lukas325 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Jest dokładnie tak jak mówisz Johny88 No nic ,silnik jeszcze raz wyregulowałem jak się da najlepiej,odpala od palca,wchodzi i schodzi z obrotów płynnie,no działa cacy ale mocy na fokę ma po prostu za mało,na bank sprawdził by się w jakimś dużym górnopłacie o ile ktoś by nie usnął z nudów od latania i latania bez przerwy na jednym baku Silnik wypucowałem,i wystawiłem na allegro a między czasie kupiłem od kolegi z forum kolejny,czekam tylko aż mi dośle śmigło i rozpocznę testy i dam znać co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radga Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Cześć dziś oblatałem moją foke, za lotnisko służyło mi zamarznięte jezioro, start jak zwykle z nowym modelem był obarczony pewną dozą niepokoju. Jednak ten model w powietrzu bardzo pozytywnie zaskoczył, praktycznie nie wymagał trymowania, reakcja na stery była w sam raz ani za mocna ani za słaba. Co mnie jeszcze zaskoczyło to można nim wykonywać prawidłowy zakręt bez użycia steru kierunku. Niestety nie odbyło się bez lądowania awaryjnego a przyczyną był silnik, konkretnie tłumik. W trakcie lotu zauważyłem, że się poluzowal a następnie odpadł, byłem pewien, że się po prostu odkręcił pomimo w klejenia śrub. Bez tłumika silnik nieco kaprysil balem się że może zgasnac. Po ladowaniu okazało się, że tłumik nie odkrecil się ale po prostu wyrwał. I teraz mam pytanie gdzie mogę w PolscePolsce kupić tłumik do silnika RCG 26 najlepiej mocniejszy niż oryginał. Pozdrawiam Radek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Wygląda na taki sam jak w RCGF 26 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grafitxt Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 http://www.modelmoto...-14-tlumik.html, lub zrobić na zamówienie: nawijarka@interia.pl - pisać do Adama Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radga Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Oto zdjęcie tłumika Też myślę, że będzie pasował każdy tłumik do silnika o podobnej pojemności, ale spróbuje też wysłać reklamację do HK, w końcu to mała przesada żeby w pierwszym locie w ten sposób odpadł tłumik. Myślę, że na razie spróbuję dać dłuższe szpilki + pomarańczowy silikon i będzie grać Pozdrawiam Radek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas325 Opublikowano 4 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Gratuluję oblotu !! wyważyłeś go tak jak w instrukcji napisano? ja dopiero jestem na etapie montażu 3go silnika !! 2 poprzednie okazały się lekko nie do tego modelu,nie mogę się doczekać,aż mój poleci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radga Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Cześć wyważałem tak jak w instrukcji na 95 mm od krawędzi natarcia. Silnik to polecam Ci ten który ja mam jest najtańszy na HK, mocy ma w sam raz tylko słaby tłumik, ale może mi się trafił jakiś felerny , Pozdrawiam Radek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas325 Opublikowano 5 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Nabyłem od kolegi tutaj z forum duży żarowy 2T,już jest zamontowany,trzeba jeszcze tylko oporządzić wszystkie graty dookoła niego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi