Skocz do zawartości

Szukam pomocy w nauce latania Pioneer 1400 - okolice Piaseczna


latacz_86
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Jestem początkujący. Kupiłem Pioneera 1400 RTF. Za słabo złożyłem popychacz przy serwie na skrzydle co zaowocowało kretem i rozbiciem kadłuba. Nowe części już zamówione.

 

Czy pomoże mi ktoś w nauce latania w okolicach Piaseczna?

Czy znacie może kogoś w okolicy Piaseczna kto może mi pomóc?

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To musiałeś go nieźle rozbić, skoro nowe części kupowałeś. Na przyszłość - takie modele bardzo dobrze się klei i nadają się często do naprawy po bardzo efektownych kretach... Warto o tym pomyślec, bo na początku nie raz go rozbiejsz (czego Ci oczywiście nie życzę, ale wiem że to nieuniknione) i szkoda kasiory.

 

No i jak wspomnaił Adrian, zapraszam na EP3. Z weekendy jest sporo osób. Na pewno uzyskasz pomoc i troche porad. O ile nie wyjadę na weekend, również się pojawie.

 

Możesz też spróbować polatać w Oborach. Jest tam lotnisko. Z tego co sie orientuje, jest chyba jednym z tych zorganizowanych - wątpie jednak żeby Cie przegonili jak podjedziesz i o radę zapytasz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach