kbugatii Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Opublikowano 9 Listopada 2013 Take it easy. Wątek, w którym nie chce Ci się grzebać (http://pfmrc.eu/index.php?/topic/26181-rwd-5-bis-132-relacja-z-budowy/) zasługuje na uwagę bo obrazuje niezwykły kunszt modelarski autora i jego osiągnięć. Uważam, że warto czerpać z zastosowanych tam rozwiązań.
kbugatii Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Opublikowano 24 Listopada 2013 Dalsze boje z RWD. Tym razem modyfikacja tylnej części kadłuba w porównaniu do wersji W Schiera.
kbugatii Opublikowano 10 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2014 Prawie ukończony statecznik poziomy. Proszę o pomoc w wyborze sposobu zamocowania statecznika do kadłuba.Wydaje mi się, że pierwszy sposób jest stabilniejszy drugi zaś bardziej podobny do oryginału. Jaki jest lepszy w kontekście modelarskim? W założeniu kształtki mają być z duralu 2mm. a śruby M3 Sposób 1. Sposób 1 Sposób 1 Sposób 1 Sposób 2 Sposób 2 Sposób 2
kbugatii Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Opublikowano 6 Lutego 2014 Przymiarka do skrzydła. Profil nasadowy Clark YM 18% a profil końcowy Clark YM 9%. Proszę o opinie, czy rozwiązanie umocowania zawiasu w lotce krawędziowej (jaką miał RWD5 Bis) jest odpowiednie? Moje wątpliwości budzi fakt, że podczas wychylenia lotki w kierunku ku dołowi jej spodnia krawędź zaczyna "wystawać" spod profilu i czy to nie powoduje nadmiernych oporów aerodynamicznych? Lotka w ustawieniu 0 st. lotka w wychyleniu ku górze +20 st. lotka w wychyleniu ku dołowi -20 st.
kbugatii Opublikowano 19 Lutego 2014 Autor Opublikowano 19 Lutego 2014 A tak wygląda serwo lotki w skrzydle.
kbugatii Opublikowano 25 Marca 2014 Autor Opublikowano 25 Marca 2014 Przymiarka silnika SAITO FA 72. Niestety ma on boczny wydech i przez to jest troszkę ciasno. Mam kłopoty ze znalezieniem podobnego z wydechem tylnym ale pozostaje szukać dalej. Może Koledzy coś doradzą.
kbugatii Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Sposób zamocowania otwieranej pokrywy pomiędzy skrzydłami.
kbugatii Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Która wersja rozmieszczenia serw steru kierunku i wysokości jest lepsza z punktu widzenia "modelarskiego"? Coś mi się wydaje, że: "Są takie pytania, które bezpieczniej jest pozostawić bez odpowiedzi." - naprawdę?
TeBe Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 A którędy będzie następowała ewentualna wymiana?
kbugatii Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Mam nadzieję, że uda się to przez otwierane drzwi kadłuba lub uchylną klapę pomiędzy dwiema połówkami skrzydeł. Natchnienie do rozwiązań czerpię z: http://pfmrc.eu/inde...lacja-z-budowy/ Pana Henryka S, który wybrał dolne ułożenie serw i nie zastosował otwieranej klapy górnej.
TeBe Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Jeżeli robisz otwierane drzwi kadłuba, to zastanów się nad mocowaniem serw na pośredniej płycie pionowej. Wtedy po otwarciu drzwi miałbyś zaraz za nimi serwa, . Poziome mocowanie serw jest odruchowe, ale nieobowiązkowe
kbugatii Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Czyli tak będzie OK? Jak dla konserwatysty to wygląd nietypowy i pachnie ekstrawagancją.
TeBe Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Mne się nietypowe rozwiązania podobają ;-)
kbugatii Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Mnie też ale w Twoim wykonaniu bo są twórcze - chociażby z wątku o Wicherku z ruchomym statecznikiem. Dla mnie bomba.
kbugatii Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Początek walki z podwoziem.
kbugatii Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Podwozie w szczegółach. Pozostaje jego oprofilowanie.
Rekomendowane odpowiedzi