jarro Opublikowano 17 Stycznia 2011 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Ja akurat kleiłem żywicą epoxydową szesciominutową cały model . Trzyma się mocno ,zrobiłem nim około piećdziesięciu lotów ,a mam tam dość mocny silnik
Adam_Max Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 Mam zrobione tak, jak to Multiplex wymyślił. Sprawdza się. Łatwe, szybkie łączenie. Trzeba dać tylko takie grube, mięciutkie przewody do serw (tak jakby w silikonie). Przez dwa lata używania modelu nie było problemu. Mógłby mi ktoś wskazać o jakich silikonowych przewodach do serw mowa.
merlin1212 Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 Dla zainteresowanych, wczoraj odbył się oblot EGPro z pakietem Turnigy 3s 4000mA.Pakiet mieści się lekko na wcisk. Do tego dołożony aparat 220g pod skrzydło :crazy: Taki zestaw latał 1h10min.Wiem że to totalnie ekstremalne ale dał rade bez problemu.Troszkę wiało i z wiatrem to rakieta była ale za to lądowanie pod wiatr-bajka. :jupi:
Rabor Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 Ile ważył tak wyposażony model? Ja na aku 2200mAh wylatałem 40 minut. EG Pro lądowanie to zawsze bajka.
merlin1212 Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 Nie powiem ile ważył bo nie dorobiłem sie jeszcze wagi. Generalnie sam pakiet to 337g+220g aparat-dane ze strony producenta, myślę że sam model coś około 950-1000g (wklejone obie kulki,silnik 3530, kołpak aluminiowy. Wyszłoby cosik kiło 1,5kg :crazy: . Podejrzewam że spokojnie jeszcze jakieś 250 g by dźwignął. Przymierzam sie do FPV i EG będzie jako pierwsza platforma -czuję że będę mega zadowolony :jupi: Właściwosci lotne poprawiły się-duży wiatr już mu nie straszny :lol2: , szybsze przeloty, mocniejsze przyziemienie przy bezwietrznej pogodzie.
Bart_007 Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 Panowie - żeby się upewnić... Czas lotu liczycie łącznie z szybowaniem (np. 40 minut na 2200 mAh) ? Bo jak tylko na silniku to mam już deprechę...
andrewsky Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 Spokojnie! Liczy się łączny czas- w końcu to motoszybowiec.Ostatnio latałem ok 50 min -mogłem dłużej , tylko zimno już było.Pakiet 3300 mAh silnik 3536 Z pakietem 2200 mAh 40 min to norma. Pozdrawiam
Adam_Max Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 Mam zrobione tak, jak to Multiplex wymyślił. Sprawdza się. Łatwe, szybkie łączenie. Trzeba dać tylko takie grube, mięciutkie przewody do serw (tak jakby w silikonie). Przez dwa lata używania modelu nie było problemu. Nikt nie odpowiedział więc pozwolę sobie zadać jeszcze raz to pytanie. Czy wie ktoś o jakich przewodach do serw pisze cobra, chyba nie tych całkiem grubych od zasilania?
tytan12 Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 Cześć,używam przewody silikonowe z odzysku :jupi: czyli ze starych sieci komputerowych,przewody są dodatkowo ekranowane,ale ze ściągnięciem ekranu nie ma kłopotów :jupi: Uploaded with ImageShack.us
dmz Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 przewody lepiej dać możliwie lekkie. nie jestem pewien czy izolacja na silikonowych 60cm przewodach nie będzie ciut za ciężka. egp ma spory udźwig, ale po co to zużywać na pusto?
janko Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 Przerabiam EG elektro na silnik bezszczotkowy i mam pytania : 1. Jaki zrobić skłon i wykłon ? 2. Jak to w praktyce zmierzyć w miarę dokładnie. Za odpowiedzi z góry pięknie dziękuję.
buwi777 Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 Przerabiam EG elektro na silnik bezszczotkowy i mam pytania : 1. Jaki zrobić skłon i wykłon ?2. Jak to w praktyce zmierzyć w miarę dokładnie. Za odpowiedzi z góry pięknie dziękuję. Po 3-4 stopnie w dół w prawo ( patrząc od tyłu ) będzie ok. W tym modelu słowo "dokładnie" nie jest konieczne - i tak będziesz musiał lotkami / wysokością korygować wznoszenie. Powodzenia ( bo EG to miły wdzięczny modelik )
Adam_Max Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Witam Wczoraj skończyłem w końcu montować mojego EasyGlidera. Faktycznie składa się go rewelacyjnie, wszystko do siebie pasuje idealnie. Dlatego ograniczałem ilość wykonywanych przy nim prac, po to by móc trochę dłużej podłubać. Niestety po 5 wieczorkach nie było już co robić. Wyposażenie Silnik Turnigy SK 3530/1100 Serwa Hitec HS-81 oraz HS-55 Pakiet 3S Zippy 2,2 Ah Regulator HobbyKing BlueSeries 30A Wklejone obie kulki w ogon. Z tego tematu zaczerpnąłem sposób na wklejanie serw w koszulkach termokurczliwych. Wydaje się, że jest to dobre rozwiązanie na wypadek awarii i wymiany serwa. A na koniec pochwalę się jeszcze moim akwarium.
Cimek Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 No to Adam przyjdzaj do nas pokazać jak latasz
merlin1212 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Adam_Max, gratuluje. Mam ten sam silnik tylko w wersji "złotej" i sprawdza się rewelacyjnie. Na pakiecie 2.2Ah co najmniej 30 min. zabawy. Ja do swojego EGP pakuje teraz pakiet 4000 i ponad godzinka lotów pęka. Zabawa przednia. Te dwie kulki to chyba ciut przewymiarowałeś. Ja też wkleiłem obie mając aluminiowy kołpak i uważam że jest o jedną za dużo.
Adam_Max Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Przed wklejeniem kulek złożyłem model na taśmie klejącej i wyszło tak a nie inaczej. Pakiet nawet mam dość mocno schowany.
Szczepen02 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Mam pytanie: ile cm szerokości ma kadłub od EG w najszerszym, i najwęższym miejscu przy kabinca? Z góry dzięki.
Adam_Max Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Mam zamiar ładować pakiet poprzez przedłużacz bez wyciągania pakietu z modelu. Ładuje ktoś z was w ten sposób akumulatory. Naczytałem się sporo o wybuchających akumulatorach, więc przy takim ładowaniu z pewnością będę sprzęt pilnował.
bubu2 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Wszystkie akumulatory ładuje w modelach. Nic się nie stanie, jeśli będziesz to robił z głową. Akumulatory tak łatwo nie wybuchają. Musi być zawsze jakaś przyczyna. W telefonach też nie wybuchają, i nikt ich nie ładuje w doniczkach. Akumulatory takie same. Nic się nie stanie, jeśli podczas ładowania akumulator nie będzie się nagrzewał. To szkodzi wszystkim akumulatorom, nie tylko LiPo. Akumulatory puchną, gdy są ładowane zbyt dużymi prądami. Jeśli nie ma specjalnej potzreby, nigdy nieł nie należy ładować zbyt szybko.
Adam_Max Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 No dzięki za odpowiedź, ja również wyszedłem z tego samego założenia. Musze tylko zaopatrzyć się gdzieś we wtyczki lub gotowy przedłużacz do balansera.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.