Skocz do zawartości

Easy Glider PRO


Marcin

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Mój EG oblatany w ubiegłą niedzielę, pakiet 2,2 starczył na prawie 40 minut miłego lotu. Ogólnie polecam wyposażenie jakie w nim zastosowałem, model pnie się w górę jak rakieta. Przy tym wyposażeniu prócz kulek z zestawu polecałbym dokleić jakieś co najmniej 20g na tył, wtedy pakiet nie będzie się tak głęboko chował jak u mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam tez ciezkawy silnik i szczerze mowiac ciesze sie ze pakiet jest z tyłu. po strzale w krzaki lub co gorsza w glebę, pakiet siłą inercji łamie po drodze balsowe "wzmocnienia"przyklejane każdorazowo do kabinki, jednocześnie tracąc tą siłe i zanim dotrze do elektroniki, jest juz nieszkodliwy. im glebiej jest tym mniej szkod robi. (kadłub wzmocniony laminatem i rurką węglową)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

 

Od jutra zabieram się za składanie mojego EGP i jak na razie mam szybkie, teoretyczne pytanie.

Jakiego kleju używać?? CA (polecany przez sklep) czy UHU POR (z tego co wyczytałem w tym wątku najczęściej używany)??

 

Z góry dzięki za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poniedziałek odbyłem pierwsze loty easy gliderem muszę przyznać ze jest mocny, ale jestem zawiedziony. Nie wiem co jest ale tak go ściąga na lewa stronę jakby miał tam odważnik, aż musialem prawie na 3/4 wychylać drążek lotek w prawo żeby go wyprostować. No nic faktycznie na ziemi troche sie przechylał na lewe skrzydło więc wsadziłem w prawe obok serwa lotek 8 gram ołowiu przez co na ziemi idealnie utrzymywał równowagę. I tyle dobrego w powietrzu dalej to samo (nie latałem tylko go rzucałem ale już nie mogę bo mi żal go tak obijać :cry: Chyba poprawnie go złożyłem, jednak zauważyłem że ogon jest lekko wygięty w lewą stronę. Czy to może być wina złego lotu? Niżej zapodaję zdjęcia i film.

http://www.speedyshare.com/files/28176941/filmy.rar

easyglider.th.jpgeasyglider2.th.jpg

A już mi sie marzyły loty w chmurach :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zdjęciu - rzucie z góry widać krzywo wklejony statecznik pionowy. Do tego może jeszcze wystąpić trwałe zwichrowanie kadłuba w wyniku niewłaściwego sklejania -> np. przez przyciskanie jednej połówki do drugiej leżącej na stole, zamiast równoległego dociskania do siebie obu połówek. Niestety miałem taki problem z Easy Star'em i doszedłem do tego jak spojrzałem na niego z góry :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niepoprawny skłon jak sugeruje WZ nie jest winny, producent ustawia właściwy skłon i wykłon. Tak jak pisali poprzednicy krzywy kadłub.

Ja bym to spróbował naprawić tak, najpierw po wybrzuszonej stronie wyciąłbym rowek na pręt węglowy lub nawet koszulke z bowdena. Naprostowac, a nawet lekko przegiąć w drugą stronę bo naprężenia go mogą jeszcze trochę skręcić i potem wkleić pręt. Jeżeli jeszcze będzie krzywo to wkleić drugi pręt z drugiej strony.

Jak wklejałeś te koszulki z bowdena pod kadłub to mogą przeszkadzać i może trza je będzie wyciąć.

Może ktoś ma lepszy pomysł to ci jeszcze zapoda.

 

Pozdrawiam i życzę powodzenia w naprawie

 

P.S. aha statecznika na razie nie odcinaj, najpierw naprostuj kadłub.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce Mi się wierzyć że kadłub ESG PRO można krzywo skleić przy tak grubych wypraskach kadłuba i punktach montażowych .Szybciej można żle wkleić tą osłonę plastikową która ma ustalać skłon i wykłon silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.