Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Niestety gną się i raczej będę musiał wkleić tam płaskownik węglowy.

 

b6lv.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

p4bg.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Zamontowałem napęd

 

a1yj.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

DUALSKY XM2830EA-6-10P (speed)

 

silnik 10 polowy

wymiary: fi 27.5 x 28mm

średnica ośki: 3.17mm

zasilanie: 2-3 ogniw Li-pol

waga: 55g

KV: 2430 obr/V

prąd: maks. 21.7A (chwilowe do 15 sekund)

 

 

ŚMIGŁO APC 7x5EP lewoobrotowe pchające

 

Podałem dane tego silniczka bo tu mam pytanie przez około 1min miałem na full gaz i te kabelki lipol-reg były ciepłe! Za duże śmigło? Czy za cienkie kable zasilające? Dodam że silnik był zimny!

 

4zyr.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Opublikowano

Ciekawa konstrukcja, czysta robota. W temacie grzejących się kabli - spójrz jaka wartość liczbowa AWG jest na kablach.

 

AWG to skrót od American Wire Gauge. Jest to znormalizowany system średnic przewodów elektrycznych stosowany w Stanach Zjednoczonych.

Wraz z rosnącym liczbą AWG maleje średnica przewodu .

Średnica zastosowanego przewodu elektrycznego decyduje o maksymalnej wartość natężenia prądu jaki może przewodzić dany przewód.

Dla poboru na poziomie 21,7A powinna być wartość AWG14 czyli przewód o średnicy 1,628mm , a ponieważ ważna jest też temperatura pracy to możesz zastosować AWG12 czyli przewód o średnicy 2,053mm.

Podczas lotu będziesz miał zapewnione chłodzenie całej elektroniki więc może przewód nie będzie taki ciepły jak przy próbach na ziemi.

Opublikowano

na kablach jest AWG18. WTYCZKE NAPEWNO ZMIENIE :)

Wzmocniłem te sterolotki, teraz są dużo sztywniejsze :)

Uploaded with ImageShack.us

 

Sama wymiana wtyczki nie pomoże. AWG18 - więc średnica tego przewodu to 1.024 mm i obciążalność prądowa tylko 14A. Ty chcesz pobrać nawet 21,7A. Wniosek - Twój przewód będzie się grzał i możesz doprowadzić do sytuacji w której stopi się izolacja, dojdzie do zwarcia i....

Opublikowano

Dzisiaj oblatałem F-ke jest niesamowicie dziwoka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Silnik ma niezłego kopa aż byłem zaskoczony!!!!!!!!!!!! z rozwartymi skrzydłami lata fajnie, wolniej ale jakby był nerwowszy no chyba że to przez ten wiatr! Ze złożonymi skrzydłami leci bardzo równo i stabilnie ale za to w h..j szybko!!!!!!!! Wogóle jestem w szoku że deproniak może tak zapierniczać!!! i to trzeba widzieć na żywca!!!!!!!!! Filmik poniżej nagrywany telefonem więc kopia nie za ciekawa ale jest :)

 

długość 84cm

szerokość z rozwartymi skrzydłami 78cm

szerokość ze złożonymi skrzydłami 51cm

waga gotowego do lotu z pakietem 407g

pakiet 92g

 

Opublikowano

Przesuń odrobinę SC na dziób. Doklej np 10gram na dziobie. Przy złożonych skrzydłach SC jest nieco z tyłu, przy rozłożonych powinien byc z przodu. U Ciebie wygląda więc, że SC masz dla przypadku złożonych skrzydeł. Dociążysz nieco dziób i SC przesunie się tak, ze przy rozłożonych będzie stabilnie a przy złożonych jeszcze bardziej stabilnie. Nie wiem czy jasno wyjaśniłem:)

A co do prędkości to widzę, że umiesz operować gazem i efka wolno też potrafi latać. Masz po prostu duży nadmiar mocy.

Ja bym też zmniejszył wychylenia bo z beczki to zrobiła się wiertarka. :)

Opublikowano

Pokombinuje z tym SC, teraz pakiet mam max z przodu, zamiast doklejać obciążenie to wolałbym dać większy pakiecik :) wychylenia lotek zmniejszyłem do 60% i wiertarka dalej jest :D

 

Patryk nad malowaniem jeszcze nie myślałem :)

Opublikowano

Zachciało mi się polatać przy mocniejszym wietrze + full gaz + beczki, pętle itd. = wyrwanie obu sterolotek z zawiasów razem z kawałkami depronu + kret.

 

cnmc.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

w sterolotkach w miejsca zawiasów (na te zawiaski) wklejam i wzmacniam płaskownikiem, mam nadzieję ze teraz tego nie wyrwie :)

 

b6sk.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

lxoy.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.