listek1 Opublikowano 14 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 kabinkę chciałem wykonać również ze styroduru a obudowe silnika z laminatu ale o się okaże jesczę skoro przeważają jaskrawe moje będą ciemnozielone również będą dobrze widoczne ponieważ od spodu będą białe . Na razie zrobiłem 2 modele mam w planie wykonać jeszcze hawker huricane'a chciałbym zrobić me 163 ale nie wiem jak to się ma do regulaminu tzn nie wiem czy powierzchnia nie będzie za mała w stosunku do silnika 2,5 ccm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Kabinka zestyroduru moze byc - tylko pamietaj ze to element ozdobny i powinien byc maksymalnie lekki. Owiewki silnika z laminatu sa odporniejsze na kraksy ale bardziej czasochlonne do wykonania a kopyto bedziesz musial wykonac tak czy inaczej. Jak masz kopyto to zPETdo pirekarnika na 10 min i masz gotowy wyrob. Odnosnie innych modeli to trzeba dyskusje przeniesc doinnych watkow. Ogolnie to me163 latal na zawodach, zawsze mozesz zronic go z silnikiem .10. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POGO Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Bartek zdradź tajemnice gdzie kopiłeś styrodur? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olorin Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Co do Me 163 to można go zrobić w maksymalnym powiększeniu ale na 2,5ccm to strasznie pocina. Na 1,5ccm lata bardzo fajnie nie za wolno nie za szybko. Jest bardzo specyficzny w lataniu jak to skrzydełko, wymaga dużych zwichrzeń bo bez tego to masakra. Ogólnie model dla chwały i napewno ciekawy a dużo ich na świecie nie lata w kombacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
listek1 Opublikowano 16 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 dlatego chciałbym własnie zrobić me 163 jako drugi model ;P albo i pierwszy do walki po wydrukowaniu zarysu modelu z max +5% wydaje się bardzo mały także 2,5ccm wydaje mi się zbyt duży może 2ccm ;P chociaż na 2,5 ccm fajnie by zapierniczał ;P prędkości się nie boję zrobiłem już dużo latających skrzydełek takich szybkich a co do c3603 wyszedł lekki jak na razie waga około 900 gram bez aku odbiornika i paru pierdułek .. przesyłam najnowsze fotki może kogoś interesują postępy ;P oblot planowany na piątek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POGO Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Dawaj ,dawaj ,wezmę wstążki i się potniemy ,moja p40 się rwie do walki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
listek1 Opublikowano 17 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Ok jestem za ale w sobotę muszę skołowac paliwa trochę bo nie mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
listek1 Opublikowano 19 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Melduje gotowość bojową C 3603 Thun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POGO Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Maskę strugaj jak na zawody chcesz jechać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
listek1 Opublikowano 19 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 maska będzie jutro chyba oblot więc nie robiłem poniewaz będzie trzeba regulować kąt silnika i sam silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
listek1 Opublikowano 20 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 C3603 oblatany ! lata wyśmienicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi