Skocz do zawartości

budował ktoś juz PZL104 z depronu???


miro-er1

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 81
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Cześc,

 

Bardzo ciekawy i dla mnie nęcący (bo prosty :D ) projekt.

Świetnie wyszła imitacja poziomych przetłoczeń blachy za kabiną.

Ogólnie malowanie wyszło fajnie, a w locie będzie sie pewnie prezentowac jeszcze lepiej. Widac, że dużo pracy włozyłeś w odtworzenie lini podziału "blach" i efekt bardzo mi się podoba.

 

Boki kabiny zostawileś chyba nieco za płaskie bez zwężenia przy przejściu w ogon. W efekcie w rzucie z boku kabina opada bardzo stromo i troche jest garbata ;) . Troszkę szkoda, bo moim zdaniem psuje to ogóle znakomite wrażenie całości. Jeśli zależy Ci na podobieństwie do oryginału, to na tym etapie poprawiłbym obrys bocznego okienka kabiny z prostokątnego - na zwężający się ku tyłowi.

 

W sumie prosta robota, a model bardzo efektowny. Nie wiem, czy nie zrobie go jako pierwszego trenerka samiast RWD B) .

Wilga to Wilga. Bardzo rasowy samolot.

 

Gratulacje juz teraz i kibicuję przy oblocie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

linie robilem czarnym dlugopisem , nie bardzo das sie zaokraglic czesc za kabina , poniewaz oslabilo by to znacznie konstrukcje , nie zalezy mi tak bardzo na identycznym podobienstwie , nie robie wkoncu makiety, proponuje tez zrobic RWD ja mam lata fajnie i kilka kretow tez zaliczylem , oby ta pseudo WIGA tyle mi wytrzymala co ten RWD

 

a jesli chodzi o okno kabinki to jest wlasnie zwezone tu tylowi ale na foto nie bardzo to widac

, pozdrawiam.

 

kolego Bartek wczesniej sa opublikowane plany na podstawie ktorych robilem ten model , polecam .

post-12400-0-73702700-1368191836.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wilga ma juz nowy silnik i dzis bedzie oblot jak nie bedzie wiatru, waga wzrosla do 683gr do lotu poniewaz musialem dociazyc przod 45 gr olowiu bo pakiet 1300mah 30c okazal sie troche za lekki, pozdrawiam wszsytkich :)

 

oto jej foto na mojej laserowej wywazarce :D

post-12400-0-32795500-1369375682.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wczoraj ale nikt nie nagral , a teraz mam problem , silnik chodzi na maxa ale bez smigla , zakladam smiglo i chodzi powoli , jak wejdzie na max obroty rozlacza sie, i tak wkolko jak zdejme smiglo chodzi znowu normalnie , zakladam smiglo znowu powoli sie kreci nie mam pojecia co jest , a jesli chodzi o lot Wilgi to fajnie laciala ale wyladowalem by lepiej ją wyregulowac na sterze wysokosci bo musialem na pelnym gazie latac bo na pol szla w dol , okazalo sie ze ster wysokosci byl minimalnie w dol a nie dalo sie juz go inaczej wyregolowac jak tylko na mocowaniu popychacza, moze ktos mial takie zdarzenia emaxem cf 2822, pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wojciech reg mam dualskiego 22A a smiglo gws 10x4,7 ten silnik chodzil juz na tym zestawie w innym modelu ale chyba Robert ma racje chyba bedzie odlutowany jeden z drucikow bo juz tak raz mialem ,poruszalem przy jednym z goldow wtykow i chodzil caly tydzien prawie, moze zle przylutowalem musze chyba jeszcze raz rozlutowac i polutowac od nowa .

 

to smiglo na foto to jest tower pro 9x3,8 ale na nim byl slaby ciag i WILGA MIALA PROBLEM ZE STARTEM z ziemi , poprostu za krotki rozbieg byl, innym modelem startowalem na tym samym rozbiegu ale na smigle gws 10x6, niestety zlamalo sie , :) , pozdrawiam , nastepne proby z oblotem WILGI dopiero za ok 5 tygodni, pozdrawiam wszsytkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miales racje Robertus , w jednym przewodzie tuz przed wtykiem do regulatora byly popekane druciki, juz polutowalem silnik chodzi jak burza, Wilga tez latala jak burza ale silny wiatr zniósl mi ją na linie wysokiego napiecia i spadla bo stracila ster kierynku ale nic sie takiegio nie stalo zlamal sie ale jest nadal przy kadlubie , troche kleju i znowu bedzie latala , szkoda ze tak wieje bo super latala, pozdrawiam filmik mam ale bardzo krotki jak znajde chwile to przesle koledze to mi wrzuci bo ja nie mam konta na you tube. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

zaczolem robic druga Wilge chociaz ta jeszcze jest w jenym kawalku, ale wzmocnilem ogon troche tak jak radzil Robertus, i bedzie mniej garbata bo ta ma troche za duzy garb, oto fotka wzmocnienia zastosowalem 2 prety weglowe 3mm powinno wystarczyc

post-12400-0-02693900-1371053065.jpg

post-12400-0-65237000-1371053095_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nastepna WILGA ma byc juz z klapami i lotkami , ale musze zmienic aparaturke , moje pytanie do was panowie czy zwykla aparatura 6 kanalowa np HOBBY KING,obsluzy klapy , czy musi byc jakas specjalna aparatura z kanalem na klapy, czy zwykla na przelaczniku da rade ?? pozdrawiam wszsytkich i czekam na odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nastepna WILGA ma byc juz z klapami i lotkami , ale musze zmienic aparaturke , moje pytanie do was panowie czy zwykla aparatura 6 kanalowa np HOBBY KING,obsluzy klapy , czy musi byc jakas specjalna aparatura z kanalem na klapy, czy zwykla na przelaczniku da rade ?? pozdrawiam wszsytkich i czekam na odp.

Mirku, z tego co się orientuję, to nie musi być żadna specjalna aparatura. Kanały w aparaturze i uruchamiające je przełączniki to osobna kwestia. Możesz je wzajemnie dość dowolnie przypisywać. U mnie (Aurora) jest np: przełącznik, który już sobie upatrzyłem na klapy - 2-pozycyjny, odpowiadający 2 pozycjom klap - jak w realnych samolotach. Możesz jednak przypisać niemal każdy inny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.