rkajor Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Witam Wszystkich, Pora nadrobic zaleglosci w "chwaleniu sie" hmm moze to moja wrodzona skromnosc nie pozwolila na to aby zapreentowac najnowszy wytwor ....... - nie jednak .... to lenistwo ! Ale juz nadrabiam jakis CZAS temu zanabylem (chyba droga kupna?) u Marka R. paczuszke zawierajaca kawalki EPP jakies prety i pare innych ciekwaych elementow ( co jak sie pozniej okazalo po poskladaniu tego w calosc okazalo sie jednym z moich najlepiej latajaych modeli czyli tytulowym Corsair'en w wersji F4U. Na temat technologii wykonania rozpisywal sie nie bede poniewaz to w zadzadzie dobrze znany standard ktory wlasciwie wszysscy to zagladajacy znaja i stisuja. Jedynie co chcialbym potwierdzic to skutecznosc szlifowania pianki "na mokro" ktorys z kolegow lub kolezanek wczesniej ta technike opisywal. Daje fajana fakturke i wydaje mi sie ale to subiektywne odczucie nie powoduje tak wyrwan w piance. Troche zabawy jest z wklejaniem wzmocnien w skrzydla, byla to zabawa "na cztery rece" i wyszlo ok. To chyba jedyna "niezwyklosc"- no moze jeszcze z rzeczy zadkich to ster kierunku (zreszta juz nie dzialajacy - uszkodenie mechaniczne serwa po jednym krecie), a i nawet jak serwo dzialao to SK nie robil - blad konstrukcyjny dla spostrzegawczych widac to na zdjeciach. Model lata zaje-bozzzko, jest niesamowicie stabily w locie przy jednoczesnej duzej sterownosci. Beczki, petle czysciutko, lata wystarczajaco szybko ( jak dla mnie) a i szybowac potrafi. Napedza go klasyk czyli czarny Tower Pro z smiglem 9x6 /w testach 6x4/, jesli chodzi o wage to ......... jest na limicie, ale w limicie Ponizej kilka fotek - film jeszcze nie powstal, powstanie mam nadzieje jeszcze w zimowej scenerii bo pieknie sie prezentuje w bialych okolicznosciach przyrody. Malowanie w zalozeniach mialo byc takie A wyszlo takie : Maszyna lada dzien otrzyma piekne znaki, i bedzie gotowa do filmowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebamor Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Ja też zrobiłem korsarza z tego zestawu i niestety mój też miał problem z wagą Tak to jest: doklejana owiewka, łamane skrzyzdła... to wszystko klej a klej to WAGA :/. Ale potwierdzam, że lata super ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Model piękny - widać zaangażowanie i włożoną pracę. Podziały, brudzenia to wymaga sporo czasu ale efekt jest rewelacyjny. klasyk czyli czarny Tower Pro z smiglem 9x6Radziłbym uważać z taką konfiguracją - to bardzo niezdrowe zestawienie i szybko usmażysz silnik.Dla black-a polecam nie więcej 8x4 GWS .... już ten sam typoszereg smigieł ale Tower-Pro (zielone) powodują powolne "wędzenie" uzwojeń. Można też stosować 7x5 APC lub 7x6 Tower Pro - wtedy jest szybko ale z pakietu ciągnie 18 - 19 A ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeziorek74 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Ja przyłączam się do zdania mirolka - też mam 18A na śmigle 7x6. A usmażyłem czarnego Tower Pro na śmigle 8x6... A co do modelu - fajne te brudzenia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebamor Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 A ja powiem tyle blacki to beznadziejne silniki, co potwierdzi nie jeden kombaciarz ESA. Co ciekawe ten sam silnik tylko w wersji silver to bajka . Podobno tylko obudowa inna a jednak osiągi duuuużo lepsze. Na tym samym śmigle ciąg i prędkość wyższa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon_ Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Racja, długo stosowałem blacki i nie było najgorzej, ale gdy pierwszy raz przeleciałem się na silverze czy na emaxie to już przy nich zostałem Black ma mocną solidną konstrukcję, ale jest również sporo cięższy od srebrnego odpowiednika i ma gorsze osiągi, które wynikają nie wiem z czego Wszystkie blacki wyrzuciłem z kombatów i latam na nich trenerkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rkajor Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Witam, Dzis Korsarz dostal zdobienia w postaci naklejek : Smiglo zmienilem na 8x4 ale nie mialem okazji jeszcze wyprobowac w praktyce jak sie ono spisuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny88 Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Gwiazda na kadłubie była malowana odwrotnie :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d.a.r.o. Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Gwiazda na kadłubie była malowana odwrotnie :/ Chyba Radek o tym wie, bo w schemacie malowania, który sam podał, jest poprawnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kesto Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Gwiazda na kadłubie była malowana odwrotnie :/ na skrzydle od spodu też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Aż wstyd- widziałem wcześniej dzieło Radka i nie zwróciłem uwagi na odwrotnie przyklejone znaki na spodzie skrzydła i na kadłubie -bardziej byłem pod wrażeniem całości co odwróciło moją uwagę . Śmigło znowu zamontowałęś za duże (w Mustangu uczyniłeś podobnie) ale skoro loty udane to albo nie napisałeś że latasz na 2S -wtedy takie śmigłą może zdadzą egzamin , albo podajesz coś żle-na zdjęciach smigła nie wyglądają na 9" lub masz jakieś "inne blacki Szlifowanie na mokro-chyba to wyszło odemnie http://pfmrc.eu/index.php?/topic/30088-moj-pierwszy-combat-fw-190/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rkajor Opublikowano 25 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Aż wstyd- widziałem wcześniej dzieło Radka i nie zwróciłem uwagi na odwrotnie przyklejone znaki na spodzie skrzydła i na kadłubie -bardziej byłem pod wrażeniem całości co odwróciło moją uwagę . Śmigło znowu zamontowałęś za duże (w Mustangu uczyniłeś podobnie) ale skoro loty udane to albo nie napisałeś że latasz na 2S -wtedy takie śmigłą może zdadzą egzamin , albo podajesz coś żle-na zdjęciach smigła nie wyglądają na 9" lub masz jakieś "inne blacki Potwierdzam smiglo zarowno w Corsair'ze jak i w Mustangu to 8x4 i na takim oba modele obecnie lataja. Zasilane sa 3S'owymi pakietami oba Szlifowanie na mokro-chyba to wyszło odemnie http://pfmrc.eu/inde...-combat-fw-190/ Nie Slawku nie od Ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi