Jump to content

GRIFON 1350


Grifon
 Share

Recommended Posts

GRIFON 1350 czyli następca GRIFONA 700 tym razem w nitro, czyli precz z elektrykami. Bo jak wiadomo koza to nie baran, elektryk to nie model latający /: Model powstał ze zwłok latającej legendy polskiego modelarstwa. Po tej renowacji stwierdziłem że dłużej odbudowywałem skrzydła niż bym robił nowe. Niestety nie było komu nakręcić filmu z lotu, model po wypuszczeniu z ręki zaskoczył mnie totalnie, bowiem leciał idealnie równo bez potrzeby trymerowania, doważania, itp. mogłem powiedzieć jak J. Mutt Samers po oblocie prototypu SPITFAJERA "Niczego nie ruszać" Oblot by sią nie odbył gdyby kolega Irek, nie pożyczył mi akumulatora do odpalenia silnika, dzięki Irek za zaufanie. Gościnnie w tej relacji wystąpiła moja dziewczyna i królik zwany Kropcią, albo Niunią Niunią

post-3617-0-96211900-1377887071_thumb.jpg

post-3617-0-19612600-1377887080_thumb.jpg

post-3617-0-01316600-1377887088_thumb.jpg

post-3617-0-13098100-1377887097_thumb.jpg

post-3617-0-60618100-1377887110_thumb.jpg

post-3617-0-34875200-1377887130_thumb.jpg

post-3617-0-79273100-1377887139_thumb.jpg

post-3617-0-72186800-1377887171_thumb.jpg

post-3617-0-00973400-1377887182_thumb.jpg

post-3617-0-11670300-1377887190_thumb.jpg

post-3617-0-23236900-1377887221_thumb.jpg

post-3617-0-57373600-1377887232_thumb.jpg

post-3617-0-35438900-1377887245_thumb.jpg

post-3617-0-83923300-1377887257_thumb.jpg

post-3617-0-58152100-1377887273_thumb.jpg

post-3617-0-80238100-1377887288_thumb.jpg

post-3617-0-38212100-1377887306_thumb.jpg

post-3617-0-47989600-1377887319_thumb.jpg

post-3617-0-78937800-1377887336_thumb.jpg

post-3617-0-04940400-1377887365_thumb.jpg

post-3617-0-66993100-1377887382_thumb.jpg

post-3617-0-53615200-1377887398_thumb.jpg

post-3617-0-32324000-1377887415_thumb.jpg

post-3617-0-20391900-1377887440_thumb.jpg

post-3617-0-14682300-1377887459_thumb.jpg

post-3617-0-86540800-1377887479_thumb.jpg

post-3617-0-51110100-1377887506_thumb.jpg

post-3617-0-57133700-1377887521_thumb.jpg

post-3617-0-23882500-1377887535_thumb.jpg

post-3617-0-87744600-1377887549_thumb.jpg

post-3617-0-03550600-1377887634_thumb.jpg

post-3617-0-69781600-1377887664_thumb.jpg

post-3617-0-49504300-1377887707_thumb.jpg

post-3617-0-77082700-1377887741_thumb.jpg

post-3617-0-39663900-1377887754_thumb.jpg

post-3617-0-17137000-1377887770_thumb.jpg

post-3617-0-13163500-1377887794_thumb.jpg

post-3617-0-11609100-1377887822_thumb.jpg

post-3617-0-39253200-1377890368_thumb.jpg

post-3617-0-79902400-1377890385_thumb.jpg

post-3617-0-29428200-1377890397_thumb.jpg

post-3617-0-85484300-1377890413_thumb.jpg

post-3617-0-06707000-1377890428_thumb.jpg

post-3617-0-42904700-1377890444_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Sylwetkę ten Twój model ma okropną. Czyli, jakby to powiedzieć: podoba mi się :)

 

Owiewka chyba ma jednak za mało otworów wylotowych. A właściwie nie ma ich wcale. Mogą być problemy z chłodzeniem silnika.

Link to comment
Share on other sites

No masz racje trzeba zrobić jakieś dziurwy dla odpowietrzenia, nie chce mi się kaleczyć osłony, ale lepsze to niż spuchnięty silnik. Co do sylwetki to moja dziewczyna pamagała mi ją wytyczyć, więc Callab ostrożnie z krytyką, chyba, że chcesz się narazić na gniew mojej pani. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...

Stary silnik jest  zbyt słaby, wiec model dostał mocniejszy, zanim zamontuje zbiornik to spytam się.

Czy zasadę 3/4 zbiornika w stosunku do igły gaźnika stosuje się do silnika odwróconego głowicą do dołu? 

post-3617-0-03127400-1463812665_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mnie nauczono że to polowa zbiornika powinna być na wysokości rozpylacza. Jeżeli nie planujesz lotów na plecach nic się nie stanie jak zbiornik będzie wyżej.

No i zrób mu podwozie. Obawiam się o krótki żywot koła ogonowego i tej plozy...

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.