kbugatii Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Take it easy. Wątek, w którym nie chce Ci się grzebać (http://pfmrc.eu/index.php?/topic/26181-rwd-5-bis-132-relacja-z-budowy/) zasługuje na uwagę bo obrazuje niezwykły kunszt modelarski autora i jego osiągnięć. Uważam, że warto czerpać z zastosowanych tam rozwiązań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kbugatii Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Dalsze boje z RWD. Tym razem modyfikacja tylnej części kadłuba w porównaniu do wersji W Schiera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kbugatii Opublikowano 10 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Prawie ukończony statecznik poziomy. Proszę o pomoc w wyborze sposobu zamocowania statecznika do kadłuba.Wydaje mi się, że pierwszy sposób jest stabilniejszy drugi zaś bardziej podobny do oryginału. Jaki jest lepszy w kontekście modelarskim? W założeniu kształtki mają być z duralu 2mm. a śruby M3 Sposób 1. Sposób 1 Sposób 1 Sposób 1 Sposób 2 Sposób 2 Sposób 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kbugatii Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Przymiarka do skrzydła. Profil nasadowy Clark YM 18% a profil końcowy Clark YM 9%. Proszę o opinie, czy rozwiązanie umocowania zawiasu w lotce krawędziowej (jaką miał RWD5 Bis) jest odpowiednie? Moje wątpliwości budzi fakt, że podczas wychylenia lotki w kierunku ku dołowi jej spodnia krawędź zaczyna "wystawać" spod profilu i czy to nie powoduje nadmiernych oporów aerodynamicznych? Lotka w ustawieniu 0 st. lotka w wychyleniu ku górze +20 st. lotka w wychyleniu ku dołowi -20 st. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kbugatii Opublikowano 19 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 A tak wygląda serwo lotki w skrzydle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kbugatii Opublikowano 4 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Mała aktualizacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kbugatii Opublikowano 13 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Dalsza aktualizacja prac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kbugatii Opublikowano 23 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Ale tu cicho. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kbugatii Opublikowano 25 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Przymiarka silnika SAITO FA 72. Niestety ma on boczny wydech i przez to jest troszkę ciasno. Mam kłopoty ze znalezieniem podobnego z wydechem tylnym ale pozostaje szukać dalej. Może Koledzy coś doradzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kbugatii Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Sposób zamocowania otwieranej pokrywy pomiędzy skrzydłami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kbugatii Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Która wersja rozmieszczenia serw steru kierunku i wysokości jest lepsza z punktu widzenia "modelarskiego"? Coś mi się wydaje, że: "Są takie pytania, które bezpieczniej jest pozostawić bez odpowiedzi." - naprawdę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 A którędy będzie następowała ewentualna wymiana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kbugatii Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Mam nadzieję, że uda się to przez otwierane drzwi kadłuba lub uchylną klapę pomiędzy dwiema połówkami skrzydeł. Natchnienie do rozwiązań czerpię z: http://pfmrc.eu/inde...lacja-z-budowy/ Pana Henryka S, który wybrał dolne ułożenie serw i nie zastosował otwieranej klapy górnej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Jeżeli robisz otwierane drzwi kadłuba, to zastanów się nad mocowaniem serw na pośredniej płycie pionowej. Wtedy po otwarciu drzwi miałbyś zaraz za nimi serwa, . Poziome mocowanie serw jest odruchowe, ale nieobowiązkowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kbugatii Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Czyli tak będzie OK? Jak dla konserwatysty to wygląd nietypowy i pachnie ekstrawagancją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Mne się nietypowe rozwiązania podobają ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kbugatii Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Mnie też ale w Twoim wykonaniu bo są twórcze - chociażby z wątku o Wicherku z ruchomym statecznikiem. Dla mnie bomba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kbugatii Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Początek walki z podwoziem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kbugatii Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Podwozie w szczegółach. Pozostaje jego oprofilowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi