michalg Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Witam, jestem początkujący w technice RC. Chciałbym kupić pierwszą aparature i wyposażenie, wybrałem Gaupner MX-12,ładowarke SHARK 10, serwa HS55, silnik BM 2410-12,regulator Jeti eco 18A. Czy taki zestaw będzie kompatybilny ze sobą i dobry na początek przygody z RC? Jakie dobrać śmigło do tego silnika(samolot-Zefir) oraz jaki pakiet aku? Są jakieś rzeczy niezbędne do oblatania modelu, oprócz wymienionych? Potrzebne jest coś jeszcze do ładowania pakietów,jakieś złącza? Pozdrawiam i proszę o doradztwo, Michał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krykiet Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Są jakieś rzeczy niezbędne do oblatania modelu, oprócz wymienionych? zasilacz do ladowarki odbiornik masz w komplecie? goldy, przedluzacze do serw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam P. Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Jeszcze pakiet(y) by sie przydal(y) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalg Opublikowano 10 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Zasilacz musi być przerobiony z zasilacza komputerowego, czy może być prostownik 12V? Odbiornik jest(r700) Pakiet 11V czy 7,4? Edit @up: "oraz jaki pakiet aku?" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yahoon Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Prostownik raczej nie bardzo. Ustawiony na takie napięcie wcale nie daje 12V tylko coś w okolicach 6V. Przynajmniej tak było u mnie jak mierzyłem. Jeśli ktoś wie lepiej to proszę mnie poprawić i ewentualnie wyedytuję tego posta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...