Marcin851 Opublikowano 23 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Ktoś mi doradzi co do napędu? Czy ten silniczek który podałem w linku może być? Czy może co innego? Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin851 Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 yhy... nic no zamawiam ten silniczek w ciemno... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin851 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Sterolotki nie gną się w tej części oddalonej od zawiasów? Może warto wkleić tam jakiś węgielek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin851 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Niestety gną się i raczej będę musiał wkleić tam płaskownik węglowy. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Zamontowałem napęd Uploaded with ImageShack.us DUALSKY XM2830EA-6-10P (speed) silnik 10 polowy wymiary: fi 27.5 x 28mm średnica ośki: 3.17mm zasilanie: 2-3 ogniw Li-pol waga: 55g KV: 2430 obr/V prąd: maks. 21.7A (chwilowe do 15 sekund) ŚMIGŁO APC 7x5EP lewoobrotowe pchające Podałem dane tego silniczka bo tu mam pytanie przez około 1min miałem na full gaz i te kabelki lipol-reg były ciepłe! Za duże śmigło? Czy za cienkie kable zasilające? Dodam że silnik był zimny! Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFALR30 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Ciekawa konstrukcja, czysta robota. W temacie grzejących się kabli - spójrz jaka wartość liczbowa AWG jest na kablach. AWG to skrót od American Wire Gauge. Jest to znormalizowany system średnic przewodów elektrycznych stosowany w Stanach Zjednoczonych. Wraz z rosnącym liczbą AWG maleje średnica przewodu . Średnica zastosowanego przewodu elektrycznego decyduje o maksymalnej wartość natężenia prądu jaki może przewodzić dany przewód. Dla poboru na poziomie 21,7A powinna być wartość AWG14 czyli przewód o średnicy 1,628mm , a ponieważ ważna jest też temperatura pracy to możesz zastosować AWG12 czyli przewód o średnicy 2,053mm. Podczas lotu będziesz miał zapewnione chłodzenie całej elektroniki więc może przewód nie będzie taki ciepły jak przy próbach na ziemi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 I zmień tą wtyczkę.Na pewno nie wytrzyma 20A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin851 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 na kablach jest AWG18. WTYCZKE NAPEWNO ZMIENIE Wzmocniłem te sterolotki, teraz są dużo sztywniejsze Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin851 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFALR30 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 na kablach jest AWG18. WTYCZKE NAPEWNO ZMIENIE Wzmocniłem te sterolotki, teraz są dużo sztywniejsze Uploaded with ImageShack.us Sama wymiana wtyczki nie pomoże. AWG18 - więc średnica tego przewodu to 1.024 mm i obciążalność prądowa tylko 14A. Ty chcesz pobrać nawet 21,7A. Wniosek - Twój przewód będzie się grzał i możesz doprowadzić do sytuacji w której stopi się izolacja, dojdzie do zwarcia i.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin851 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Znalazłem taki obrazek przedstawiający gdzie znajduje się środek ciężkości i wg tego tak też go wyważyłem. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin851 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Dzisiaj oblatałem F-ke jest niesamowicie dziwoka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Silnik ma niezłego kopa aż byłem zaskoczony!!!!!!!!!!!! z rozwartymi skrzydłami lata fajnie, wolniej ale jakby był nerwowszy no chyba że to przez ten wiatr! Ze złożonymi skrzydłami leci bardzo równo i stabilnie ale za to w h..j szybko!!!!!!!! Wogóle jestem w szoku że deproniak może tak zapierniczać!!! i to trzeba widzieć na żywca!!!!!!!!! Filmik poniżej nagrywany telefonem więc kopia nie za ciekawa ale jest długość 84cm szerokość z rozwartymi skrzydłami 78cm szerokość ze złożonymi skrzydłami 51cm waga gotowego do lotu z pakietem 407g pakiet 92g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Przesuń odrobinę SC na dziób. Doklej np 10gram na dziobie. Przy złożonych skrzydłach SC jest nieco z tyłu, przy rozłożonych powinien byc z przodu. U Ciebie wygląda więc, że SC masz dla przypadku złożonych skrzydeł. Dociążysz nieco dziób i SC przesunie się tak, ze przy rozłożonych będzie stabilnie a przy złożonych jeszcze bardziej stabilnie. Nie wiem czy jasno wyjaśniłem:) A co do prędkości to widzę, że umiesz operować gazem i efka wolno też potrafi latać. Masz po prostu duży nadmiar mocy. Ja bym też zmniejszył wychylenia bo z beczki to zrobiła się wiertarka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk900 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Super pocisk wyszedł,a jakie malowanie będziesz kładł na to cudo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin851 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Pokombinuje z tym SC, teraz pakiet mam max z przodu, zamiast doklejać obciążenie to wolałbym dać większy pakiecik wychylenia lotek zmniejszyłem do 60% i wiertarka dalej jest Patryk nad malowaniem jeszcze nie myślałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin851 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Zachciało mi się polatać przy mocniejszym wietrze + full gaz + beczki, pętle itd. = wyrwanie obu sterolotek z zawiasów razem z kawałkami depronu + kret. Uploaded with ImageShack.us w sterolotkach w miejsca zawiasów (na te zawiaski) wklejam i wzmacniam płaskownikiem, mam nadzieję ze teraz tego nie wyrwie Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi