pietka Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Na lotki i klapy serwa te są ok, na wysokości i kierunku włożyłbym mocniejsze, takie z 5 kg. Ja miałem wszystkie 6 kg analogowe, z seri HX z hobbykinga, na kierunku i wysokości dałem 10 kg - po prostu taki miałem zestaw serw. Działają bardzo dobrze, wbrew opiniom co poniektórych "fachowców", że chińskie to badziewie itp. Pozdrawiam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 chciałbym tez zmienic podwozie na amortyzowane wiec prosze o pomoc....interesuje mnie cos konkretnego bo to co tu jest w komplecie to jak dla mnie jest nie ciekawe...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny88 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 http://pfmrc.eu/index.php?/topic/22198-mustang-od-top-flight/page__st__40 zobacz tutaj jest opisane podwozie, które sam robiłęm własnie do tego mustanga, nie makietowe ale lata juz 3 sezon i nic się nie dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 robic nie bede ...raczej bym wolał kupic cos konkretnego moze jakies linki...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 http://www.modele.sklep.pl/pl/Katalog/KOLA-PODWOZIA/Podwozia-pneumatyczne/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Johny 88 a Ty jakie masz srewa mocne u siebie.....napisz tez czy wzmacniałes tez jakos ten model na przodzie...? A ten Twoj silniczek ile waży i czy doważałes jakos model np tez z przodu czy srodek ciezkosci byl akurat dobrze rozmieszczony...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny88 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 u mnie masa z tlumikiem 565g (os max 95ax) serwa na podwozie 13kg , na każdą lotke 3,5kg, na kazdą klape 6kg ,wysokośc 6kg, kierunek 3,5kg, gaz 2kg(9g) i 60g doważony na ogonie za kółkiem ogonowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 a co z srodkiem ciezkosci ....przy tej masie silnika.....? serwa na podwozie....masz wiecej niż jedno...? a do tego masz zrobione jak w wildze wiec to zgiecie tam raczej przeszkadza przy chowanym podwoziu...hmm...jak mozesz zrób foteczki od spodu..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny88 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Nic nie przeszkadza jest tak zrobione, że chowa się tak jak są oryginalne otwory na podwozie . Serwo jest jedno i środek ciężkości mam identycznie jak w instrukcji(60g na ogonie), teraz nie pamiętam jak tam jest napisane. Wracam do domu w piątek i porobie Ci dokładne foty mojego podwozia, jak się zamyka i otwiera, w płacie nic nie zmieniałem i idealnie mi pasuje. Poza tym dużo latam warbirdami, mam do nich oryginalne podwozia np (b-25) podwozie robart, cholernie drogie i nie wybiera tak nierówności jak to mojej konstrukcji. Główną zaletą tego podwozia jest duży skok zawieszenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 dobra czekam...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 podeslij linka tego podwozia b 25.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny88 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 http://www.robart.com/products/hangar-9-b-25-arf-tri-gear-wair-kit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 a jakąs polska strone ile to sianka kosztuje....wygląda na ok....? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny88 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Robart ładnie pracuje i wygląda w b-25 ,ale ma mały skok . Może do mustanga by było tańsze to podwozie ... Patrz znalazłem takie do mustanga od TF http://www.robart.co...51-mustang-60-1. Trochę tansze niż do b-25 a tutaj kupiłem podwozie do b-25 http://www.scorpio-polska.pl/podrobnosti_prehled.php?kod=HANB25&kat_id=&kat_typ= Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 ale cena jest konkretna.....do tego ta przednia golen mi nie potrzebna......jesli znajdziesz co s tanszego i bez przodu to podeslij...moje gg 3772477 Marcin...a moze cos pod serwo po to hydrauliczne mi dałeś... zrob mi prosze kilka fotek przodu bez owiewki tak aby bylo widac jak masz tam te łoże zamocowanei z dołu nidealnie chce zobaczyc czy os Twoja jest idelanie co przodem wypuszczonym...bo ja jak wstawilem silnik 91 to os z patrząc z dołu jest o jakies 2mm bardziej w jedna strone a powinna sie idealnie niby licowac i jak kołpak załoze to to widac ze jest lekko na bok wzdledem przodu a przy silniku 120 pewnie bylo by lepiej bo silnik jest szersze i os bardziej wtedy przesunieta....... sorki ze tak Cie mecze.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny88 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Przecież napisałem, że robart też robi golenie do mustanga 60 od top flite ,podałem Ci strone ... nie chce mi się odkręcać owiewki, bo mam wszystkie śruby wklejone, żeby sięnie odkręcały, ale możesz mi wierzyć, że mam idealnie os na prosto, bez żadnego sklonu, wykłonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 a boki kołpaka licuje Ci sie idealnie z poczatkiem maski z lewej strony jak i z prawej strony tak samo co do milimetra patrzac z przodu lub tam z góry.............?bo u mnie jest o ok 2 mm przesuniety z jednej wystaje 1mm za maske z drugiej brakuje 1mm do maski a kreska na wredze i młożu jest tak jak w instrukcju ze sie stykaja.....a Ty jak masz ta kreske na łożu i wredze pamietasz....? moze jak bym założyl 120 to by bylo lepiej bo jest szerszy silnik o 4mm a co za tym idzie os sie przesówa wtedy o 2 mm dalej oczywiscie bym musial bardziej rozsunąc łoże do 120 w prawo a lewego nie ruszac bo musi byc na kresce lewa strona łoża...... aaa i jeszcze jedno pisałem ze Twoj suilnik z tłumikiem wazy 565 a w nastiku pisze za tylko motorek tyle wazy a tłumik dodatkowo 178g .wiec jak jest....? miało byc...aaa jeszcze jedno pisałeś......... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Panowie.Nie wiem jak Wy ,ale Ja gdy przeczytałem tytuł pomyślałem "O coś ciekawego będzie do poczytania".A tego po prostu nie da się czytać. Gość (bo oprócz niku nic o nim nie wiemy) nie ma bladego pojęcia,więc jaka tu mowa o ocenie. Według mnie temat do kosza. Moderatorze!! Ty widzisz i nie grzmisz? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny88 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 ?U mnie kołpak idealnie pasuje do owiewki, mam przerwę między kołpakiem a owiewką ok 1,5mm i z obu stron jest równo. Z tą kreską nie pamiętam jak było ,a co do wagi silnika masz racje, sprawdzałem na stronie os maxa. Stock Number: OSMG0580 Displacement: 0.949 cu in (15.55 cc) Bore: 1.091 in (27.7 mm) Stroke: 1.016 in (25.8 mm) Practical rpm: 2,000-16,000 Output: 2.86 hp @ 15,000 rpm Weight (engine): 20 oz (567 g) Weight (muffler): 6.28 oz (178 g) Includes: E-4040 Power Box silencer, O.S. #8 Glow Plug, Needle Valve Extension Recommended Props: 14x8, 15x6-8, 16x6-8 A teraz już wszystko wiesz, to weź się za budowe modelu, pokaż kilka fotek i czekamy na film z oblotu... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny88 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Podejrzewam, że sprawa ucichła?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi