Gość Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel4090 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Może pakiet tak ma....jakim prądem ładowałeś...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Program rozładowujący nie rozładowuje pakietu do dna. Mi nawet jak sobie pofolgowałem w lataniu i regulator odciał w locie silnik to w ładowaniu wchodziło do pakietu około 1100mAh dla pakietu 1300mAh. Więc myślę, że 10 do 20 procent pojemności jest ok. Założyc tez trzeba, ze pakiet może mieć 2300mAh a nie jak deklarowne na nalepce. Zdażaja się takie sytuacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GEX999 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Ja bym się bardziej martwił tym: "na złączu balansera pokazuje 4,20 i 4,16 V przy naładowanym". Ładowarka nie ładuje Ci do pełna jednej celi czyli coś jest nie tak.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 To ile wchodzi, to nie jest tak istotne. Ważne jest ile jesteś w stanie odzyskać. Sprawność ładowania to około 80-90% Ustaw w ładowarce discharge i rozładuj pakiet do końca (tzn do odcięcia przez ładowarkę dla zadanej ilości cel LiPo). Potem naładuj. Ładuj tylko na programie z balansowaniem. Masz pakiet, którego stanu nie znasz. Ładowanie bez balancera uszkodzi pakiet. Po naładowaniu z balansowaniem ponownie rozładuj ładowarką pakiet - będziesz miał pojemność pakietu. Prąd rozładowywania ustaw maksymalny dla Twojej ładowarki (to chyba 3A) W rzeczywistości pojemność pakietu będzie prawdopodobnie mniejsza, zależna od prądów jakimi obciążysz aku. Im więcej, tym wcześniej osiągniesz graniczne napięcie. Bartosz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioterek Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Niestety bardzo często tak jest że deklarowana na pakiecie pojemność jest większa od rzeczywistej. Możesz kupić sobie watometr (koszt ok. 90 zł) i rozładowując przez niego pakiet (silnikiem albo halogenową żarówką) będziesz znać rzeczywistą pojemność pakietu. Musisz tylko pilnować żeby cela o minimalnym napięciu nie przekroczyła 3,0 V. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Batometr też jest, ale chyba chodzi o Watometr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_BRODA_ Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 A ja radzę przestań testować już ten pakiet bo jak będziesz chciał latać to będziesz musiał wymienić go bo będzie zużyty. Dobry pakiet, wkładasz i latasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioterek Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Batometr też jest, ale chyba chodzi o Watometr Tak oczywiście watometr, piszę na tablecie i czasami z racji wirtualnej klawiatury nie zauważę błędów. Ostatnio kupiłem nowe pakiety o deklarowanej pojemności 4600 mAh i ledwo są w stanie oddać 4000 mAh. Taki 'chłyt' marketingowy Chińczyków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi