Skocz do zawartości

Redox Alpha PROŚBA O POMOC !!!

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, niestety moja ładowarka uległa spaleniu... Jakieś zwarcie, na oko spaleniu uległ tylko jeden element, i mam ogromną nadzieję że jego wymienienie przywróci jej życie, choć wiem że są na to marne szanse. Część elementu jest spalona i nie da się odczytać całego numeru, a więc bardzo prosił bym jakiegoś posiadacza, jeżeli była by możliwość aby spisał numer tego elementu. Mam nadzieję że poradzę sobie zwykłą lutownicą i uda mi się to wymienić.

Z góry dziękuję za pomoc ! :)

post-12220-0-63776600-1373649742_thumb.jpg

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź ! Niestety u mnie jest chyba inny element, to jest wersja v2 ja mam v1. Spróbuję z tym elementem jeżeli nikt inny nie będzie w stanie pomóc. U mnie da się odczytać :

IOR ( w postaci jakby loga, "o" nie jest normalne) 006

4111

*****11A

nie znam się na tym zupełnie, może to to samo tylko inne oznaczenie producenta.

Opublikowano

Dzięki, spróbuję z którymś z tych elementów, nie wiem dlaczego w każdej ładowarce ma on inne oznaczenie, mam nadzieje że się nie różnią. Nie wiem jaką rolę on odgrywa, jeżeli mało ważną to pewnie niewielka różnica nic nie zmieni :)

Opublikowano

Teraz zobaczyłem że v2 ma chyba tylko inną obudowę - z radiatorem, tak przypuszczam. Parametry ma takie same, więc układ chyba się nie różni. Jak by Pan mógł to bym prosił :)

Opublikowano

Mam iMAXa B6. W moim modelu na tym elemencie są napisy:

w pierwszej linii :6680

w drugiej linii: -0C3H.

Trudno stwierdzić, czy w drugiej linii to "zero" czy "o".

Opublikowano

Ładowarki typu imaxb6 redox alpha mają prawie taką samą zawartość sprzedawane są w tylko pod inną obudową i z innymi przyciskami.No może troszkę się róznią.Jak wynika ze stron ,które zamieśćiłęm można to naprawić problem z przylutowaniem.

Jakim zasilaczem ją łądowałeś?

Sszkoda ,że takie rzeczy mają miejsce.Sam chce kupić tę łądowarke i tak kupię zobacze jak sie bedzie trzymała...