dziba Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 Witam kupiłem kiedyś na allegro regiel i nie wiem z jakiej on firmy jest bo jest zgrzany przezroczystą folią i nic nie pisze po czym mogę poznać z jakiej firmy jest pozdrawiam dziba Link to comment Share on other sites More sharing options...
meteor Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 jeśli możesz to zapodaj foto, postaramy się pomóc Link to comment Share on other sites More sharing options...
dziba Posted December 10, 2007 Author Share Posted December 10, 2007 http://www.gskgonet.com.pl/gsk/forum/uploads/ob/img-1135-PIC_0001.JPG cos takiego Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ładziak Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 Super... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hubert_tata Posted December 11, 2007 Share Posted December 11, 2007 po czym mogę poznać z jakiej firmy jest Po co Ci to wiedzieć? Dostałeś instrukcję, to używaj Edit: Albo szukaj podobnego tutaj (co i tak nie ma sensu, bo modele i funkcje szybko się zmieniają): http://www.himodel.com/sort.php?sub2=FO http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_listCategoriesAndProducts.asp?catname=All+Speed+Controllers&idCategory=61&ParentCat=182 Link to comment Share on other sites More sharing options...
meteor Posted December 11, 2007 Share Posted December 11, 2007 głowy sobie nie dam uciąć ale wydaje mi się że to regiel Tower Pro 12A Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eryk Posted December 11, 2007 Share Posted December 11, 2007 za dużo o 2 kable, jak na ten TowerPro, ale wygląda na jakiegoś chińczyka. czy autor mógłby wrzucić jeszcze jakieś zdjęcie z daleka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dziba Posted December 12, 2007 Author Share Posted December 12, 2007 tak ale nie wiem ile ten regiel ma C tak jak na lipolach jest 10-12c itd i chciałem kupic pakiet co ma 12 c i nie wiem czy podejdzie on tyle wiem ze ma 21a Link to comment Share on other sites More sharing options...
dziba Posted December 12, 2007 Author Share Posted December 12, 2007 http://www.gskgonet.com.pl/gsk/forum/uploads/ob/img-1136-PIC_0003.JPG lepsze zdjęcie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pietrek Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 Regulatory nie posiadają parametru "C" :roll: . Jeśli piszesz, że ten ma 21A, więc taki prąd może wytrzymać. Teraz weź pod uwagę silnik, zobacz w tabelce (lub zmierz) ile pobiera prądu na danym śmigle i przy danym napięciu i już wiesz, czy regulator wytrzyma - a wytrzyma, jeśli będzie to mniej od 21A. A potem dobierz sobie akumulator, który da tyle prądu i to najlepiej z zapasem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robraf Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 C to jest wydajnośc pradowa akumulatora tzn ile A moze pobrać regler żeby pakiet nie spuchł Link to comment Share on other sites More sharing options...
dziba Posted December 12, 2007 Author Share Posted December 12, 2007 http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=384 ale latałem na takim i nic sie nie działo http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=3252 coś takiego chcę kupić myślę ze nic sie nie będzie działo Link to comment Share on other sites More sharing options...
hubert_tata Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 coś takiego chcę kupić myślę ze nic sie nie będzie działo Też tak myślę Tylko dobrze przeczytaj to co napisał Piotrek: Teraz weź pod uwagę silnik, zobacz w tabelce (lub zmierz) ile pobiera prądu na danym śmigle i przy danym napięciu i już wiesz, czy regulator wytrzyma PS Generalnie, to nie napisałeś po co Ci wiedza jakiej firmy jest ten regulator, więc myślę, że kończmy już te pogaduszki zupełnie nie na temat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam P. Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 C to jest wydajnośc pradowa akumulatora tzn ile A moze pobrać regler To sie sprawdza tylko przy pakietach ktore maja 1Ah. C to pojemnosc. Np. pakiet1500mAh, dla niego 10C to bedzie 15A Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcin133 Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 To sie sprawdza tylko przy pakietach ktore maja 1Ah. O co tu chodzi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yahoon Posted December 12, 2007 Share Posted December 12, 2007 C to jest wydajnośc pradowa akumulatora tzn ile A moze pobrać regler żeby pakiet nie spuchł To sie sprawdza tylko przy pakietach ktore maja 1Ah. C to pojemnosc. Np. pakiet1500mAh, dla niego 10C to bedzie 15A Łoc gołin on :?: Ale zamieszaliście. W tym drugim stwierdzeniu chyba chodziło o to, że współczynnik C odpowiada maksymalnemu prądowi oddawanemu przez pakiet wtedy, gdy jego pojemność wynosi 1000mAh. Co do puchnięcia pakietu jak w pierwszym cytacie to pierwsze słyszę. 1 dla ścisłości prąd pobiera silnik, nie regler 2 więcej A niż pakiet może oddać nie da się z niego wycisnąć Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam P. Posted December 13, 2007 Share Posted December 13, 2007 adam9034 napisał/a:To sie sprawdza tylko przy pakietach które maja 1Ah. O co tu chodzi? Chodzi o to, ze stwierdzenie 1C=1A działa tylko wtedy, gdy pakiet ma pojemność 1Ah. 1 dla ścisłości prąd pobiera silnik, nie regler Ojj nie do końca... Prąd pobiera silnik, odbiornik(jesli regulator ma BEC) i regiel. Dlatego regulator może pobierać pare amper więcej niż wynosi jego wydajność. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcin133 Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 Chodzi o to, ze stwierdzenie 1C=1A działa tylko wtedy, gdy pakiet ma pojemność 1Ah. A skąd to Ty wziąłeś? 1C=1A przecież nie może tak być po co wówczas stosować przelicznik C skoro wg. Twojego zdania i tak równa sie jednemu amperowi? Więc każdy pakiet "po Twojemu" oznaczony jako np 10C-15C miałby wydajność 10-15A niezależnie od tego jaką ma pojemność. A wiesz że tak nie jest. C to pojemność akumulatora wyrażana w mA. Przykładowo dla pakietu: 2200mAh 10C C=2200mAh wydajność prądowa 10C czyli 10*2200mA= 22000mA=22A 300mAh 20C C=300mAh wydajność prądowa 20C czyli 20*300mA=6000mA=6A Sprawdza się to zawsze nie wiem co masz na myśli że pakiet musi mieć pojemność 1Ah, oczywiście jeżeli popełniłem gdzieś błąd proszę o poprawę. Prąd pobiera silnik, odbiornik(jesli regulator ma BEC) i regiel. Dlatego regulator może pobierać pare amper więcej niż wynosi jego wydajność. Tu masz rację. Chodź w małych modelach można założyć wzrost poboru względem jedynie silnika do 2A max i liczącą się z tego część pobierają serwa. Prąd pobierany przez silnik w locie spada a na ziemi nie bardzo trzepie się serwami - generalnie pomijalna sprawa ważna jedynie chyba przy bardzo małych modelach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam P. Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 A skąd to Ty wziąłeś? 1C=1A przecież nie może tak być stąd: C to jest wydajnośc pradowa akumulatora tzn ile A moze pobrać regler I miałem na celu napisać właśnie coś takiego: po co wówczas stosować przelicznik C skoro wg. Twojego zdania i tak równa sie jednemu amperowi? Więc każdy pakiet "po Twojemu" oznaczony jako np 10C-15C miałby wydajność 10-15A niezależnie od tego jaką ma pojemność. A wiesz że tak nie jest. C to pojemność akumulatora wyrażana w mA. Przykładowo dla pakietu: 2200mAh 10C C=2200mAh wydajność prądowa 10C czyli 10*2200mA= 22000mA=22A 300mAh 20C C=300mAh wydajność prądowa 20C czyli 20*300mA=6000mA=6A Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcin133 Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 Aha!! :wall: No teraz zakapowałem o co Ci chodziło No rzeczywiście to sprawdza się wówczas kiedy pakiet ma pojemność 1Ah (trzeba czytać a nie tylko obrazki oglądać :ble: sorry za zamieszanie) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.