Skocz do zawartości

MVVS 26 IFS/RC


GRZECHU I JURAS

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie przypomniałem sobie artykuł w RC Przeglądzie Modelarskim i nasz wątek o Piperku z H 9 1/4 zelektryfikowanym silnikiem Turnigy 6364. Troszkę mi to namieszało bo silnik prawdopodobnie napędzi wszystkie modele, które rozważam, a ja oprócz parokrotnego uruchomienia w latach 80-tych Enyi 5 cm3 nigdy nie latałem spalinami o benzynie nie wspominając. W związku z tym tak Wam teraz marudzę :roll: :oops:. Piper'a bym się trochę obawiał bo jako jedyny z całej trójki nie ma klap, a ja nie mam zbyt "wielkich" przestrzeni do lądowania :( .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak lubisz się brudzic i smrodzic to silnik spalinowy. Mój kolega przyjezdza na lotnisko z modelem i 2 pakietami (w zasadzie 4 bo ma 2 x 2 4900 6S) i śrubokret. Ja mam skrzynke, rozrusznik, pompki, 10m ręcznika papierowego, szmate i pudło gratów w aucie. On sie rozkłada w 5 min, składa w 5 min, model był czysty i jest czyty, Ja się napoce przy odpalaniu, ubrudze, zazyga paliwem , olejem z wydechu ...... ale widze jak mu się dzwiek 4Takta podoba :) czasem mu zazdroszczę ze ma te cholerne elektryki, ale ja sie lubie ubrudzic i dostac smigłem po łapach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobrze to ująłeś. Niestety trzeba dokonać wyboru. Model jest czysty, nie ma plam oleju - ale lata tylko przez czas wyznaczony przez akumulatory -> wyczerpią się to do domu. Ty nalejesz paliwa i latasz dalej. On lata cicho - Ty masz piękny dźwięk 4 T (z piłą w powietrzu już trochę gorzej). Ale niestety trzeba umieć wyregulować silnik, martwić by zapłon nie zawiódł albo nie zakłócał nadajnika. I jak tu wybrać :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.