Skocz do zawartości

Easy Glider PRO


Marcin

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie, czy ktoś z was używa do swojego EGP silnik Turnigy SK 35-30 1400kV 470W?

 

Postanowiłem odkurzyć swojego EGP ale jak tak widzę ile Wy latacie nimi to mnie coś ściska bo ja mam max 25min latania na 2200mAh... albo nie umiem warunków wykorzystać :P ;D

 

 

Regulator 30A i ten silnik to niezbyt dobre połączenie, założyłem łopatki 8x4 i śmiga ładnie ale da się z niego coś więcej wydusić, może ktoś ma taki sam setup jak ja?

 

Dzisiaj może go przewietrzę jak się wiatr uspokoi.

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano
albo nie umiem warunków wykorzystać

Po pierwsze to jestem fanem lotów szybowcowych czyli jak naj mniej silnika. Silnik tylko do wyniesienia w górę.

Po drugie, mój patent to wylecieć bardzo wysoko. U góry często są trochę lepsze warunki.

Wczoraj na ziemi kompletnie nic nie wiało a u góry noszenie było genialne. Jak zaczynał lecieć EG pod wiatr to było widać jak idzie mocno do góry.

Ale nie zawsze tak jest. Czasami na 30 min latania silnik pracuje 15min.

Ja latam na 3300 3S więc mogę trochę dłużej latać na jednym pakiecie.

Choć dziś po wczorajszych lotach wpakowąłem w pakiet raptem 1075mah :)

Opublikowano

Mam 3530 lecz 1100kv w EGP jeżeli wyciskam go na większą wysokość to i pakiet dłużej wytrzyma a mam 1500mAh. Nie jest to rewelacja czasowa raptem 22-30 minut, ale trzeba brać pod uwagę warunki o których wspomniał Konrad_P

Natomiast syn lubi poszaleć z prędkością i czas lotu kurczy się błyskawicznie ...pyta czy mamy jeszcze inne pakiety :wink:

Opublikowano

Malker, ja mam "złoty" 3530 1100 kV.-(gdziesz słyszałem że te SK podobno lepsze) Na pakiecie 2200 Turnigy d0 40 minut zabawy. Łopatki 10x6 z HK i regulator Turnigy 25. Sąsiad lata na SK 3542, łopatki 10x6 z HK, regulator 40A, pakiet Turnigy 2650-do 45 minut zabawy

Opublikowano

Tylko mój jest 1400kV, mierzyłem prądy na 9x6 i brał koło 50A :o Regulator gorący, silnik parzył, kable parzyły.

 

Może było to spowodowane słabym lutem golda, który ledwo przewodził... Jutro założę z powrotem 9x6 i zobaczę bo nie sprawdzałem po zmianie golda.

Opublikowano

Konradzie uczyli mnie że gdy średnica kołpaka ma 2' to trzeba to odliczyć od śmigła, sugerowane śmigło do silnika np. 9x5 to trzeba 2' odliczyć i wtedy zakłada się 7x5.

Opublikowano

A widzisz.

Człowiek całe życie się uczy. :D

 

EDIT

No to przez przypadek dobrałem dobrze łopatki do mojego EG. Sugerowane śmigło to 13x6 a ja latam obecnie na 11x6

Opublikowano

Wiem, że 50A to dużo ale mój ma 470W

 

Dzisiaj polatałem EGP pierwszy raz od 1.5 roku. Lata tak samo dobrze ale muszę go chyba doważyć w ŚC bo wisi w powietrzu by lekkim wietrze zamiast iść do przodu.

 

Waga RTF: 1120 gram

 

P.S: Goldy są już dawno dobrze polutowane, EGP mam od 2-3 lat tyle, że latał na innym silniku gdzie ciężko było uzyskać wznoszenie nawet 45st. Teraz idzie około 70-80, w pionie nie da rady.

Ten silnik zrobił około 10 lotów dopiero.

Opublikowano

Miałem ten silnik, w MiniMagu na śmigle 8x6 oraz w Gemini ze śmigłem APC 10x5.

 

Przy mocnym lataniu(w Gemini), pakietem nawet 3S 3000mAh 20C i regulatorze 30A, silnik po locie normalnie ciepły. Prądów nie mierzyłem, ale na 100% takich wartości nie osiągałem. Sprawdź jeszcze raz wszystko. Może po prostu trafił Ci się jakiś taki egzemplarz :roll:

Opublikowano

Na 8x4 jest wszystko dobrze, silnik nawet nie ciepły po locie w EGP. Ciągnie też żwawo ale myślałem, że da się więcej wycisnąć z niego.

Opublikowano

Witajcie, jako że w najbliższym czasie będę sklejał kadłub EGP to chce Was zapytać czy sklejać CA gęstym (tak chcę zrobić), czy np. UHU POREM jak doradzał mi sprzedawca w ABC.RC ?? Możecie mi powiedzieć czy UHU POR w ogóle trzyma się i łączy EPP?

Opublikowano

Wiesz co, możesz Tym i tym, aczkolwiek jak CA złapiesz no to nie ma poprawek. Sklej na uhu poor'a jakieś takie drobne elementy sklej na Gorąco jak masz możliwość

Opublikowano

UHU POR'em sklejałem ostatnio całego Blizzarda. W locie go nie oszczędzam, ciasne pętle, szybkie nawroty, beczki, świece itd. Jeszcze nic nie puściło.

Opublikowano
Teraz idzie około 70-80, w pionie nie da rady. Ten silnik zrobił około 10 lotów dopiero.

Ja mam silnik SK Series 35-30 1100Kv 345W tą starsza wersję i przy wadze samolotu 1030g na łopatkach 11x6 idzie pionowo w górę no ale ty masz troche mniejsze łopatki od moich, ciekawy jestem czy da rade zrobić zawis takim szybowcem? :lol: Normalnie latam na 1/4 - 1/3 gazu nie więcej bo na full drążku jest szybszy od mojej delty. Pakiet 2200mAh starcza na 40min-1h latania.

Opublikowano

Rozmawiałem z Wojtkiem (Wojtass_nt) i wydaje mi się, że mam jakiś trefny egzemplarz. Nagram dzisiaj film z termometrem, Wojtek sprawdzał i według kalkulatora powinien brać 30A przy łopatkach 9x6 a przy 8x4 20A...

 

 

I przy okazji będzie z 8x4 film z lotów :) (jak nie będzie wiało)

EDIT:

 

Jak myślicie, czy 1.3kg dla EGP to dużo? (tyle by ważył z 4000)

Pakiet 3s 4000mAh się nada czy za ciężki? Teraz latam na 2200mah.

Proszę o szybką odpowiedz.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.