idfx Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Przeanalizowałem wszelkie za i przeciw .. Doszedłem do wniosku, że ta duża Extra musi być odłożona na inny sezon. Największy problem jaki napotkałem to późniejsza wysyłka zbudowanego modelu do Polski. Ostatecznie i nieodwołalnie zdecydowałem się na tego oto wariata : http://www.myhobbystore.co.uk/product/173533/setrc2082-jitterbug-complete-set Obsadzę w nim ASP .61, który mam już dostarczony. Czekam na odpowiedź ze sklepu i mam nadzieję, że KIT dotrze jeszcze w tym tygodniu. EDIT: Właśnie dostałem odpowiedź ze sklepu i tartak zamówiony. Postaram się robić sprawozdanie z budowy, jednak nie będzie to typowa relacja jak z budowy Michasia. Zajmuje to zbyt dużo czasu i przeszkadza w konstruowaniu
Irek M Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Ale ten model to nie akrobat, którego tak chciałeś? 4suw stosuje się zawsze o jedną lub dwie klasy wyżej niż 2suw. Podają, że 2suw minimalnie to 46, a max . 60. skoro tak to 4suw dla minimum podano raczej OK ale dla max już nie. Powinien być co najmniej klasy 70. Mój Vicomte z FS 61 i masie do lotu 2,8kg latał bardzo dobrze ale to nie były loty akrobatyczne. To co zamówiłeś to kit? Wtedy jest szansa, że wykonasz trochę lżej niż podają.
idfx Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2014 tak to kit, jako 4suw podają max .60 mój jest .61 . To nie jest typowy akrobat bo zdecydowałem, że na takie loty jeszcze nie jestem gotowy spaliną Producent podaje, że to niby sport-akrobat, ale sądząc po wielkości stateczników raczej turysta akrobat, który pozwoli na nieco więcej niż loty Michasiem. temat przerzucam tutaj: http://pfmrc.eu/index.php?/topic/47742-jitterbug-sprawozdanie-z-budowy/ ten uważam za zakończony. Dziękuję Irku za wszelką pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi