Szczepen02 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 To nie mógłby ktoś tego na szybko zmierzyć? :roll:
dmz Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 kret był? dorwe miarke to zmierze. mam model przy sobie.
Adam_Max Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Mój EG oblatany w ubiegłą niedzielę, pakiet 2,2 starczył na prawie 40 minut miłego lotu. Ogólnie polecam wyposażenie jakie w nim zastosowałem, model pnie się w górę jak rakieta. Przy tym wyposażeniu prócz kulek z zestawu polecałbym dokleić jakieś co najmniej 20g na tył, wtedy pakiet nie będzie się tak głęboko chował jak u mnie.
dmz Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 ja mam tez ciezkawy silnik i szczerze mowiac ciesze sie ze pakiet jest z tyłu. po strzale w krzaki lub co gorsza w glebę, pakiet siłą inercji łamie po drodze balsowe "wzmocnienia"przyklejane każdorazowo do kabinki, jednocześnie tracąc tą siłe i zanim dotrze do elektroniki, jest juz nieszkodliwy. im glebiej jest tym mniej szkod robi. (kadłub wzmocniony laminatem i rurką węglową)
Czopek Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Witam wszystkich, Od jutra zabieram się za składanie mojego EGP i jak na razie mam szybkie, teoretyczne pytanie. Jakiego kleju używać?? CA (polecany przez sklep) czy UHU POR (z tego co wyczytałem w tym wątku najczęściej używany)?? Z góry dzięki za odpowiedź.
Adam_Max Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Witam Posklejałem cały swój model za pomocą CA średnio gęstego, bez przyspieszacza. Wystarcza jedna mała tubka za 6-7 zł. - polecam.
Czopek Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Ok. Wielkie dzięki za szybką odpowiedź
Adam_Max Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Zastosuj sobie patent z koszulkami termokurczliwymi, patrz zdjęcia powyżej.
Czopek Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Tak właśnie zrobię Jeszcze raz dzięki za podpowiedź
KYK Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 W poniedziałek odbyłem pierwsze loty easy gliderem muszę przyznać ze jest mocny, ale jestem zawiedziony. Nie wiem co jest ale tak go ściąga na lewa stronę jakby miał tam odważnik, aż musialem prawie na 3/4 wychylać drążek lotek w prawo żeby go wyprostować. No nic faktycznie na ziemi troche sie przechylał na lewe skrzydło więc wsadziłem w prawe obok serwa lotek 8 gram ołowiu przez co na ziemi idealnie utrzymywał równowagę. I tyle dobrego w powietrzu dalej to samo (nie latałem tylko go rzucałem ale już nie mogę bo mi żal go tak obijać :cry: Chyba poprawnie go złożyłem, jednak zauważyłem że ogon jest lekko wygięty w lewą stronę. Czy to może być wina złego lotu? Niżej zapodaję zdjęcia i film. http://www.speedyshare.com/files/28176941/filmy.rar A już mi sie marzyły loty w chmurach :roll:
WZ Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Przypuszczam że żle ustawiony skłon silnika , lub nie w osi kadłuba ster kierunku
wojcio69 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Z tego co pokazujesz na fotkach, to obstawiam krzywo wklejony statecznik pionowy. Odetnij go i wklej jeszcze raz tym razem przy użyciu dwóch ekierek prostokątnych lub innych przyrządów mogących robić za kątownik.
robas69 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Na zdjęciu - rzucie z góry widać krzywo wklejony statecznik pionowy. Do tego może jeszcze wystąpić trwałe zwichrowanie kadłuba w wyniku niewłaściwego sklejania -> np. przez przyciskanie jednej połówki do drugiej leżącej na stole, zamiast równoległego dociskania do siebie obu połówek. Niestety miałem taki problem z Easy Star'em i doszedłem do tego jak spojrzałem na niego z góry :oops:
Lech Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Wojtku, popatrz jeszcze raz na zdjęcia, belka ogonowa krzywa. A co za tym idzie statecznik pionowy.
Malker Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Jak można krzywo złożyć modele Multiplexa ?
Adam_Max Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Niepoprawny skłon jak sugeruje WZ nie jest winny, producent ustawia właściwy skłon i wykłon. Tak jak pisali poprzednicy krzywy kadłub. Ja bym to spróbował naprawić tak, najpierw po wybrzuszonej stronie wyciąłbym rowek na pręt węglowy lub nawet koszulke z bowdena. Naprostowac, a nawet lekko przegiąć w drugą stronę bo naprężenia go mogą jeszcze trochę skręcić i potem wkleić pręt. Jeżeli jeszcze będzie krzywo to wkleić drugi pręt z drugiej strony. Jak wklejałeś te koszulki z bowdena pod kadłub to mogą przeszkadzać i może trza je będzie wyciąć. Może ktoś ma lepszy pomysł to ci jeszcze zapoda. Pozdrawiam i życzę powodzenia w naprawie P.S. aha statecznika na razie nie odcinaj, najpierw naprostuj kadłub.
WZ Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Nie chce Mi się wierzyć że kadłub ESG PRO można krzywo skleić przy tak grubych wypraskach kadłuba i punktach montażowych .Szybciej można żle wkleić tą osłonę plastikową która ma ustalać skłon i wykłon silnika
Lech Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 WZ , ja mam EGpro i EStar,a i wiem co mówię, a zdjęcia dobitnie pokazują że kadłub za skrzydłami jest wygięty. Kierunek wygięcia i kierunek lotu się zgadzają. -niestety
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.