meloow Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 ja dziś rozłożyłem palny Zina 526 AFS - kat. F4C roz. 1472mm dł. 1296 pod silnik 10ccm i mam straszną ochotę zrobić ten model ,ale aktualnie brak mi doświadczenia w budowie modeli z balsy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek.riese Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 cześć prezesie Rzepka masz może plany tej 50-tki w wersji elektronicznej? hmm? kusiło by mnie zrobić taki sprzęt bo z moim AFS - em narazie cisza z powodu podwozia... koszt oryginalnego graupnera to ponad 950 złotych a moje rozwiązanie nie zdaje egzaminu do końca bo poprostu nie otwiera sie do końca... ... mniejsza o to... ale wielkie gratulacje i tak co bedziesz go miał w bielsku na pikniku lotniczym w sobote!!! bede z F3A koło godziny 11 już tam... pozdrowienia.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rzepka Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Jeśli chodzi o silnik to myśle że MVVS 15ccm powinien sobie spokojnie poradzić. Meloow żaden problem wpadaj na modelarnie my tam już Cie nauczymy robić . Planów w wersji elektronicznej niestety niemam... Model będzie w oba dni na pikniku 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz P. Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 lecz nie sądzę by twórca tak pięknej kopii oryginału odsprzedałby go jeszcze nie oblatanego NAwet po oblocie model nie będzie na sprzedaż I tak właśnie myślałem bo robota naprawdę pierwsza klasa i takiego czegoś prawdziwy modelarz nie odsprzeda. Oby przybyło więcej takich modeli ŻELAZNY to by była jazda :jupi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rzepka Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 To byłoby coś pięknego naprawde niesamowicie by to wygladało! :roll: :roll: :roll: Kolega z modelarni przymierza się do Zlina 526 ale potrzebowałby laminatowy kadłub... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Jeżeli się nie mylę to widziałem te kadłuby na jakiejś stronie w Niemczech tylko już nie pamiętam gdzie, musiałbym poszukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 No i coś znalazłem, http://www.airfly-modelle.de mają tam Zlina 50LS w skali 1:4 i 526AS w skali 1:4.75. Nie mam pojęcia czy są w sprzedaży same kadłuby. Jeżeli ktoś kto zna Niemiecki (bo ja to tylko guten morgen ) i może sprawdzić a jak już będzie sprawdzał to może mi podpowie co wchodzi w skład zestawu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 Proszę Cie tylko nie mvvs :cry: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 radek872, :shock: A co z MVVS'ami nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rzepka Opublikowano 11 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 Właśnie dlaczenie nie MVVS? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz P. Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 Ja osobiście widziałem i słyszałem jak pracują MVVS-y ale od ich użytkowników nie usłyszałem ani jednego złego słowa tym bardziej przy większych pojemnościach gdzie silnik pracuje że aż miło słuchać. Na pewno będzie lepszy niż Super Tigre czy ASP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 Daj spokój z SuperTigre a zwłaszcza 2023, miałem taki silnik i bardzo żle go sobie wspominam, nie do wyregulowania, w locie zdychał bez najmniejszego powodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 Osobiście miałem MVVS 160 ale benzynkę więc to zupełnie inna para kaloszy, a tak na marginesie wg. mnie to ten silnik by się nadawał bardzo dobrze do Twojego Zlina tylko wagi nie podawałeś (gołego tak jak jest)czy nie doczytałem? bo mój MVVS latał w Gilesie z CMPro z wagą 6kg. i to do podstawowej akrobacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rzepka Opublikowano 12 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Model "pusty" waży 2,8kg... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 No jak 2,8 pusty to troszkę za duży ten mvvs 160 (czy 26cm na nasze) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz P. Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Moim zdaniem 15ccm. żarowy MVVS da rady spokojnie bo ten model nie musi robić 3D ale akro" normalne" jakie robią z grupy ŻELAZNY więc nie montuj potwora bo zmieni zupełnie charakterystykę lotu a szkoda by było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 No a co ja napisałem? Zanim zaproponowałem MVVSa 26 nie wiedziałem ile waży. No i tak jak dzisiaj rozmawialiśmy z Rzepką na pikniku (widziałem model na żywo cudo!!!!) to 15ccm MVVS spokojnie da radę, bo model wyjdzie ok 4 kg gotowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek.riese Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 no fakt, model ajnie zrobiony, świetna półmakieta:!! pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rzepka Opublikowano 13 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Moim zdaniem 15ccm. żarowy MVVS da rady spokojnie bo ten model nie musi robić 3D ale akro" normalne" jakie robią z grupy ŻELAZNY więc nie montuj potwora bo zmieni zupełnie charakterystykę lotu a szkoda by było Dokładnie oto chodzi model ma robić akrobację ale nie chodzi tu o zawisy na śmigle i cokolwiek temu podobne wkońcku to Zlin 50 a nie np. Su-31 dlatego wstępnie jestem nastawiony na 12ccm MVVS a może się to zmieni na 15ccm zobaczymy... I ciesze się że model się podoba :oops: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz P. Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Moim zdaniem 15ccm. żarowy MVVS da rady spokojnie bo ten model nie musi robić 3D ale akro" normalne" jakie robią z grupy ŻELAZNY więc nie montuj potwora bo zmieni zupełnie charakterystykę lotu a szkoda by było Dokładnie oto chodzi model ma robić akrobację ale nie chodzi tu o zawisy na śmigle i cokolwiek temu podobne wkońcku to Zlin 50 a nie np. Su-31 dlatego wstępnie jestem nastawiony na 12ccm MVVS a może się to zmieni na 15ccm zobaczymy... I ciesze się że model się podoba :oops: Nie że model się podoba tylko bardzo się podoba bo piękna makietka a tak swoją droogą to chyba się widzieliśmy na lotnisku w B-B tyle że ze zdjęcia człowiek wygląda inaczej niż w realu to też nie wiedziałem czy to Ty ja byłem z extra 300s ... może kojarzysz to maleństwo ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi