robertus Opublikowano 3 Września 2014 Autor Opublikowano 3 Września 2014 Nie będą się mieścić w body.
robertus Opublikowano 23 Września 2014 Autor Opublikowano 23 Września 2014 No, model mam już rozrysowany jako tako.Szok, będzie miał 140cm długości.
robertus Opublikowano 30 Września 2014 Autor Opublikowano 30 Września 2014 Rozwijam i i drukuję. Nie wiem czy nie przejechałem się z rozmiarami, strasznie duży jest.
M.Ch. Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 Witam, a może by tak mała modyfikacja.... http://www.youtube.com/watch?v=hUNJTAybCQQ Widziałem takie latadło z patyków i depronu w FMT (niemiecki miesięcznik) a tu droższa wersja: http://shop.lindinger.at/product_info.php?cPath=1457&products_id=86602
M.Ch. Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 Robertus, generalnie podziwiiam Twój zapał do dziwnych konstrukcji i ciepliowść do niektórych Użytkowników - pełen szacun (jak mawiają nastolatki) ale co sądzisz o opcji zmiany nachykenia kolum silnikowych? NIe karz mii pisać, że kolorystyka modelu nie pasuje do podłoża....
robertus Opublikowano 3 Października 2014 Autor Opublikowano 3 Października 2014 Na stole mam twórczy bałagan więc zdjęcia sa robione na podłodze Jeśli gondole silnikowe miały by byc ruchome razem z silnikami to ruchy dla zmiany kierunku lotu byłyby nieznaczne. Nic by nie było widać a trudność w zrobieniu większa. A jesli myślisz o wypoziomowaniu gondoli to przestaje być to multicopter i nie wiem czy ktos potrafi to ogarnąć w sterowaniu bez pisania kodu i budowie własnych sterowników..
robertus Opublikowano 4 Października 2014 Autor Opublikowano 4 Października 2014 Drugie piętro z listewką poprzeczną.. Tunel dla przedniego śmigła I przymiarka z tunelami silników bocznych Taka konstrukcja waży 280 gram. Do tego dojdzie jeszcze poszycie górne i dolne oraz ogon. Szacuję, że dojdzie mi jeszcze 100gram na piankę. Plus 600 gram elektroniki. Waga do lotu prawdopodobnie wyjdzie mi ponizej 1000g lub coś koło tego.
AndyCopter Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 Czy zrobiłeś próbę lotu z obciążeniem swojego "patyczaka" z zakładanym ciężarem ?
robertus Opublikowano 6 Października 2014 Autor Opublikowano 6 Października 2014 W sumie dobry pomysł. Dzięki. Dołożyłem obciążenia do patyczaka do 1kg. W sumie to taki lepiej lata niż taki lekki.
robertus Opublikowano 10 Października 2014 Autor Opublikowano 10 Października 2014 Dzisiaj wmontowałem wyposażenie do body. W sumie to do połowy, nie ma jeszcze ogona i poszycia. To co na zdjęciu plus dwa docelowe pakiety 1300mAh waży 870gram.
robertus Opublikowano 11 Października 2014 Autor Opublikowano 11 Października 2014 I dzisiaj się testowo wzniósł
AndyCopter Opublikowano 11 Października 2014 Opublikowano 11 Października 2014 Nieźle, zważywszy że to "pół" makieta Masa wzrasta, dostrajasz PID'y ?
robertus Opublikowano 11 Października 2014 Autor Opublikowano 11 Października 2014 Na razie nie. Dokleję ogon i wtedy zobaczymy co trzeba przesunąć lub przestawić. Grunt, że już w powietrzu.
robertus Opublikowano 18 Października 2014 Autor Opublikowano 18 Października 2014 Tak wygląda szkielet ogona. Z pianki 6mm Na to pójdzie poszycie 3mm. Ogon w całej okazałości. waży 105gram
robertus Opublikowano 18 Października 2014 Autor Opublikowano 18 Października 2014 Uff, przykleiłem poszycie na całego.
Intermodel Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 Czy te boczne tunele nie są za wysokie zauważyłem że pod bocznymi śmigłami masz jeszcze zastosowane stery , ma to na celu kierunkowanie lotu do przodu ?
robertus Opublikowano 18 Października 2014 Autor Opublikowano 18 Października 2014 Pod bocznymi silnikami są "stery kierunku"
Y/F-22 Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 Kurcze właśnie miałem zapytać jak rozwiązałeś obrót wokół własnej osi, przecież to nie quad. Nie rozważałeś opcji dania steru na przednim śmigle tak aby odchylało strumień na lewo/prawo od dzioba ? Uprościłoby to sprawę podwójnie ale ciekawi mnie czy by się sprawdziło.
robertus Opublikowano 18 Października 2014 Autor Opublikowano 18 Października 2014 Pewnie by się sprawdziło. Chyba nie ma różnicy czy steruje się powietrzem z głównych silników czy z przedniego. Z tym, że przedni silnik będzie w miarę zasłonięty i sterowanie ciągiem na nim mogłoby być zakłócone.
Rekomendowane odpowiedzi