Skocz do zawartości

Easy Star & Easy Glider na spalinie.


Peter

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tego jeszcze chyba nie grali :D

Powod prozaiczny.Dzis na latanku-u mnie plus 18 st. prawie lato,po kilku leniwych lotach

pojechalem do siebie-ZAPOMINAJAC o skrzyneczce z lipolami :crazy:

Wszytstkie pakiety jakie mialem plus ladowarka zmienily wlasciciela.

Okreslenia na siebie nie mam.

Nie mam funduszy na odbudowe elektrowni-wiec rzutem na tasme kupilem OS 15.

Wlasnie jestem w trakcie ucinania wiezyczki z elektrycznym motorkiem.

Czyli robie miejsce na silnik OS 15.

Nie wiem co z tego wyjdzie (pewnie nic dobrego) ale przydaloby sie kilka rad.

Takiej kombinacji nie spotyka sie codziennie,wiec kadza pomoc mile widziana.

Pierwsze to drgania-czy EG nie rozleci sie od nich ?

Reakcja elaporu na paliwo ?

Jakie paliwko do OS 15

Czy OS 15 nie jest zbyt duzy do tego modelu ?

Jak to po ludzku zamontowac ?

Opublikowano

he he he - dobre Peter dobre

 

nastęny pewnie będzie easy glider odlany z betonu

z akumulatorem ołowiowym (wyjmowany z samochodu) - to dobry pomysł, bo nie idzie zostawić go na polu i odjechać bez niego

 

ps. zostawże karteczkę na lotnisku, napisz że to "lipole w trakcie leczenia", może ktoś znalazł, a nie ukradł i będzie na tyle uczciwy, że odda

Opublikowano
A ja myślę, że to następny eksperyment Petera

Eksperymentow nie bedzie.Nie mam nawet pakietu do odbiornika RC,nie mowiac o zasilaniu pozostalych rzeczy.Czarno to widze,a baterie drogie...

Reanimuje stare Ni-Mh,moze po roku lezenia jeszcze zyja .

 

Skleroza kosztuje.

Odnosnie pomyslu,wielu patrzy na to sceptycznie , zapewne maja racje.

Finansowo nie odbuduje elektrowni w najblizszym czasie , wiec pozostala tylko ,,ciezka''

opcja.Nie mam kompletnie zadnej koncepcji jak powzmacniac szybowiec,zeby sie nie rozlecial w powietrzu (a wzmocnienia zapewne beda sporo wazyc) ale ludze sie ze moze jednak poleci.

Najgorzej wyszedl na tym szybowiec-roklejony/rozciety na czesci skladowe,czyli powrocil do stanu pierwotnego .

Wersja pancerno-ciezka to moze i nie bedzie,ale lekkoscia tez nie bedzie grzeszyc.

Ale , jesli sie uda z Wasza pomoca ulotnic , bedzie to b. tanie latanie.

Pierwszy problem- czy skrzydla sklejac razem ?

Podejrzewam , ze od drgan , moga w locie po prostu sie wysunac z kadluba.

Mieczotronix wie jak pocieszyc pomyslem i dobrym slowem. :oops:

Opublikowano

w sumie to 10 pakietow,2500,3200,1700,1000.

W tym dwa EVO 30.Plus ladowarka i zgrabna skrzyneczka Alu.

Kartka wisi od wczoraj,w koncu to miejsce modelarskie.Pracownicy tez wiedza.

Pozostaje tylko nadzieja...

Opublikowano

Mam nadzieje, ze sie znajdzie - wrecz wierze, ze tak bedzie...

Ja (tutaj) jak dotad spotkalem sie z niespotykana wrecz uczciwoscia - czego i Tobie zycze.

Jakby co to mam troche sprzetu - wpadnij - moze cos wybierzesz.Jakiegos lipola mam - do EG powinien byc ok. - ladowarke zbedna tez posiadam - co prawda ladowanie raptem 0.8 A - ale lepsze to niz nic - jak co to daj znac.

Opublikowano

Zakupy online w UK to tak jak w totolotka zagrac :lol:

Zamowilem silnik OS 15 LA , bo waga i parametry mialyby pasowac do EG.

Pczka powinna przyjsc kilka dni temu, a tu ani nic.

Dzwonie... i na wstepie,nie dajac respondentowi dojsc do slowa,oznajmilem co ja teraz zrobie ,skoro oni dostali pieniazki i nie robia nic.No i dostalem,tzw. gift,czyli zamiennik, zreszta na drugi dzien.Czyli i tak nie wyslali tego co zamowilem ale za to inny drozszy w tej cenie.

Teraz jestem w kropce,bo niby lepiej a gorzej.

 

Wiem tylko ze jest ciezszy od zakladanego ok 60g,to duzo.Wogole silnik chyba jest jakis wiekszy.Ogladalem OS 10LA i 15 LA , w porownaniu z tym 15 CV-A jest zupelnie inny,pomijajac kolor (chcialem niebieski :) )

Czy ktos wie co to za silnik 0S 15CV-A ?

Czy bedzie sie nadawal do EG ?

Ile ma ciagu ten silnik i czy znacznie sie rozni i czym od OS 15 LA.

Opublikowano

No i polecial...Easy Star na spalinie. :lol2:

Nie mam zdrowia na te klejenie (nie lubie tego) ale loze i instalacje juz mam przygotowane do Easy Glidera.

Easy Star na slniczku OS 15CV-A spisuje sie znakomicie.No fakt,troche brudny :oops:

Ale to wliczylem w koszty zabawy.Smigielko 8x5 i potezny sklon w dol sprawily ze leci prosto,nie zadziera,reaguje dobrze na stery.Troche gorzej ze skrzydlami-troche sie wyginaja,ale mozna latac, byle nie za szybko.Zbiornik od trenerka,chyba 200ml daje bardzo duza automicznosc lotu,kawka :pom: ,dwie fajki :faja: ;D plus akrobacje a on dalej lata.

Na minimalnych obrotac,aby tylko sie krecil silnik,nie ma opadania.

Jak dla mnie rewelacja.Model ma duze mozliwosci transportowe-udzwig.

Po zlym manewrze (byl wysoko i nie widzialem co zbroilem) wystarczy puscic stery a model sam wyrowna lot :lol2: .Czyli idiot machine.

Na minimalnych obrotach jest nieznacznie glosniejszy od elektryka,ale za to nie limituje mnie pojemnosc bateri jako czas lotu.Jest to naprawde alternatywa na b. tanie latanie.

Nie uzylem wiecej niz 40% mocy.Podejrzewam,gdybym umial,ze na tym silniku moze model po prostu wisiec ,jak w 3D :rotfl:

Jestem bardzo zadowolony z takiej konfiguracji.Nastena relacja z fotkami i moze filmem

Opublikowano

Jasne,ale to az wstyd pokazywac w moim wykonaniu.

Jak sie uporam z warsztatem na stole, to moze znajde moja karte sd i beda fotki :lol:

Po dzisiejszych lotach,szczerze namawiam na taka konwersje-tanio i dlugo :) lata.

Naped niestety w dziobie.

Opublikowano

Dzisiaj Easy Star polatal dlugo,az do znudzenia.

Karte znalazlem i bandarz tez-czyli zmiana smigla na APC i proba zapalenia z palca.

Smiglo na splywie jest bardzo ostre,wiec kuku/ala po raz pierwszy na palcu mam.

Zaczynam sie coraz bardziej przekonywac do tego rodzaju napedu (miniaturowy) .

Powodow jest kilka.

Banalnie proste odpalenie (jesli klips nie spadnie :-) )

Nieznisczalnosc silnika-nawet po krecie

Czas pracy-kilkadziesiat minut,kazda wysokosc

Kultura pracy napedu,zadnych efektow typu. zdychajacy pakiet

No i cena.... :lol:

Przy bance paliwa 5 l to tak na szybko , nawet nie jestem w stanie policzyc ile to godzin w powietrzu.3 minuty na tankowanie-godzina w powietrzu.

O i to mi sie podoba :lol2:

Czyli tylko lac i latac :lol2:

Dzis wybralem sie w miejsce dosc ciche,abyscie mogli porownac

jak to tez halasuje spalina.Po mojemu,odglosy w ustalonym locie,

na minimalnych obrotach z malym ustalonym wznoszeniem sa porownywalne

do elektryka na 50% mocy.

Przy starcie jest glosniej , fakt,troche wieksze obroty to i halas wiekszy.

Zalozylem najmniejsze smigielko jakie mam 7x5 ,gdyz przy tak malym modelu

moment obrotowy smigla byl dosc wyrazny.Teraz ster kierunku jest na zero.

Poprawil sytuacje dodatkowy sklon w bok.

No ale co ja bede tu pisal..

Sami zobaczcie i posluchajcie...

http://www.stage6.com/user/Kamera_Petera/video/2237734/Easy-Glider

Opublikowano

Peter, ja tam sie nie wypowiadam o pomysle spaliny... ale weź uporządkuj w końcu wątek bo wszędzie pisze o Easy Glider a tu dupa blada i Easy Star.... :?

Opublikowano

Nastepne loty stanely pod znakiem zapytania.Co prawda mamy kilku szczesliwcow na forum co widza szybowiec z odleglosci 1500m i kilkaset m nad ziemia,ale ja nie daje rady.

W czym problem ?To odnosnie latania na wieksze odleglosci.

Wlasnie przyslali mi nowy Club Rules,cos jak regulamin i w nim ,,wyraznie'' zaznaczyli ze latac w goglach mozna tylko z obserwatorem :devil:

Czyli w UK ,a moze tylko w moim klubie zeby polatac w goglach tzeba juz dwoch :*

Z nastepnych rewelacji,to zakaz latania spalinkami w innych niz wyznaczone miejsca.

I tu lista tych miejsc -czyli jedno i to after 1pm-czyli po 13 czasu miejscowego lub po poludniu jak kto woli.Chairman ,czyli prezes i reszta w osobach safety officer-taki miejscowy behapowiec juz mysla o innych ograniczeniach-pulap i odleglosc.Czyli jak tak dalej pojdzie bede latal w hali .

Postanowilem zadzialac,jutro napisze oficjalne wymowienie czlonkowstwa-juz nie bede member ale banita.Czyli z insurancem wolnym strzelcem.Tutaj Mammuth moze wpisac swoja historie,jak to u nich jest.

Wnioski-nie bedzie juz widokow ladnych wybiegow dla koni ze strzyzona trawka,ale banicja po polach-tyle ze tu wszystkie sa ogrodzone-dokladnie-wszystkie.

Nie mam koncepcji co dalej-chyba czas wracac do domu :oops:

Opublikowano

Chyba nie masz zbyt duzego wyboru jak wypisac sie z klubu.

Jako member - musisz przestrzegac regulaminu ...

Ale poniewaz ubezpieczenie i czlonkowstwo jest zupelnie oddzielne - mozesz kontynuowac jako niezrzeszony - tylko problem z tym miejscem - Ja mam 3 miejsca gdzie moze latac "kto chce" - najblizsze 10 min, a pozostale 20-30.

Moze sprobuj wystosowac pismo do okolicznych klubow, przedstaw swoje osiagniecia, problemy obecne z klubem i kto wie czy nie przygarnie Cie inny, bardziej rozwojowy, ktory w dodatku bedzie mogl Cie wspomoc - rada, sprzetem - czy tez inna forma pomocy.

Jako ciekawostke podam, ze tutejszy klub zakupil okolo 10 EG - specjalnie na zawody, aby wyrownac szanse dla kazdego kto startowal. (zawody oczywiscie tylko z udzialem EG)

 

Zycze powodzenia - jakby co daj znac - popytam u nas jak to wyglada.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.