Grzesiek Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 Jak w temacie poszukuje osoby od LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek.riese Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 Co się dzieje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Opublikowano 16 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Ma rovera 214si 1.4 16V instalacja KME diego Reduktor KME silwer listwa i tu pytanie pisze na niej rail typ 30 cewki 1 ohm a w wi programie mam valtek 1ohm ale w sumie nie oto chodzi problem sie zaczol od mapsensora który byl pcc2 a jest obecnie pcc3 (sam sobie zmienilem nie bylo zadnego problemu)ale jeszcze przed zmiana pojechalem do pana gazownika aby zdiagnozowal problem blędu "zbyt niskie cisnienie gazu"i przechodzenie na bezyne .Koles mi powiedzial ze to mapsensor ale tak namieszal w mapach i cisnieniu gazu na reduktorze ze nie moge ani serwis nie moze ogarnac tego auta.Jedni kaza zmienic listwe ini ja zregenerowac.Ale to wszystko niestety kosztuje .Wiec kupilem zestaw naprawczy valtek pozmienialem tloczki ,sprezynki i oringi.wykalibrowalem na czujnik zegarowy na 0.45mm wszystkie tloczki(nie wiem czy nie zamało dla walteka 0,45 podaja ale dla rail 0,6),zalozylem listwe i silnik chdzi fajnie rowno ale problemy sa z moca za cholere nie doruwnuje jezdzie na bezynie szarpie.Przy okolo 3000-4000rpm jak by sie dlawil(efekt jak by iskra zanikala lub paliwa bylo mało)kombinowałem ofsetem i auto kalibracja nie stety bez skutku nie zabardzo wiem jak sie obslurzyc tymi modelowaniami TB TG A juz nie wspomne ze jak wlacze klime to koniec auto nie jedzie wiecej jak 80km/h a jak widzi gorke to sra w kola heheheh moze daj tel na pw to zadzwonie i bedzie łatwiej dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Masz butle okrągłą? miałem podobnie. Jakimś cudem ktoś mi butle przekrecil i ssak nie lapal gazu z dna zbiornika. I także ppowyżej 3000rpm chodził jakby miał zdechnac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Opublikowano 16 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 butle mam toroidalna i nikt w nia nie ingerowal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nergal Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Mam Toyotę Avensis 1.8VVT-i zagazowaną u najgorszego "druciarza" jakiego można sobie wyobrazić. Założył listwę wtryskową Valtek która jak się okazuje daje radę w silnikach do 100KM zdaje się. Reduktor też jest za mały do mojego silnika (129KM). Skutkiem tego silnik jest mułowaty a przy ok 5000 obr/min aż się dławi. Gdy trwa to dłużej w końcu przełącza się na benzynę i wtedy auto wyrywa jak na dopalaczu! W czasie wyprzedzania taka sytuacja jest mało przyjemna mówiąc delikatnie...Co do butli-fachowo ujęcie gazu powinno być z tyłu. Wtedy w trakcie przyspieszania gdy gaz przemieszcza się na tył zbiornika cały czas jest on pobierany. Wszystkie niedoróbki wyszły na jaw, gdy mój brat kupił samochód i zagazował u gazownika-pasjonata. Chłopak młody ale jest fanatykiem instalacji LPG! Instalacji na pierwszy rzut oka nie widać! Wszystko pochowane poupinane, wlew gazu pod klapką wlewu benzyny ( nie mówił że "to się w tym aucie nie da"-każdemu życzę takiego fachowca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek.riese Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Słuchaj jak na moje to zaczął bym od sprawdzenia uszczelek na reduktorze bo od takich wariacji niekiedy uszczelki lubią polecieć wtedy reduktor nie jest szczelny i skutkuje to tym że przymarza i gdy wtryski bardziej sikną paliwem po prostu go brakuje, inna rzecz że po takich kombinacjach to często nikt się nie umi poznać co jest grane dlatego nie podejmuję się bardziej zagłębiać w temat bo i tak na odległość nie pomogę a wymieniać wkoło tam i z powrotem to nie sztuka i nie prowadzi to do niczego dobrego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 a filterki powymieniane? mialem podobnie po zimie gdy auto stalo 4 miesiace z odlaczonym akumulatorem (crx del sol 1,6 Vtec z Stag 4 - wtryski valter rail) dlawil sie , szarpal, niewkrecal na obroty. pomogla regenracja listwy - 100zl z robocizna i wystrojenie tego. a mianowicie autokalibracja i podczas jazdy mi wzbogacal lub zubazal mieszanke takze moj teraz kreci do 7600(odcinka) na lpg;) moc identyczna jak na benzynie ale przy takim kreceniu jest juz 3litry roznicy miedzy lpg a benzyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Opublikowano 17 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 co do filtrów to fazy cieklej jest w miare czysty zrobilem na nim jakies 8-10tys fazy lotnej nie zmienialem moze masz racje ze juz czas nastal jego.Wczoraj troche powalczylem z kompem i swiecami przerwy mialem na 1.2mm zrobilem 0.85 i troche zwiekszylem nachylenie jest 15% oraz offset 1,2 czasy na gazie wtrysków bezynowych ok.3.22-3.46 a gazowych w granicach 4-4.20 chodzi dosc przyjemnie juz ale podejrzewam ze mozna lepiej zestroic,niestety ja tego nie zabardzo nie kumam tych map i nastawów ,oraz modelowania.Moze ktos mi na chlopski rozum to wytlumaczy.A listwa i tak najprawdopodobniej bedzie nowa Waltek rail do tego auta jest zaslaba(kródkie czasy bezyny ma )bedzie magicjet,ale to jak troche luznej kasy sie trafi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mareq Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 Wpadnij na : http://lpg-forum.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 poszukaj na fejsszicie takiej firmy energy gaz polska (fanpage) oni wiedza wszystko na temat gazu i mysle ze pomoga lepiej;) co do wtryskiwaczy to planuje jakies wtryski Hana - chyba zielone z tego co pamietam ale to jak bede mial te na zuzyciu. narazie dzialaja ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi