Grifon Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 GRIFON 1350 czyli następca GRIFONA 700 tym razem w nitro, czyli precz z elektrykami. Bo jak wiadomo koza to nie baran, elektryk to nie model latający /: Model powstał ze zwłok latającej legendy polskiego modelarstwa. Po tej renowacji stwierdziłem że dłużej odbudowywałem skrzydła niż bym robił nowe. Niestety nie było komu nakręcić filmu z lotu, model po wypuszczeniu z ręki zaskoczył mnie totalnie, bowiem leciał idealnie równo bez potrzeby trymerowania, doważania, itp. mogłem powiedzieć jak J. Mutt Samers po oblocie prototypu SPITFAJERA "Niczego nie ruszać" Oblot by sią nie odbył gdyby kolega Irek, nie pożyczył mi akumulatora do odpalenia silnika, dzięki Irek za zaufanie. Gościnnie w tej relacji wystąpiła moja dziewczyna i królik zwany Kropcią, albo Niunią Niunią
wicherek899 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Fajny projekt, trzymam kciuki. Dziewczyna też fajna, ale królika w tym temacie jakoś nie widzę..
Łukasz99 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Ale zajefajna "konwersja" Jak fenix z popiołów
Grifon Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Wicherek 899 moja dziewczyna już Cię lubi, ale królik nie. Lukaszu 99 dzięki.
Grifon Opublikowano 15 Września 2013 Autor Opublikowano 15 Września 2013 Osłona silnika klikana na napy odzieżowe, pomysł zaczerpnięty z książki Budowa Lotniczych Makiet RC, niestety napy są przypadkowe, bo tylko takie miałem.
Grifon Opublikowano 27 Października 2013 Autor Opublikowano 27 Października 2013 Foto. Model nadal bez osłony, pomyślałem że nie będę go dusił w osłonie jak silnik na dotarciu.
wicherek899 Opublikowano 28 Października 2013 Opublikowano 28 Października 2013 Nooo nowe fotki modelu i oblotu są, a gdzie dziewczyna?
Grifon Opublikowano 29 Października 2013 Autor Opublikowano 29 Października 2013 Stoi obok swojego modelu i rozmawia z mamusią.
Callab Opublikowano 30 Października 2013 Opublikowano 30 Października 2013 Sylwetkę ten Twój model ma okropną. Czyli, jakby to powiedzieć: podoba mi się Owiewka chyba ma jednak za mało otworów wylotowych. A właściwie nie ma ich wcale. Mogą być problemy z chłodzeniem silnika.
Grifon Opublikowano 30 Października 2013 Autor Opublikowano 30 Października 2013 No masz racje trzeba zrobić jakieś dziurwy dla odpowietrzenia, nie chce mi się kaleczyć osłony, ale lepsze to niż spuchnięty silnik. Co do sylwetki to moja dziewczyna pamagała mi ją wytyczyć, więc Callab ostrożnie z krytyką, chyba, że chcesz się narazić na gniew mojej pani.
Grifon Opublikowano 6 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2014 Panowie a jaki napęd elektryczny byście zaproponowali do niego? myślę żeby w końcu posadzić go na pływakach.
Grifon Opublikowano 21 Maja 2016 Autor Opublikowano 21 Maja 2016 Stary silnik jest zbyt słaby, wiec model dostał mocniejszy, zanim zamontuje zbiornik to spytam się. Czy zasadę 3/4 zbiornika w stosunku do igły gaźnika stosuje się do silnika odwróconego głowicą do dołu?
Marcin K. Opublikowano 21 Maja 2016 Opublikowano 21 Maja 2016 Mnie nauczono że to polowa zbiornika powinna być na wysokości rozpylacza. Jeżeli nie planujesz lotów na plecach nic się nie stanie jak zbiornik będzie wyżej. No i zrób mu podwozie. Obawiam się o krótki żywot koła ogonowego i tej plozy...
Grifon Opublikowano 21 Maja 2016 Autor Opublikowano 21 Maja 2016 I tak zrobie, podwozie i stelaż do pływaków już się robią, pozdrawiam Patryk.
Rekomendowane odpowiedzi