Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Niestety pierwsza zabawka ale 2 Uszla by

 

Ale nie pchał bym sie w tą 2 ze względu ze na 90 % będzie nie działać

Opublikowano

Ponownie podłącze się pod temat. Na wstępnie dzięki za odpowiedź na moje pytania. Jednakże w dalszym ciągu nie "widzę" nurtuje mnie poprzednie pytanie. Jak połączone jest sterowanie w samolocie. Wiem że wygląda to tak:

Dźwigar sterów -> Snapy -> Regulator -> Pręt węglowy ...?.....-> Serwo. Jak połączony jest Serwo z tym pretem. Czy ktoś może wrzucić jakieś zdjęcie albo opisać to słowami ? :D

Opublikowano

DSCF6691.JPG

Najprostsze rozwiązanie sterowania. wystarczy pręt stalowy 1,2mm. Na orczyku serwa wyginasz Z. Na dźwigience powierzchni sterowej na wystającą część zaklejasz kawałek koszulki z izolacji lub używasz "środka z małej złączki elektrycznej. Regulacja przez doginanie tego V w połowie odległości.

 

W nieco bardziej zaawansowanych konstrukcjach stosuję specjalne baryłki, które pozwalają regulować długość cięgna.

DSCF7305a.jpg

 

Snapów nie używam. Przy dźwigience na powierzchni sterowej stosuję blokadkę z drugiego kawałka drutu, opisanej na stronie Motylastego, lub takie plastikowe.

83760941bd041d1dfddcdb650f218420.jpg

Opublikowano

Robert dzieki za zdjecia. Już wiem co mam robić dalej. Podeslij mi na pw jaki masz odbiornik na sprzedaż.

Pozdrawiam

 

Wysłane z mojego WT19i za pomocą Tapatalk 4

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.