ali1983 Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 witam. jak to możliwe, że na pakiecie 2S przy dedykowanym śmigle uzyskałem większy ciąg jak na śmigle 3S i śmigle pod 3S??? silnik t-jet 3530 1400kV - 2S śmigło 9x5 ciąg 780gram - 3S śmigło 8x4 ciąg 560gram
hubert_tata Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Dodaj do tego pobierany prąd i napięcie. Dowiesz się jak zamieniasz włożoną moc elektryczną na ciąg statyczny. Taka rada: 1) pomiar pobieranego prądu (a najlepiej mocy przy xyz zasilaniu) i pomiar ciągu statycznego => łatwo pomierzyć i porównać ciąg, jest to wskazówka ale to nie wszystko 2) do tego dajemy obrotomierz i arkusze kalkulacyjne dla konkretnych śmigieł => dochodzi nam prędkość 3) wnioski teoretyczne: jak moc włożona przekłąda się na oczekiwania (ciąg vs prędkość) 4) sprawdzenie w praktyce => w zależności od modelu, preferencji pilota itd bardzo ważna jest ocena pkt 3 5) silnika i pakietu nie zmienimy tak łatwo, jak śmigieł WARTO WIĘC EKSPERYMENTOWAĆ
RomanJ4 Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 http://www.motocalc.com/ ( http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=199268 )
leszek-bart Opublikowano 21 Października 2013 Opublikowano 21 Października 2013 Masz za słaby pakiet 3S i nie wyrabia prądowo . Ja do silnika tej wielkości dawałem śmigło 12/6 i regiel 30 Amper . Ciąg ponad 1100 gram .
Rekomendowane odpowiedzi