Skocz do zawartości

SuperTigre G-90 Ring Wasze opinie


kunba83

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

O silnikach Super Tigre już było wałkowane milion razy jak nie tutaj to w internecie na 100%. Jeżeli chcesz dowiedzieć się czegoś konkretnego sformułuj odpowiednio szczegółowo pytanie.

Jeżeli nadal jesteś ciekawy to polecam tą stronę. :)

Opublikowano

Wybacz ale jestem tu od niedawna. Moze dla wielu z Was kupno kolejnego silnika to bułka z masłem. Faktem jest ze w necie jest milion informacji na temat silnikow. Chciałem poprostu znac Wasze zdanie, kogoś tko miał do czynienia wczesniej z tym producentem. Moze ktos wie czy są trudne w regulacji? A jezeli ktos uważa ze zawracam dupe to prosze nie odpowidac!!!

Opublikowano
Wybacz ale jestem tu od niedawna.

 

Sorry kolego ale już we wrześniu zadałeś nie mal identyczne pytanie Super Tigre G-51 2T - Wasze opinie Twojego zainteresowania w temacie jakoś trudno szukać. Właściwie powiedziałbym że rzeczywiście - zawróciłeś jedynie :ass: .

 

Faktem jest ze w necie jest milion informacji na temat silnikow.

 

Trudno jakoś samemu pewne wnioski wyciągnąć? Po to aby już zadać ewentualnie pytanie bardziej już konkretne?

 

Chciałem poprostu znac Wasze zdanie, kogoś tko miał do czynienia wczesniej z tym producentem. Moze ktos wie czy są trudne w regulacji?

 

Tylko kilka pozycji niżej od Twojego wątku jest temat:

 

Silnik SuperTigre G90 Docieranie

 

trochę informacji o G90 - masa różnych opinii także całej reszcie silników z tej rodziny też w tym temacie a także w kilku innych na naszym forum! Naprawdę tak trudno samemu jakieś wnioski wyciągnąć? Czy trzeba raz jeszcze specjalnie dla Ciebie wszystko pisać! Może masz bardziej precyzyjne pytanie-konkretne?

 

A jezeli ktos uważa ze zawracam dupe to prosze nie odpowidac!!!

 

Ok nie ma sprawy! Wypowiedz się jedynie w tym wątku jakie Ty masz zdanie na zadany problem.

Opublikowano

Kunaba -jezeli dla Ciebie kupno silnika jakim jest ST G-90 nie jest "bulka z maslem"... to rozumiem Cie calkowicie dlaczego chcialbys sie od kolegow dowiedziec cos o eksploatacji tego silnika.....(silnika innego niz ST G51... z autopsji wiem ze sa/moga byc roznice miedzy 9cm silnikami a 15-mi nie tylko w wymiarach ;D )

Gdybym mial ten silnik,uzywal go , to wierz mi ,bylbym pierwszym ktory by Ci na te pytanie odpowiedzial (bez posylania do Googlow :faja: ).......

No i wcale nie byloby to dla mnie zawracanie Dy..ni :ass: tylko konkretne Pytanie na konkretny Temat na konkretnym Forum.... :roll:

Janek

Opublikowano

Na razie zmienilem :ass: i "pietnastkami " ...czy jeszcze cos ? :oops:

Zmienilem, bo nie mam Regulaminu w :ass: ...

Opublikowano
Witam. Zamierzamw najbliższym czasie zakupic ten silnik http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=320

 

Co o nim sądzicie????? Chce go włożyc do extry 1,5 m

 

 

Posiadalem d;uzszy czas silnik G-51 ring.Nie moge zlego slowa o nim powiedziec.troche trzeba bylo go pouszczelniac tu i owdzie.Natomiast po okolo jednym sezonie zaczely sie dziac z nim dziwne rzeczy.Palil pieknie jak zawsze.Ale po kilku minutach lotu (okolo 8min) nagle gasl bez przyczyny.Do dzis nie wiem co to moglo byc(zbiornik wykluczony).Natomiast teraz uzytkuje Tigre g75 i jestem zadowolony.Wypalilem na ziemi dwa zbiorniki i w gore.Nie zgasl jeszcze ani razu chociaz napewno nie jest jeszcze dotarty.Pojawila sie ostanio dziwna przypadlość.Silnik chodzi normalnie,szykuje sie do startu,zagrzewam i szpula do przodu.Model nabiera predkosci,silnik warczy i w momencie gdy sie odrywa model od ziemi nagle silnik przygasa na okolo 1-2s i zaraz ozywa na nowo.Stres jest niezly i nie wiem gdzie tkwi przyczyna.Takze tyle ci moge powiedziec na ten temat.Musisz sam zdecydowac.

Opublikowano
Posiadalem d;uzszy czas silnik G-51 ring.Nie moge zlego slowa o nim powiedziec.troche trzeba bylo go pouszczelniac tu i owdzie.Natomiast po okolo jednym sezonie zaczely sie dziac z nim dziwne rzeczy.Palil pieknie jak zawsze.Ale po kilku minutach lotu (okolo 8min) nagle gasl bez przyczyny.Do dzis nie wiem co to moglo byc(zbiornik wykluczony).Natomiast teraz uzytkuje Tigre g75 i jestem zadowolony.Wypalilem na ziemi dwa zbiorniki i w gore.Nie zgasl jeszcze ani razu chociaz napewno nie jest jeszcze dotarty.Pojawila sie ostanio dziwna przypadlość.Silnik chodzi normalnie,szykuje sie do startu,zagrzewam i szpula do przodu.Model nabiera predkosci,silnik warczy i w momencie gdy sie odrywa model od ziemi nagle silnik przygasa na okolo 1-2s i zaraz ozywa na nowo.Stres jest niezly i nie wiem gdzie tkwi przyczyna.Takze tyle ci moge powiedziec na ten temat.Musisz sam zdecydowac.

 

Opisujesz właśnie "jak zabija się silnik" - dam sobie głowę uciąć że regulujesz silnik do poprawnej pozycji na ziemi w pozycji poziomej :) Silnik ma idealnie pracować w pozycji pionowej (symulujesz wówczas przeciążenie 1g) i w takiej pozycji ma pracować idealnie. Silnik może gasnąć po czasie ponieważ w czasie lotu towarzyszą przeciążenia i silnik pracuje na bardzo ubogiej mieszance co skutkuje nadmiernym grzaniem się motorka i puchnięciem. Drugi opisywany przez Ciebie przypadek potwierdza to dobitnie.

Opublikowano

Witam

<<<>>>

Mialem ten sam problem - ale doszedlem co jest grane - NITRO ! Sprobuj bez nitro, a jesli juz - to naprawde niewielka ilosc max to ok. 3 %.... zobaczysz bedzie dzialal bez problemu, zakladajac, ze regulacja jest OK...

Opublikowano

Może by mu tak wina dac :D:D:D. Mój tiger chodził na 10% czasami na 15% wg tego co mówisz to nie powinien nawet zapalic :)

 

Jezali chodzi o wszystkie niespodzianki w locie to nic innego nie przychodzi do głowy jak tylko stwierdzic kolejny chinski bubel dlaczego os max czy inne silniki widących firm chodza tak wspaniale. Odpowiedz jest prosta myslą nad tym odpowiedni ludzi i wiedzą co z czym sie je i nie zalezy im głownie na tym zeby zrobic jak najwiecej jak najszybcioej za jak najmniesze pieniądze tylko zeby zrobic tak aby klient był zadowolony.Nic nie usprawidliwi tych problemów z regul;acja czy gasnieciem wystarczy popatrzec na zwodników którzy przepalaja ogromne ilosci paliwa dlaczego oni nie lataja na wynalazkach typu MVVS MDS TIGER (Chinski) i tutaj odpowiedz jest takze prosta bo wiecej by grzebali przy silnikach niz latali znam ten temat z lotniska popusc paliwa dokrec zmien siwece zmien paliwo ale to nie to przyczyna to porazka juz podczas projektowania silnika :cry:

Opublikowano
jogi99 - wnet z krzesła spadłem!!

 

Poczytaj http://www.wimarex.toya.net.pl/silniki/supertigre.htm

 

W moim to sie absolutnie sprawdzilo - podobna sytuacja dot. silnika kolegi ASP 7,5 ccm -ilosc nitra zwiekszona do ok 8 % powodowala klopoty z praca silnika...

 

A jak bedziesz spadal z krzesla Marcinku - to uwazaj...

 

Nie no teraz to z dywanu spadłem... odpowiedzi Radka też nie będę komentował :crazy:

Opublikowano

Niestety jogi sa tacy co zawsze musza miec racje duzo teori a praktyka mówi co innego .

 

Jogi jezeli zwiekszasz ilosc nitra to musisz zmienic swice na A3 i bedzie dobrze ale to i tak niebo a ziemia miedzy w porównaniu do os maxa

 

Marcin 123 tak z ciekawosci ile litrów na sezon wypalasz na swoich silnikach?

 

Szczepan własnie Włoskie tigry były super nawet stosowano je w F3A niestety od czasu jak zaczeli produkwac Chinole to całkiem inne silniki :(:(

Opublikowano

Co tu komentować? Radek co ja mam Ci gadać ile ja litrów przepalam w sezonie?? Zastanowiłeś się trochę? Z praktyki mogę Ci powiedzieć że problemy z silnikami zdarzają się wszystkim i co gorsza - także użytkownikom OS, Saito czy innych. Wiele problemów związanych z silnikami żarowymi są problemami wspólnymi dla wszystkich modeli silników i nie istnieje coś takiego że ja mam "OS to ja nie będę miał żadnych problemów".

Opisywany przeze mnie wyżej przypadek (zbyt ubogo ustawiona mieszanka w rezultacie - odcięcie przy starcie) dotyczy wszystkich typów silników nie wyposażonych w pompę. Nawet jeżeli będziesz miał Hiper-Super OSa ten problem Cię nie ominie. Na przykładzie tego akurat problemu jakim cudem problem tłumaczysz marką silnika? Absolutnie nie rozumiem.

Zdecydowana większość problemów jakie występują podczas użytkowania wszelkiej maści motorków najczęściej leżą po stronie samego użytkownika. To użytkownik najczęściej popełnia drobne błędy - tłumacząc się silnikiem. Dodać należy również iż tanie silniki są bardzo popularne - stąd nawał kłopotów. Akurat silniki ST dobrze użytkowane sprawują się bardzo dobrze.

 

Druga sprawa dotycząca nitrometanu. Dotychczas latałem tylko na paliwach z zawartością 10% i 5% nitrometanu w paliwie na silnikach MVVS, OS, MAGNUM i ST. I jako "niezawodowiec" ewidentnie nie zauważyłem różnic w pracy moich motorków i ostatecznie używam paliwa z zawartością 5% i uważam że jest to optymalna wartość tego składnika w paliwie dla popularnych silników żarowych dwusuwowych. Zapewne wartość tego dodatku można byłoby z powodzeniem zmniejszyć. Dodam iż wyżej podane wartości tego dodatku w paliwie są jak najbardziej bezpieczne a większa zawartość w zastosowaniach "domowych" raczej nie znajduje uzasadnienia.

 

Oczywiście zmiana paliwa pociąga za sobą konieczność przeprowadzenia korekt regulacyjnych silnika i tutaj widziałbym przypadkowe powiedziałbym nawet nieświadome uzdrowienie swojego silnika przez użytkownika Jogi99. Takie zawartości tego dodatku w paliwie nie zmieniają w tak drastyczny sposobu jego użytkowania.

 

Ostatnia sprawa to ciepłota świecy. Ogólnie przyjęło się że punktem bazowym jest świeca średnio-ciepła OS No.8. a im więcej nitro tym świeca - zimniejsza. Dokładnie na odwrót niż Twoja sugestia Radek ale to oczywiście w przypadku znacznie większej zawartości tego dodatku w paliwie aniżeli 5-10%.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.