Skocz do zawartości

dwusilnikówka do WWI


pilot71
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Postanowiłem odbiec trochę od szablonu jakim jest jednosilnikowy dwupłat w WWI i zamówiłem w "Na Polskim Niebie" model "vickersa e.f.b.8" czyli dwusilnikowy prototyp myśliwca. Wczoraj odebrałem paczkę i wygląda na to, że to będzie niezła kosiarka do celów naziemnych :)

Przez niedzielę raczej nic nie ruszę ale od poniedziałku odpalam fabrykę i do piątku powinienem model oblatać. Prawdopodobnie będę musiał zweryfikować napęd tego samolotu bo na pakiecie mniejszym niż 2200 nie wylatam 5 minut ale to pokażą testy, na razie skupię się na budowie.

post-6922-0-61757400-1373142346_thumb.jpg

post-6922-0-72514200-1373142357.png

post-6922-0-72892400-1373142366.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to
  • Odpowiedzi 44
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Zastanawiam się czy nie skorzystać z zapisu w regulaminie dotyczącego odchyłki od proporcji to jest + - 3cm i chyba "trochę" wydłużę dziób, prawdziwe samoloty miały tył kadłuba zrobiony jak wydmuszka czyli kilka patyków i płótno, ale z modelem jest gorzej...po prostu tylna część kadłuba to klocek epp, wagowo wychodzi bardzo niekorzystnie dla modelarza

Generalnie przekopałem internet w poszukiwaniu modelu dla siebie i wychodzi na to, że poza vickersem i caudronem-"piaskowym potworem w aces" mało było konstrukcji nadających się do zaadoptowania na potrzeby esa głównie ze względu na proporcje:jak nie za małe stery czy lotki to zbyt urazowa konstrukcja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za późno na budowę innego modelu, może w przyszłym sezonie, myslę że po dzisiejszych przymiarkach problem wyważenia zniknął. Chyba nie trzeba będzie wydłużać kadłuba, co najwyżej tak jak zasugerował Sławek wysunę odrobinę silniki i tyle. Cała elektronika czyli: serwa wysokości i kierunku, regle i odbiornik wypada albo w srodku ciężkości albo trochę przed. Wyjątkiem jest kamerka, która będzie w miejscu pilota.post-6922-0-91303900-1373322347_thumb.jpgpost-6922-0-47787900-1373322355_thumb.jpgpost-6922-0-80704900-1373322361_thumb.jpgpost-6922-0-12673000-1373322368_thumb.jpgpost-6922-0-35068700-1373322374_thumb.jpgpost-6922-0-59344200-1373322383_thumb.jpgpost-6922-0-11588800-1373322397_thumb.jpgpost-6922-0-62801200-1373322403_thumb.jpgpost-6922-0-73408400-1373322410_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zakończyłem prace z silnikami (pomijając osłony cylindrów). Myślę, że model będzie się dobrze prezentował, przynajmniej do pierwszego dzwonka. Odpuściłem sobie nawijanie czegokolwiek na cylindry bo zrekompensuję to sobie malowaniem. Poza tym nie mam takiego sznurka :P

Jutro mam wolne więc przy dobrych wiatrach i pod warunkiem, że nie będę musiał robić obiadu złożę model do kupy, albo w całość (jak kto woli)

post-6922-0-23993700-1373377270_thumb.jpg

post-6922-0-08558400-1373377301_thumb.jpg

post-6922-0-21588000-1373377319_thumb.jpg

post-6922-0-23825100-1373377331_thumb.jpg

post-6922-0-78715200-1373377339_thumb.jpg

post-6922-0-41460600-1373377356_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znikome siły na sterze kierunku??? Zależy jak kto go używa, a opór przy wychylaniu już się nie liczy? Ja kierunkiem pracuję równie często jak lotkami czy wysokością, więc wolę stosować takie rozwiązanie ponieważ siła potrzebna do wychylenia takiego steru jest żadna i waga wbrew pozorom nie wzrasta aż tak bardzo, jak wspomniałem jest to blacha po puszcze "coli" więc jej grubość i waga wiele nie zmienia przy wyważaniu.

A wogóle to pomalowałem silniki :P :

post-6922-0-65424800-1373737100_thumb.jpg

post-6922-0-73727800-1373737120_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.