ijestdobrze Opublikowano 8 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 Witam.. Planuję na koniec lipca zakupić silnik Evolution 15GX http://www.nastik.pl/silnik-benzynowy-evolution-15gx-p-4897.html Czy Ktoś z Was jest w posiadaniu tego silnika, jakieś spostrzeżenia podczas użytowania.. ?? Zapoznaję się w wolnej chwili z instrukcją.. Jeśli posiadacie jakieś ciekawe informację proszę o pomoc.. :-) Pozdrawiam Wojtek.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ahaweto Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Użytkujesz ten silnik ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ijestdobrze Opublikowano 21 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Tak.. Użytkuje ten silnik w modelu Hangar 9 Katana 50.. Jestem z niego bardzo zadowolony.. Zdjęcia samolotu z silnikiem mogę przesłać na maila.. Pozdrawiam.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 26 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2014 Kolega kupił ten silnik chodził pięknie przez 2h teraz działa jak chce i w zależności od położenia modelu gaśnie zmienia obroty odradzam więc benzynę bez dobrego gaźnika WALBRO czyli prawie wszystko do 20ccm ... Poza tym jaki sens montować takie małe silniki benzynowe jeśli ważą dwa razy więcej od żarowych kosztują też dwa razy więcej do tego są kapryśne i oszczędności nie ma na nich praktycznie żadnych . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Opublikowano 26 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2014 ja mam rcgf-a 15 i złego słowa nie mogę powiedzieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojteKatana50 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Może to kwestia właściwej regulacji ? Swój silnik docierałem na stojaku przez 4 godzinki, zamocowany do samolotu akrobacyjnego Katana 50. Wyregulowany bez żadnych problemów, wolne obroty ciut wyższe niż w instrukcji, w tym sezonie eksploatowany bardzo intensywnie. Nie stwierdzam nieprawidłowości pracy silnika w każdym zakresie prędkości obrotowej. W każdym razie złego słowa nie mogę powiedzieć. Jestem z niego bardzo zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi