mariusz406 Opublikowano 2 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Niestety nie było wystarczająco dużo czasu by dokończyć i oblatać model. Cessna jest już praktycznie oklejona - pozostaje pospinać elektronikę i całe oświetlenie z modułem oraz nakleić oznaczenia ŻELAZNYCH Mam nadzieję że uda się ją oblatać jeszcze w tym roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz406 Opublikowano 7 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 ... zaczyna przypominać oryginał .... chciałbym by efekt końcowy zbliżył się do tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrik123 Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Jeszcze tylko kołpak, kapcie na koła, "antenki" i jak oryginał Naprawdę podziwiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz406 Opublikowano 8 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 Kołpak jest, nad antenkami pracuję ale problem pojawia się jeśli chodzi o kapcie na koła .... koła z zestawu zamieniłem na większe i oryginalne kapcie są małe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz406 Opublikowano 23 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Trochę czasu minęło ... nadeszła wiosna więc przydałoby się ulotnić CessnęPo wstępnym podłączeniu modułu oświetlenie wygląda tak:[media]http://www.youtube.com/watch?v=4LgnkyZb9kQ[/media]Chciałbym jeszcze spowolnić ruch klap ale nie wiem czy tym:http://www.hobbyking...Warehouse_.htmlmożna spowolnić dwa serwa na osobnych kanałach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Nie, to jest spowalniaczka dla jednego kanału, 3 wyjściowa. Na dwa kanały potrzebujesz takie 2 sztuki. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emhyrion Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 a czemu wsadzać klapy na oddzielne kanały? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Paweł, zdaje się, że był o tym wątek. Jak się źle zamontuje serwa do klap, to czasem jest to najprostsze wyjście :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz406 Opublikowano 23 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 na osobnych wychylały się w przeciwnych kierunkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpieg Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Czym oklejałes ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz406 Opublikowano 23 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 folia ploterowa Avery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noker Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 na osobnych wychylały się w przeciwnych kierunkach ale jak kupisz to o co pytałeś, to możesz je (klapy) sterować jednym kanałem, to ma rewers, i regulowane prędkości wypuszczania i chowania klap. To jest bardzo sprytne 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Rafał, to ma rewers ustawiany oddzielnie dla każdego z 3 wyjść? EDIT: Już wiem, rewers można ustawić tylko dla wyjścia nr 3, czasy spowolnienia globalnie dla wszystkich 3 wyjść. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFALR30 Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Turnigy servo speed regulator - ten temat opisałem tu http://pfmrc.eu/inde...ch/page__st__60 A poniżej mały skrót : Gdyby ktoś chciał zastosować go w swoich modelach do innych mechanizmów podwozia czy sterowania klapami lub innymi elementami zamieszczam poniższy schemat podłączenia. Serwomechanizmy można podłączyć do każdego kanału także poprzez kabel Y. SW1 oraz SW2 - regulacja szybkości dla wszystkich kanałów CH1, CH2 i CH3 SW3 - ustawienie kierunku obrotu normalnego i w kierunku przeciwnym tylko dla kanału CH3 IN - Input - wejście z odpowiedniego kanału sterującego z odbiornika. Ogólnie mała, lekka, tania zabawka. Minus - sterowanie wszystkimi 3 kanałami z jednego kanału odbiornika. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz406 Opublikowano 25 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Dzięki Rafał ... Twój schemat wszystko mi wyjaśnił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz406 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Spowalniacz ustawiony i działa... tak jak koledzy pisali da się na 3 wejściu zrobić rewers Wygląda to tak: https://www.youtube.com/watch?v=h3Y7fdMLPaA Fajnie byłoby teraz ustawić to na przełącznik dwustopniowy (Aparatura TURNIGY 9X) ale muszę nad tym posiedzieć bo jeszcze nie ogarniam ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noker Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 to chyba będzie to 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz406 Opublikowano 20 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 nadszedł "TEN" dzień .... poleciała nie było operatora i fotografa ... te kilka fotek i niedługi filmik nakręciła żona telefonem ... następny lot będzie z lustrzanką i kamerą HD... Co do samego lotu ... start praktycznie po dwóch metrach ... trochę trymowania i lata jak po sznurku. Na klapach jest bardzo wolna (praktycznie staje w miejscu) ale mimo to nie obyło się bez problemów przy lądowaniu... Nie posadziłem jej na tylnych kołach i zaryła przednim (na szczęście tylko odrobinę się skrzywiło) BAJKA !!! i jeszcze trochę poza tematem ... taki oto "pasik" przygotowałem sobie dla Cessny Na chwilę obecną ok 5,5m szerokości i niespełna 40 metrów długości ale w tym roku zostanie przedłużony i nieco poszerzony ... może jakaś spalinka się pojawi w hangarze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dukeroger Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 gratulacje z okazji udanego oblotu! a pas waski troche, siadanie jak na lotniskowcu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emhyrion Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 Z tą różnicą, że jak nie trawisz na lotniskowiec to spadasz, a tu po bokach jest wyżej i cokolwiek jednak bezpieczniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi