierunku były "na oko" dobrze do prostego szybowania. Model nie powinien ani zadzierać nosa ani za mocno schodzić w dół. Ma spokojnie lecieć prosto. 4. Teraz korygujesz w czasie lotu ustawienia trymerów tak by model leciał prosto i spokojnie "nie pompując". Daul rate - ja testowałem po kilka razy, zasada jest taka, że normalnie latasz na mniejszych wychyleniach a jak jesteś już pewny i chcesz poszaleć przełączasz się na większe zakresy wychyleń. Przydaje się też przy lądowaniach lub lataniu na małej prędkości, stery i lotki nie są tak skuteczne przy małej prędkości wiec potrzebujesz większego wychylenia. Musisz się z tym pobawić i poeksperymentować. Może ktoś bardziej doświadczony mnie poprawi jeżeli napisałem coś nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erapin Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Jak w końcu z tym śmigłem. Zrobiłem dwa loty na śmigle stockowym i mam go dosyć. W domu posiadam śmigło 6x4 APC od bixlera i jest sporo za duże do betki v2. Czy zmieniał już ktoś śmigło i może powiedzieć jak modelik sie zachowuje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiso Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Ja zmieniałem ale nie powiem Ci jak się zachowuje bo nie mam porównania do fabrycznego, nawet go nie zakładałem bo sprawiało wrażenie bardzo słabego.... Wrzuciłem takie: http://abcrc.pl/p/75...-akcesoria.html Dlatego nie wiem dlaczego myślisz, że 6" cali jest za duże. W moim temacie o pioneerze masz kilka filmów z lotów właśnie na takim śmigiełku włącznie ze startami ze śniegu. Ostatnio nawet z trawy bez problemu szła do góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erapin Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Nie myślę tylko po prostu nie pasuje. Mam betę v2 a pioneer jak mi wiadomo jest klonem bety v1. Pewnie dlatego nie pasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erapin Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Wypowie się ktoś kto ma BETE 1400 w drugiej wersji ? Z serwami w kadłubie ? Mam to śmigło stockowe 5 calów i brakuje jakieś 0,5-1cm od niego do kadłuba, dlatego nie wiem czego wszyscy piszą żeby kupić śmigło 6x5,5 skoro jest 3cm dłuższe od stockowego. Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elwizardos Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Ja akurat mam świeżo oblatanego Pioneer`ka. Latam na śmigle z kompletu czyli tym 5x4. Za radą kolegów kupiłem co prawda APC 6x4, ale tak oglądałem i przyznam, że to APC jakieś takie zryte, na moje mało wyrobione oko, to z kompletu jest takie jakieś porządniejsze. W tym APC jest masa nadlewów, trzeba by to obrabiać, szlifować potem pewnie wyważać. Zaliczyłem już kilka lotów na tym śmigle z kompletu i wg mnie nie ma sensu wymieniać na inne. Model lata nawet za szybko jak na moje umiejętności. Startuje na 1/2 gazu i ładnie się wspina w górę. Do latania po kole wystarczy mi 1/3 mocy. Full gaz daję tylko jak robię pętelkę i to tylko w czasie szybkiego wspinania. Kilka osób pytało w tym wątku o czas latania. Ja kupiłem pakiety 3s 1300mAh. Ktoś wspominał, że na takim pakiecie polatał ok. 8 minut. Zrobiłem szybki test. Podczas ostatniego lotu ustawiłem w aparaturze timer na 6 min. kiedy zapikał polatałem jeszcze może 30 sec i wylądowałem. Zapakowałem pakiet do ładowarki, naładowałem do pełna i wyszło na to, że te 6 minut z kawałkiem zużyło 428 mAh. Pakiet ma 1300mAh, czyli na takim pakiecie przy moim sposobie latania można spokojnie latać 13-14 minut i będzie mały zapas na lądowanie. Ja dopiero zaczynam loty i macham serwami na prawo i lewo, silnik mam cały czas włączony na ok 1/3 mocy. Jeśli ktoś ma opanowane szybowanie i płynne latanie to na takim pakiecie polata spokojnie ze 20 minut, ale to oczywiście zależy też od samego modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeliDaro Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Witam, koledzy jaki silnik polecacie do Betki ? Kupiłem zestaw KIT jako zestaw naprawczy do mojej betki którą kupiłem jako zestaw ARTF. Na silniku nie ma żadnych napisów a chciałby go wymienić na nowy ... może trochę mocniejszy ? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rey Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Witam, Wprawdzie zadałem już pytanie na ABC-RC.pl, ale chciałbym poznać również Wasze propozycję wariantów kompletowania pierwszego zestawu do nauki latania+ Oczywiście jak wszystko kupuję o oczko do przodu, żeby za szybko nie zmieniać ;-) Wybór padł na Easy Star II Multiplex lub Beta 1400 w wersji ARF. Nie jestem do końca świadomy jak duża w jakości wykonania jest między tymi modelami różnica i cze warto dopłacać do Multiplexa. Bardzo podobały mi się loty Twin Stara firmy Multiplex, ale nie wiem, czy to nie za bardzo zaawansowany model na początek ;-) Wstępnie wybrałem: - tuning 9X; - odbiornik - nie potrafię dobrać; - regulator 40A (jeżeli wystarczający będzie 30A to może być); - 3x pakiet ZIPPY 2200mAh; - jako zapas śmigło APC 6x5.5E + piasta śmigła 2.3mm/M5; - bagnet z oryginalnego 5mm na większy 8mm; - odpowiednie serwa (9g?) i ładowarkę - nie potrafię dobrać. Oraz pozostałe niezbędne akcesoria typu folia wzmacniająca, klej do naprawy po ew.kretach, itp, które będą mi niezbędne. Silnika bez szczotkowego nie będę wymieniał skoro wszyscy piszą, że fabrycznie dodawany jest wystarczający Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 1. Nie ARF, tylko KIT - ARF to krok wstecz, bardzo słabe serwa. Wstępnie wybrałem: - tuning 9X; OK - odbiornik - nie potrafię dobrać; Powinien być razem z nadajnikiem jw, lub potrzebujesz cały link , np frsky - regulator 40A (jeżeli wystarczający będzie 30A to może być); 30A wystarczy - 3x pakiet ZIPPY 2200mAh; kup też jeden 1300. 2200 dla mnie okazał się za ciężki - jako zapas śmigło APC 6x5.5E + piasta śmigła 2.3mm/M5; po co piasta? Oryginalnej raczej nie rozwalisz. Kup też śmigło APC 6x4 - weźmie mniej prądu. - bagnet z oryginalnego 5mm na większy 8mm; nie, z oryginalnej rurki fi 6 na pręt fi 6 - odpowiednie serwa (9g?) i ładowarkę - nie potrafię dobrać. serwa - mam corona 929MG - kup analogowe z metalowymi zębami 12g ładowarka jakakolwiek B6 Oraz pozostałe niezbędne akcesoria typu folia wzmacniająca, klej do naprawy po ew.kretach, itp, które będą mi niezbędne klej UHUpor - nic nie rób CA, resztę znajdziesz w szufladzie (taśma pakowa e.w na aligatora, bambusowe patyki do szaszłyków) Silnika bez szczotkowego nie będę wymieniał skoro wszyscy piszą, że fabrycznie dodawany jest wystarczający tak pozdrawiam - Bartosz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rey Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Dzięki Bartek. Nie łapię jeszcze niektórych terminów, jakiego CA nie łapać? KIT ARF to same piankowe elementy bez silnika i serw? Czyli jeszcze raz: Wstępnie wybrałem: - tuning 9X zawiera już w zestawie odbiornik; - regulator 30A (jeżeli lepszy będzie 40 różnica chyba niewielka); - 3x pakiet ZIPPY 2200mAh; jeżeli wyważę model pod jeden rodzaj akumulatora jest sens kombinować z mniejszymi? - śmigło APC 6x5.5E proponuje większość użytkowników jako najbardziej odpowiednie, piasta śmigła 2.3mm/M5 potrzebna pewnie jak śmigło nie będzie się mieścić ; - bagnet fi 6 - nie mogę sobie teraz tego wyobrazić gdzie to i po co ;D - rurka nie będzie sztywniejsza? - serwa z metalowymi kółkami 12g; - ładowarka B6. Pewnie będzie problem ze zgraniem wszystkiego, jak nie dam rady będę pytał. Możliwe, że wybiorę się na spotkanie przy Przyczółkowej w okolicach Wilanowa, czasami widuję tam tłumy modelarzy ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz99 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Kit- sama pianka bez wyposażenia Artf- brak aparatury i serw Bagnet nie potrzebny gdyż w najnowszej wersji mk.III jest wklejony dźwigar na całej długości skrzydła. Otrzymujemy łądznik fi 5-6mm. Smigło nie mieści się (końcówka zachacza o belkę ogonową). Model idealnie wyważa się z pakietem 2200mAh. Serwa wystarczą 9g (np. tower pro na carbonowych trybach). Weź jeszcze przedłużki serw 15 cm, gdyż w zestawie mamy krótką V-kę. A tak wepniesz w odbiornik w 2 kanały i zmiksujesz (ew.klapolotki) Poinformuj jaką wersję zamawiasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rey Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Poinformuj jaką wersję zamawiasz. Właśnie nad tym pracuję ;-) Chciałbym wcześniej poznać co z czym połączyć, żeby dobrze się zgrało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz99 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Ja posiadam wersję Artf. Wystarczyło wsadzić aparaturę,baterię i Heja! Latać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi