ali1983 Opublikowano 14 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 witam. jak to możliwe, że na pakiecie 2S przy dedykowanym śmigle uzyskałem większy ciąg jak na śmigle 3S i śmigle pod 3S??? silnik t-jet 3530 1400kV - 2S śmigło 9x5 ciąg 780gram - 3S śmigło 8x4 ciąg 560gram Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 14 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 Dodaj do tego pobierany prąd i napięcie. Dowiesz się jak zamieniasz włożoną moc elektryczną na ciąg statyczny. Taka rada: 1) pomiar pobieranego prądu (a najlepiej mocy przy xyz zasilaniu) i pomiar ciągu statycznego => łatwo pomierzyć i porównać ciąg, jest to wskazówka ale to nie wszystko 2) do tego dajemy obrotomierz i arkusze kalkulacyjne dla konkretnych śmigieł => dochodzi nam prędkość 3) wnioski teoretyczne: jak moc włożona przekłąda się na oczekiwania (ciąg vs prędkość) 4) sprawdzenie w praktyce => w zależności od modelu, preferencji pilota itd bardzo ważna jest ocena pkt 3 5) silnika i pakietu nie zmienimy tak łatwo, jak śmigieł WARTO WIĘC EKSPERYMENTOWAĆ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 14 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 http://www.motocalc.com/ ( http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=199268 ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek-bart Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 Masz za słaby pakiet 3S i nie wyrabia prądowo . Ja do silnika tej wielkości dawałem śmigło 12/6 i regiel 30 Amper . Ciąg ponad 1100 gram . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi