Skocz do zawartości

Easy Glider PRO


Marcin

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio widziałem Easy Glidera podklejonego od dołu kolorową taśmą pakową, podobnie jak mój ToTO7. Chłopak mówił że na taśmę przed naklejeniem nałożył jeszcze jakiś klej do gumy żeby się lepiej trzymała, ale myślę że to niepotrzebne.

Z kolei mój znajomy pomalował skrzydła od dołu sprayem na żółto-czerwono. Spray jest jednak matowy, łapie wszystkie brudy i jego dwuletni model wygląda bardzo nieestetycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Witam,wczoraj skończyłam składać kolejnego Easy Glidera i przed oblotem końcówki skrzydeł okleiłem żółtą taśmą pakową(kolor podobny jak u Adama,trochę jaśniejszy).Powiem szczerze,że kolor nie sprawdził się,bardzo słaba widoczność.

Miałem wcześniej ten model z czerwonymi końcówkami skrzydeł i było zdecydowanie lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze to tak jest jak się dokładnie nie opisze, wybacz mój błąd. Kolory miał czerwono-niebieskie z dodatkiem żółtego, a od góry żółty na końcówkach podobnie jak u dyra63. Jak oklejać, czy malować to chyba najlepiej na dość ciemny kolor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj miałem sobie pośmigać moim EG a tu wiatry nie pomyślne, mocno wieje, to by jeszcze uszło, ale wiatr bardzo zmienny i mocno szarpie modelem, może jutro lub pod wieczór. Nie mam pomalowanych końcówek skrzydełek jest w dziewiczym białym kolorze, lecz może pora to zmienić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie kończę składać swojego EG. Zaraz mam zamiar posklejać go do kupy ale

mam jedno pytanie odnośnie silnika. Niestety nie mam nic innego na podorędziu i planuje wstawić coś takiego TR35-42-D 1000kv z tego linku

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=3884

 

I tu moje pytanie nada się czy odpuścić i kupić coś innego (mniejszego).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik mocno za duży. To, że nadmiar mocy, to nie wszystko. Duży ciężar, większe drgania w styropianie, większy pobór prądu-potrzebne większe baterie. Tak się silników nie dobiera. Jeśli masz dopiero kupić, kup mniejszy. Będzie Ci lepiej latał w spokojne dni. Nie podaję dokładnych parametrów, bo było już o tym w wątku o EG setki razy. Na duze wiatry będziesz dociażał w środku ciężkości, a tak będziesz miał źle rozłożone masy (nie należy lekceważyć bezwładności elementów oddalonych od SC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm.... na stronach w sklepie doczytałem, że dobrym silnikiem jest Axi 2820. A że coś zamawiałem w HK to wynalazłem w opisie właśnie taki i zamówiłem.

Obecnie nie mam innego silnika więc zaryzykuje i wstawie, a w między czasie zamówię mniejszy proponowany w tym wątku. (choć doczytałem przed chwilą, że któryś z chłopaków wstawił lub miła zamiar dokładnie identyczny).

Dodam, że tam gdzie latam non stop wieje między 2-6m/s. Dni bez wiatru można policzyć na palcach jednej ręki.

 

Dzięki za rade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W opisie silnika z Twojego linku stoi, ze silnik nadaje sie do trenerkow pod 2.5 kg i do modeli 3D do 1,5kg. Biorac pod uwage, jak lataja modele 3D (EGP napewno tak nie bedziesz latal) i fakt, ze easy glider wiecej jak kilogram wazyc nie powinien to wychodzi na to, ze silnik bedzie mial DUZY zapas mocy :)

 

P.S. Jak masz takie warunki wiatrowe, to moze poszukaj jakiegos zbocza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że będzie miał duuuuży zapas mocy nie będzie prawdopodobnie przeszkadzać tylko martwi mnie trochę jego waga i to co powiedział bubu2 o niesymetrycznym rozłożeniu masy i poborze prądu. Mam pakiet 2200 i mam nadzieje, że styknie na 25-30min. lotu.

Cóż zobaczymy.

 

P.S. Jak masz takie warunki wiatrowe, to moze poszukaj jakiegos zbocza

A co do zbocza to tak naprawdę tam gdzie latam to jest zbocze no pseudo zbocze, na 100m spadek jest około 10-15m :mrgreen: :mrgreen: .

 

Pierwszy oblot będzie z pewnością na typowym zboczu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam pomalowanych końcówek skrzydełek jest w dziewiczym białym kolorze, lecz może pora to zmienić ?

 

to tak jak ja, farbę w spray dzisiaj zamówię i pomaluje bo na czerwono(oczywiście miejscami) będzie taki jak flaga :D

 

a co do kolegi dyra63 po twoim malowaniu dużo lepiej wygląda niż czysto biały

 

myślę że w tym tygodniu mój będzie już w barwach także zamieszcze zdjecie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że będzie miał duuuuży zapas mocy nie będzie prawdopodobnie przeszkadzać
,

 

nie wiem czy nie będzie Ci go ciągło w górę jak rakietę i zbyt szybko, co uniemożliwi w miarę stabilne sterowanie w początkowej fazie lotu, tuż na ziemią gdzie szybko można kreta złapać :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że będzie miał duuuuży zapas mocy nie będzie prawdopodobnie przeszkadzać tylko martwi mnie trochę jego waga i to co powiedział bubu2 o niesymetrycznym rozłożeniu masy i poborze prądu. Mam pakiet 2200 i mam nadzieje, że styknie na 25-30min. lotu.

Cóż zobaczymy.

 

Konrad pakuj tego Turnigy i w gore.Moj pierwszy EGP latal na Himax C3516-0840 tez mocny i ciezki silnik(134g).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że będzie miał duuuuży zapas mocy nie będzie prawdopodobnie przeszkadzać tylko martwi mnie trochę jego waga i to co powiedział bubu2 o niesymetrycznym rozłożeniu masy i poborze prądu. Mam pakiet 2200 i mam nadzieje, że styknie na 25-30min. lotu.

Cóż zobaczymy.

 

P.S. Jak masz takie warunki wiatrowe, to moze poszukaj jakiegos zbocza

A co do zbocza to tak naprawdę tam gdzie latam to jest zbocze no pseudo zbocze, na 100m spadek jest około 10-15m :mrgreen: :mrgreen: .

 

Pierwszy oblot będzie z pewnością na typowym zboczu.

 

Według mnie źle robisz chcąc montować ten za duży silnik. Ja mam taki SK Series 35-30 1100Kv i już mam nadmiar mocy, a model wspina się w zasadzie pionowo w górę. Pakiet 2200 wystarcza na 35-40 minut lotu pod warunkiem że nie używam mocy podczas poziomego latania.

Poza tym ja wkleiłem 2 kulki w tył i mam pomimo tego pakiet mocno schowany w skrzydło, więc na pewno Ty bedziesz musiał dodatkowo wyważyć model na tył jeżeli założysz ten silnik.

Kolega z Zabrza który model EG wykorzystywał do FPV rozbił go, a w zasadzie połamał a nie rozbił ponieważ przesadził z ostrą i szybka pętlą zapominając o dodatkowym obiążeniu. Pomimo tego że włożył do tej rurki szklanej sosnowy okrągły pręt złozyły mu się skrzydła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.