mariusz406 Opublikowano 2 Lipca 2013 Autor Opublikowano 2 Lipca 2013 Niestety nie było wystarczająco dużo czasu by dokończyć i oblatać model. Cessna jest już praktycznie oklejona - pozostaje pospinać elektronikę i całe oświetlenie z modułem oraz nakleić oznaczenia ŻELAZNYCH Mam nadzieję że uda się ją oblatać jeszcze w tym roku
mariusz406 Opublikowano 7 Lipca 2013 Autor Opublikowano 7 Lipca 2013 ... zaczyna przypominać oryginał .... chciałbym by efekt końcowy zbliżył się do tego
Matrik123 Opublikowano 7 Lipca 2013 Opublikowano 7 Lipca 2013 Jeszcze tylko kołpak, kapcie na koła, "antenki" i jak oryginał Naprawdę podziwiam
mariusz406 Opublikowano 8 Lipca 2013 Autor Opublikowano 8 Lipca 2013 Kołpak jest, nad antenkami pracuję ale problem pojawia się jeśli chodzi o kapcie na koła .... koła z zestawu zamieniłem na większe i oryginalne kapcie są małe
mariusz406 Opublikowano 23 Marca 2014 Autor Opublikowano 23 Marca 2014 Trochę czasu minęło ... nadeszła wiosna więc przydałoby się ulotnić CessnęPo wstępnym podłączeniu modułu oświetlenie wygląda tak:[media]http://www.youtube.com/watch?v=4LgnkyZb9kQ[/media]Chciałbym jeszcze spowolnić ruch klap ale nie wiem czy tym:http://www.hobbyking...Warehouse_.htmlmożna spowolnić dwa serwa na osobnych kanałach ?
TeBe Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Nie, to jest spowalniaczka dla jednego kanału, 3 wyjściowa. Na dwa kanały potrzebujesz takie 2 sztuki. 1
Emhyrion Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 a czemu wsadzać klapy na oddzielne kanały?
TeBe Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Paweł, zdaje się, że był o tym wątek. Jak się źle zamontuje serwa do klap, to czasem jest to najprostsze wyjście :-)
mariusz406 Opublikowano 23 Marca 2014 Autor Opublikowano 23 Marca 2014 na osobnych wychylały się w przeciwnych kierunkach
noker Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 na osobnych wychylały się w przeciwnych kierunkach ale jak kupisz to o co pytałeś, to możesz je (klapy) sterować jednym kanałem, to ma rewers, i regulowane prędkości wypuszczania i chowania klap. To jest bardzo sprytne 1
TeBe Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 Rafał, to ma rewers ustawiany oddzielnie dla każdego z 3 wyjść? EDIT: Już wiem, rewers można ustawić tylko dla wyjścia nr 3, czasy spowolnienia globalnie dla wszystkich 3 wyjść. 1
RAFALR30 Opublikowano 25 Marca 2014 Opublikowano 25 Marca 2014 Turnigy servo speed regulator - ten temat opisałem tu http://pfmrc.eu/inde...ch/page__st__60 A poniżej mały skrót : Gdyby ktoś chciał zastosować go w swoich modelach do innych mechanizmów podwozia czy sterowania klapami lub innymi elementami zamieszczam poniższy schemat podłączenia. Serwomechanizmy można podłączyć do każdego kanału także poprzez kabel Y. SW1 oraz SW2 - regulacja szybkości dla wszystkich kanałów CH1, CH2 i CH3 SW3 - ustawienie kierunku obrotu normalnego i w kierunku przeciwnym tylko dla kanału CH3 IN - Input - wejście z odpowiedniego kanału sterującego z odbiornika. Ogólnie mała, lekka, tania zabawka. Minus - sterowanie wszystkimi 3 kanałami z jednego kanału odbiornika. 1
mariusz406 Opublikowano 25 Marca 2014 Autor Opublikowano 25 Marca 2014 Dzięki Rafał ... Twój schemat wszystko mi wyjaśnił
mariusz406 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Spowalniacz ustawiony i działa... tak jak koledzy pisali da się na 3 wejściu zrobić rewers Wygląda to tak: https://www.youtube.com/watch?v=h3Y7fdMLPaA Fajnie byłoby teraz ustawić to na przełącznik dwustopniowy (Aparatura TURNIGY 9X) ale muszę nad tym posiedzieć bo jeszcze nie ogarniam ...
mariusz406 Opublikowano 20 Maja 2014 Autor Opublikowano 20 Maja 2014 nadszedł "TEN" dzień .... poleciała nie było operatora i fotografa ... te kilka fotek i niedługi filmik nakręciła żona telefonem ... następny lot będzie z lustrzanką i kamerą HD... Co do samego lotu ... start praktycznie po dwóch metrach ... trochę trymowania i lata jak po sznurku. Na klapach jest bardzo wolna (praktycznie staje w miejscu) ale mimo to nie obyło się bez problemów przy lądowaniu... Nie posadziłem jej na tylnych kołach i zaryła przednim (na szczęście tylko odrobinę się skrzywiło) BAJKA !!! i jeszcze trochę poza tematem ... taki oto "pasik" przygotowałem sobie dla Cessny Na chwilę obecną ok 5,5m szerokości i niespełna 40 metrów długości ale w tym roku zostanie przedłużony i nieco poszerzony ... może jakaś spalinka się pojawi w hangarze
dukeroger Opublikowano 20 Maja 2014 Opublikowano 20 Maja 2014 gratulacje z okazji udanego oblotu! a pas waski troche, siadanie jak na lotniskowcu
Emhyrion Opublikowano 20 Maja 2014 Opublikowano 20 Maja 2014 Z tą różnicą, że jak nie trawisz na lotniskowiec to spadasz, a tu po bokach jest wyżej i cokolwiek jednak bezpieczniej
Rekomendowane odpowiedzi