Paweł Prauss Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Zaciekawiony tą konstrukcją: http://www.aardvark..../pjet/u22.shtml trafiłem na coś takiego: http://www.aardvark...._pulsejet.shtml Chyba go sobie wystrugam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motofan11 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Fajna sprawa lecz ostatnia aktualizacja 2004 rok więc chyba materiały które miały być na vcd po prostu nie powstały:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jetfan Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Jakoś cienko to widzę. Przecież silnik pulsacyjny musi mieć precyzyjnie dobrane tj wyliczone rozmiary, zwłaszcza długość, która jest decydująca o tym czy w ogóle silnik będzie działał. Druga sprawa to materiały, powinny być żaroodporne, pojemnik po dezodorancie raczej raczej nie jest. No i jak wykonać zaworki wlotowe bez odpowiedniej grubości blachy? One też muszą mieć wymiary odpowiednie do częstotliwości pracy. W sumie to nie wydaje się to możliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rapier Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Spoko, działać będzie. Pytanie jak długo. To raczej konstrukcja której budowa ma nam pokazać zasadę działania i prostotę tego typu konstrukcji a nie silnik do napędu czegokolwiek. Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 1...Druga sprawa to materiały, powinny być żaroodporne, pojemnik po dezodorancie raczej raczej nie jest.... 2... No i jak wykonać zaworki wlotowe bez odpowiedniej grubości blachy?... ad1 - widziałeś tam gdzieś pojemnik po dezodorancie? Ja nie widziałem... ad2 - Czy napisałem gdzieś, że takiej blachy nie mam, czy że są problemy ze zdobyciem takowej? Dla chcącego nic trudnego, można zakupić chociażby tutaj: http://www.pakat.pl/index.php/oferta Ale tak BTW zauważyłem błąd na stronce, gościu pisze o blaszce grubości 0.06", a miał pewnie na myśli 0,006", kto widział zaworki z blachy o grubości przekraczającej 1,5mm? No chyba, że w V-1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 http://www.john-tom.com/html/Jet.html http://www.elektroda...1552634-30.html http://www.grc.nasa....ane/ngnsim.html http://www.airtoi.com/pulse.htm http://jetzilla.com/jetZilla.html http://www.pulse-jet....php?f=2&t=5605 http://scottlawson1....ejets/id10.html http://www.instructa...rom-1958-plans/ http://www.instructa...NGINES-PLANS-1/ http://hmplan.net/archives/3828 http://www.nobodybuy...ngine-parts.htm http://www.ioffer.com/i/PLANS-BUILD-YOUR-OWN-PULSEJETS-TURBINE-ENGINES-CAD-70204076?source=eisi tu ciekawy niemodelarski projekt http://www.rcdon.com...ne_project.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Wszystko ładnie i pięknie Romku, ale moim założeniem było pokazanie, że praktycznie każdy może zbudować prostego pulsaka, Twoje linki jedynie pobudzają wyobraźnię, jednakże o dostępności do tych projektów najlepiej chyba świadczy cytat z ostatniego linku: "Over 400 hours of work and several thousand dollars went into the research and development of the GR-7 turbojet. Countless weekends and late nights were spent in the garage building and refining this turbo-turbine engine........" Mnie osobiście póki co, raczej nie stać na taką zabawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Toteż miałem na celu tylko pokazanie różnych, czasem bardzo zaawansowanych technicznie projektów, a czasem bardzo prostych. Ot, choćby prostej "rury" ktorą, jeśli się kto pokusi, nawet w garażu wydłubie. Miałem gdzieś link do strony takiego amerykańskiego zapaleńca-pioniera najprzeróżniejszych "pierdziawek" podbudowanych ładnie teorią zrozumiałą dla każdego, ale za Chiny nie mogę znaleźć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przytek Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Paweł, w Gliwicach jest silnik pulsacyjny od Gadomskiego. W zasadzie jest to model metalowy (taka delta) z zintegrowanym silnikem. latał jeszcze na starym torze przy Rybnickiej. Masz blisko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Wiem, wiem widziałem go w 1994 roku podczas mojego dłuższego pobytu w Gliwicach na kursie instruktorów modelarstwa Aeroklubu PRL, a ostatnio namierzyłem jego obecną lokalizację i pracuję nad nim . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi