Patryk900 Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 Witam mam następujący problem silnik jakby przerywa myślałem ze jest może to wina regla niestety na innym reglu i silniku występuję ten sam problem silnik w rożnych momentach porostu staje po chwili znów działa nie słychać piknięcia ani dźwięku logowania. Antenka w odbiorniku była lutowana ale latałem naprawdę bardzo daleko i wysoko nie tracąc kontroli nad modelem wiec to chyba raczej nie odbiornik. Teraz zastanawiam się czy to nie któreś z serw robi zwarcie/przepięcie co powoduje zatrzymanie silnika proszę o pomoc. help Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 Odrzucasz też zbyt duży pobór prądu w stosunku do "mocy" pakietu? Miałem bardzo podobnie - nilnik nie zatrzymywał się tylko wyrażnie zwalniał i przyspieszał. Okazało się, że odpowiada za to ...kwarc nadajnika 35MHz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk900 Opublikowano 22 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 Kurde mam nadzieje ze to nie nadajnik ale po wysunięciu antenki na zewnątrz samolotu problem stracił na częstotliwości może jednak uszkodzony jest odbiornik bo nie miałem racji z tym że nie słychać pikania ... Pakiet ma 20c 1200 mAh regiel 20A silnik maksymalnie pobiera 12A więc wszystko ze sporym zapasem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 Tak, z zapasem. U mnie problemy pojawiały się gdy model był jakies kilkadzieści metrów ode mnie. Gdy nadajnik był przy modelu to nic niepokojącego nie działo się. Chodziłeś do podstawówki na Pietraszu ? Pytam o to każdego z B-stoku . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk900 Opublikowano 23 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 No własnie tak jest kilkadziesiąt metrów czy nawet ponad 150 czy 200 to ma takie odchyły kupie nowy odbiornik zobaczę jak będzie Nie Irku ja w białym tylko na studiach hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 Sprawdź najpierw nadajnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk900 Opublikowano 23 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 Jak nie znam się na tym :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 Chodziło mi o sprawdzenie podzespołów, a nie rozkręcanie. Jeśli jest na 35MHz to właśnie możesz najpierw sprawdzić inny kwarc albo cały moduł. W moim przypadku był to właśnie kwarc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk900 Opublikowano 23 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 Mam turnigy 9x nie musiał bym podłączyć pod pc czy jakoś inaczej można ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 Czyli masz 2,4GHz więc nie podpowiem bo ja jestem na poziomie 35MXz. Ale możesz to sprawdzić z nadajnikiem kolegi z lotniska, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 (edytowane) Kurde ... mam podobny problem. Właśnie skończyłem nowy model. Nowy regulator i silnik. Zaprogramowałem min i max wychylenie drążka. Efekt jest obecnie taki, że jak w miarę gwałtownie gazuję jest ok. Jeśli zjeżdżam bardzo powoli z gazem i potem wracam silnik pracuje, ale jak powoli zjeżdżam do momentu aż silnik się zatrzyma, mimo że jeszcze nie zjechałem do zera silnik jest martwy. Żadne ustawienie gazu, nawet na max. go nie pobudzi. Muszę wtedy zjechać na minimu i jak podjadę wyżej to zaczyna pracować. Wiem, że to sprawa regulatora i widzę, że kupiłem kolejne g...no. Szkoda, bo model był gotowy do oblatania na jutro .. Zauważyłem jeszcze jeden objaw właśnie .. Jak od zera jadę gazem bardzo powoli, to od około 15% drążka wchodzi na bardzo duże obroty i nagle spada do prawidłowych. Edytowane 23 Września 2013 przez idfx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk900 Opublikowano 23 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 Ale możesz to sprawdzić z nadajnikiem kolegi z lotniska, dobry pomysł musze teraz dorwac kogos z turnigy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PK999 Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 Patryk a czy w czasie tych anomalii silnikowych działa reszta serw? Co z tym "pikaniem" silnika w czasie występowania problemu? Spróbuj przełączyć silnik na inny kanał (ustawiony na któryś potencjometr) a na kanał 3 wepnij serwo i sprawdź czy serwo nie będzie robiło dziwnych rzeczy i czy silnik będzie pracował odpowiednio na innym kanale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk900 Opublikowano 23 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 Własnie na 70% jestem pewien ze wszystko gaśnie, postaram się zrobić jak mówisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi