Adam P. Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Zaczne od najmniej ważnego kończąc na najważniejszym pytaniu 1. Czy drążek gazu powinien terkotać? U mnie chodzi cicho, płynnie, jakby bezząbkowo. Blaszka jest zainstalowana prowidłowo wg. instrukcji. 2. Czy można w trybie plane ustawić krzywe gazu? 3. Co zrobić, aby drążek gazu działał tylko w jedną stronę od najniższego położenia, a nie w dwie strony od pozycji centralnej? Próbowałem użyć do tego funkcji sub trim, ale to za mało(max 125%, a potrzebowałbym 150%). Próbowałem też kombinować z travel adj., ale to rozwiązało problem połowicznie-gaz chodzi tylko w jedną stronę, ale w dalszym ciągu od pozycji centralnej, a nie od zera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meteor Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Może ustaw odpowiednie mode w menu Drążek nie powinien terkotać, ale powinno mieć wyczuwalne małe ząbki. Po co w samolocie ustawiać krzywe gazu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam P. Opublikowano 5 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Może ustaw odpowiednie mode w menu Już na to wpadłem Jest ustawione prawidłowo Po co w samolocie ustawiać krzywe gazu? Właściwie to sam nie wiem, ale ciekawość nie dawała mi spać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markuz Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 do MX12 w zestawie są dwie blaszki , jedna z ząbkiem i jedna gładka , samemu trzeba wkręcic jaką sie chce , a co do krzywych gazu jak najbardziej , programujemy tryby lotu i przy akrobacjach czy zawisach możemy sobie krzywa łagodnie ułozyc by nam silnik płyniej reagował na gaz , Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cobra Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Po co w samolocie ustawiać krzywe gazu? Jeśli masz śmigło ze zmiennym skokiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Po co w samolocie ustawiać krzywe gazu? Jeśli chcesz sterować dwoma silnikami spalinowymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 czyli można takie coś ustawic w trybie plane? ale gdzie bo tez posiadam tą aparature juz od 2 lat i jeszcze do końca jej nie rozszyfrowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam P. Opublikowano 6 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Dziękuje za zainteresowanie i odpowiedzi. Ponawiam pytanie nr.3 i dodaje nastepne : Czemu dla "wartość miksera" są dwie wartości? Z tego, co rozumiem ta wartość oznacza ile % przesunięcia kanału nadrzędnego przenosi się na kanał podrzędny, ale po co są dwie wartości? Obie mogą przyjmować ujemną i dodatnią wartość. Bym zapomniał :oops: Skan pomocniczy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Czołem :!: Wiecie już, jak ustawić krzywą gazu w tym nadajniku? Pogrzebałem trochę w funkcjach, ale w ustawieniach wykładniczych wychyleń da się ustawić krzywą exp tylko dla lotek, SW i SK, a o przepustnicy nic tam nie pisze... adam9034, odnosnie pytania post wyżej: Jedna wartość %-owa jest po to, by ustawić jaki procent wychylenia kanału nadrzędnego w jedną stronę jest przekazywany na kanał podrzędny, a druga to samo tylko dla wychylenia kanału nadrzędnego w druga stronę. W przypadku gdy masz jako kanał nadrzędny ustawioną przepustnicę, to masz dostępną tylko jedną wartość %-ową. A offset jest po to, by zdefiniować na nowo neutrum dla kanału podrzędnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.