RomanJ4 Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 W tym ciekawe składy paliwa dla "żarówek" Made in USSR, i inne informacje o teorii, konstrukcjach rosyjskich i innych silniczków modelarskich, sposobach badania itp. Ogólnie, małe kompendium wiedzy, nie tylko dla "zielonych" http://radiomodel.com.ua/%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%8B%D0%B5%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B8.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
symon5 Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 przy okazji tematu mam pytanie do pawła jako że ,,siedzi,, cały czas w motorkach 2,5 .ostatnio parokrotnie spotkałem na allegro motorek eureka 2,5 w samozapłonie masz jakąś opinie na temat tego silniczka prócz tego że jest z ukrainy . pozdrawiam marek żebrowski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 przy okazji tematu mam pytanie do pawła jako że ,,siedzi,, cały czas w motorkach 2,5 .ostatnio parokrotnie spotkałem na allegro motorek eureka 2,5 w samozapłonie masz jakąś opinie na temat tego silniczka prócz tego że jest z ukrainy . pozdrawiam marek żebrowski Jeśli o te motorki chodzi: To muszę napisać, że są całkiem poprawnie wykonane, zestaw ABC za taką cenę...warto wziąć. Zanabyłem ich już chyba ze 30 no i tak przy okazji muszę napisać, że całkiem dobrze sprzedawały się swego czasu na zachodzie.... Paliłem również takiego i muszę przyznać, że jest wszystko w jak najlepszym porządku. Dobry samopał, no i cena też dobra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
symon5 Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 z czasów gdy ja miałem do czynienia z motorkami 2,5 pamiętam że konstrukcje zza wschodniej granicy dobrze poddawały się przeróbką z żarowego na dizel i odwrotnie a jak ten motorek , jak przypuszczam masz w tej mierze jakieś doświadczenia , chodzi o dostępność paliwa do samozapłonów .a na koniec czy mógłyś podać osiągi tego silniczka . marek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 z czasów gdy ja miałem do czynienia z motorkami 2,5 pamiętam że konstrukcje zza wschodniej granicy dobrze poddawały się przeróbką z żarowego na dizel i odwrotnie a jak ten motorek , jak przypuszczam masz w tej mierze jakieś doświadczenia , chodzi o dostępność paliwa do samozapłonów .a na koniec czy mógłyś podać osiągi tego silniczka . marek To zdjęcie powinno odpowiedzieć na Twoje pytanie... Paliwo do samopałów sam sobie robię, wszystkie składniki można obecnie kupić bez większego problemu, a co do przeróbki na wersję żarową to dzięki konstrukcji tego motorka jest ona dziecinnie prosta, wylatuje przeciwtłok, a w jego miejsce wstawiasz głowicę ze świecą....nic prostszego, jeśli masz dostęp do tokarki aby sobie taką głowiczkę sporządzić, a myślę, że i jakaś ogólnie dostępna w handlu też da radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
symon5 Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 dzieki za informacje. marek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zaquadnik Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 A'propos tych ukraińskich silników. Nabyłem takowy, odkręciłem głowicę celem go przemycia i wielce zdumiony obejrzałem sobie konstruckę przeciwtłoka. Wygląda tak, jakby nie był on dopasowany do cylindra (średnica elementu ruchomego jest mniejsza niż cylindra). Wiecie może jak to ustrojstwo działa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 A' propos... chyba coś dla kolego Pawła... http://forum.rcdesig...d177937-43.html http://diesel.elcat....hp?t373466.html http://forum.modelka...showtopic=18204 http://brodak.com/reference-book-of-model-airplane-engines-edition-ii.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 A'propos tych ukraińskich silników. Nabyłem takowy, odkręciłem głowicę celem go przemycia i wielce zdumiony obejrzałem sobie konstruckę przeciwtłoka. Wygląda tak, jakby nie był on dopasowany do cylindra (średnica elementu ruchomego jest mniejsza niż cylindra). Wiecie może jak to ustrojstwo działa ? Działa, działa, co ma nie działać, wyczynowe tak mają - pozwala to na bardziej precyzyjną regulację stopnia sprężania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zaquadnik Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 Działa, działa, co ma nie działać, wyczynowe tak mają - pozwala to na bardziej precyzyjną regulację stopnia sprężania... To, że działa, to się domyślam. Po prostu pierwszy raz takie cuś widziałem i zaciekawiło mnie jak to działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 wie ktos jakie wychodzily silniki rosyjskie 2 cylindrowe ? bo wpadla mi w lapki podobno 2 cylindrowa raduga 20cc ( 2x10 cc) .. ciagnela wojskowy model cwiczebny z rekawem. ( model okolo 2,5m) jest jakas lista? a moze silnik ten nie jest rosyjski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi