tomasxxx Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 Ciekawy motorek ,9ccm i wysokoobrotowy ciekawe jak to się będzie sprawowało .Cena równie dobra http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__28238__NGH_GT9_9cc_Gas_Engine_With_Rcexl_CDI_Ignition.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Porównując ten wynalazek do np. MVVS-a 3,5 ccm wypada baaaaardzo bladziutko.... Waga ponad 2 razy większa a moc mniejsza i czym się tu podniecać??? Dla zainteresowanych: http://www.modelmaki...ferta/4/32/224/ Cena też wyższa..... To już zwykły 6,5 ccm MVVS przy mniejszej masie ma o połowę więcej mocy.....no i cena też niższa??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chasz61 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Porównując silnik benzynowy z silnikiem na nitrometan , ten drugi zawsze będzie miał lepszy stosunek masa-moc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasxxx Opublikowano 19 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Dokładnie a tu mi o to chodziło że właśnie benzynka ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Silniki benzynowe małej pojemności są do niczego, a tak przy okazji MVVS-y są zaprojektowane pod paliwo 80/20 i ich parametry podawane są bez nitro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Porównując silnik benzynowy z silnikiem na nitrometan , ten drugi zawsze będzie miał lepszy stosunek masa-moc Już 65 lat temu Ray Arden to zauważył i dlatego opatentował modelarska świecę żarowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZARZU Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Z małych benzynek, ten jest godny uwagi: EVOE10GX http://www.horizonhobby.com/products/10cc-60-cu-in-gas-engine-EVOE10GX#t2 W obydwu przypadkach, silniki te wymagają zewnętrznej pompy paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Depesz Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 Ludziska podają im ciśnienie z tłumika, jak 2 taktach żarowych i olewają pompkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Władek Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 Jeżeli to jest hiszpański EVO to omijać z daleka. ZERO serwisu. Dostałem zwrot kasy za silnik po dwóch latach. To było Evo 300ccm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi