Skocz do zawartości

MDC F-14


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Niestety gną się i raczej będę musiał wkleić tam płaskownik węglowy.

 

b6lv.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

p4bg.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Zamontowałem napęd

 

a1yj.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

DUALSKY XM2830EA-6-10P (speed)

 

silnik 10 polowy

wymiary: fi 27.5 x 28mm

średnica ośki: 3.17mm

zasilanie: 2-3 ogniw Li-pol

waga: 55g

KV: 2430 obr/V

prąd: maks. 21.7A (chwilowe do 15 sekund)

 

 

ŚMIGŁO APC 7x5EP lewoobrotowe pchające

 

Podałem dane tego silniczka bo tu mam pytanie przez około 1min miałem na full gaz i te kabelki lipol-reg były ciepłe! Za duże śmigło? Czy za cienkie kable zasilające? Dodam że silnik był zimny!

 

4zyr.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawa konstrukcja, czysta robota. W temacie grzejących się kabli - spójrz jaka wartość liczbowa AWG jest na kablach.

 

AWG to skrót od American Wire Gauge. Jest to znormalizowany system średnic przewodów elektrycznych stosowany w Stanach Zjednoczonych.

Wraz z rosnącym liczbą AWG maleje średnica przewodu .

Średnica zastosowanego przewodu elektrycznego decyduje o maksymalnej wartość natężenia prądu jaki może przewodzić dany przewód.

Dla poboru na poziomie 21,7A powinna być wartość AWG14 czyli przewód o średnicy 1,628mm , a ponieważ ważna jest też temperatura pracy to możesz zastosować AWG12 czyli przewód o średnicy 2,053mm.

Podczas lotu będziesz miał zapewnione chłodzenie całej elektroniki więc może przewód nie będzie taki ciepły jak przy próbach na ziemi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na kablach jest AWG18. WTYCZKE NAPEWNO ZMIENIE :)

Wzmocniłem te sterolotki, teraz są dużo sztywniejsze :)

Uploaded with ImageShack.us

 

Sama wymiana wtyczki nie pomoże. AWG18 - więc średnica tego przewodu to 1.024 mm i obciążalność prądowa tylko 14A. Ty chcesz pobrać nawet 21,7A. Wniosek - Twój przewód będzie się grzał i możesz doprowadzić do sytuacji w której stopi się izolacja, dojdzie do zwarcia i....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj oblatałem F-ke jest niesamowicie dziwoka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Silnik ma niezłego kopa aż byłem zaskoczony!!!!!!!!!!!! z rozwartymi skrzydłami lata fajnie, wolniej ale jakby był nerwowszy no chyba że to przez ten wiatr! Ze złożonymi skrzydłami leci bardzo równo i stabilnie ale za to w h..j szybko!!!!!!!! Wogóle jestem w szoku że deproniak może tak zapierniczać!!! i to trzeba widzieć na żywca!!!!!!!!! Filmik poniżej nagrywany telefonem więc kopia nie za ciekawa ale jest :)

 

długość 84cm

szerokość z rozwartymi skrzydłami 78cm

szerokość ze złożonymi skrzydłami 51cm

waga gotowego do lotu z pakietem 407g

pakiet 92g

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przesuń odrobinę SC na dziób. Doklej np 10gram na dziobie. Przy złożonych skrzydłach SC jest nieco z tyłu, przy rozłożonych powinien byc z przodu. U Ciebie wygląda więc, że SC masz dla przypadku złożonych skrzydeł. Dociążysz nieco dziób i SC przesunie się tak, ze przy rozłożonych będzie stabilnie a przy złożonych jeszcze bardziej stabilnie. Nie wiem czy jasno wyjaśniłem:)

A co do prędkości to widzę, że umiesz operować gazem i efka wolno też potrafi latać. Masz po prostu duży nadmiar mocy.

Ja bym też zmniejszył wychylenia bo z beczki to zrobiła się wiertarka. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zachciało mi się polatać przy mocniejszym wietrze + full gaz + beczki, pętle itd. = wyrwanie obu sterolotek z zawiasów razem z kawałkami depronu + kret.

 

cnmc.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

w sterolotkach w miejsca zawiasów (na te zawiaski) wklejam i wzmacniam płaskownikiem, mam nadzieję ze teraz tego nie wyrwie :)

 

b6sk.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

lxoy.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.