Warhawk Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Witam. Chciałbym się dowiedzieć co potrzebuje aby zacząć latać modelami spalinowymi. Pomijam tu samolot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Od zbierania wiedzy w temacie. Jak sie obchodzi z silnikami. Bo chyba nie pytasz co kupic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbjanik Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Jak zaczynasz od zera, to od elektryka- na początek jest dużo prościej, początek jest mimo wszystko łatwiejszy. Chyba, ze umiesz już trochę latać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Warhawk Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Latam elektrykami od 1,5 roku więc nie jestem początkujący. Chciałbym poprostu zacząć ze spalinowymi a nie wiem jak się do tego zabrać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMEK.CEKALA Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Do latania spalinkami potrzebne jest kilka podstawowych rzeczy. Po taniości:strzykawka do tankowania,grzałka do świec,gruba rękawica,oczywiście silnik,zbiornik,łoże silnika,wężyki silikonowe,pakiet ni-mh 4,8v.olej after-ru do konserwacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...