Warhawk Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 Witam. Chciałbym się dowiedzieć jakie wy stosujecie silniki w swoich modelach esa, dlaczego właśnie te, z jakimi smiglami i jak się zachowuje samolot - szybki czy wolny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal888 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 Ciekawy temat. Najbardziej popularne są : Emax 2812 śmigło 8x4 - 1650kv wady i zalety: -słaby jeśli chodzi o uderzenia (łożyska zaraz słychać, ośka ugięta,) - dobry stosunek masy do mocy , niska cena - lepsze magnesy , co za tym idzie dłuższa żywotność silnika zwłaszcza gdy się lata w lecie w południe (znosi większe temperatury) Tower pro black śmigło 8x4 -1400kv -lepiej znosi uderzenia -cena(chyba najtańszy silnik do ESA) -słaby jedyne 113 watt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyromskij Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 Ja w Spitfire używałem silnika Turnigy 2826/10 1400kv http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=12920 waży mniej więcej tyle co Tower Pro a ma 2 krotnie większą moc. Używałem na śmigłach 9x4 i 9x5 z regulatorem 30A http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=11617 Model latał bajecznie, gdyby mógł robiłby zawis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Warhawk Opublikowano 16 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 A z jakim silnikiem model jest najwolniejszy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buwi777 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 A z jakim silnikiem model jest najwolniejszy? Gumowym ?? A na serio jak ograniczysz obroty max [EPA] w nadajniku to polecisz jak "motylek" ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niki Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Ciekawy temat. Najbardziej popularne są : Emax 2812 śmigło 8x4 - 1650kv wady i zalety: -słaby jeśli chodzi o uderzenia (łożyska zaraz słychać, ośka ugięta,) - dobry stosunek masy do mocy , niska cena - lepsze magnesy , co za tym idzie dłuższa żywotność silnika zwłaszcza gdy się lata w lecie w południe (znosi większe temperatury) Tower pro black śmigło 8x4 -1400kv -lepiej znosi uderzenia -cena(chyba najtańszy silnik do ESA) -słaby jedyne 113 watt hmmm... emax 2812 ma 1534kv to jedna sprawa a druga - ośki z emaxów 2822/2812 są często kupowane jako zamienniki do black'ów dlatego, że są właśnie trwalsze... co do łożysk emaxowych - to racja, często z nimi problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wapniak Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Jeśli cena nie jest najważniejszym parametrem, to takie małe porównanie: Cf 2812, śmigło 8x4, aku 3s Lipol, 560 g/12,5 A, D2830/11, śmigło 10x6, aku 3 s Lipol, 650g,12 A. Przy podobnym prądzie większa prędkość modelu, może się przydać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TooM Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 1550 x 4 = 6200 1000 x 6 = 6000 Prędkość to raczej porównywalna jak nie mniejsza i to się sprawdza w praktyce bo latam na takim Natomiast uciąg trochę większy bo trochę większa średnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpachla Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 Ja ostatnio zamontowałem 2830 240W 1300kv + śmigło GWS 8x4 Całkiem przyjemnie się lata. Zawsze jest czym depnąć Ale coś tak czuję, że śmigło mogło by być trochę większe. Bo to które mam nie wykorzystuje mocy silnika. Większy skok by się przydał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi