miro-er1 Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 tak depron , powinno byc ok 470 ale wyszlo bardzo ciezko, folia ,tektura, kola i kleilem go tylko klejem na goraco dlatego taka waga wyszla teraz pare gram lzejszy bo wczoraj odkrecilem tylne kolo bo 2 razy odszedl caly tyl zaraz za skrzydlem bo sie zachaczalo w trawie ,wym rozpietosc 74cm dlugosc 63cm powierzchnia nosna ok 18dm2, dzis zrobie probe na smigle 9x6 SF TOWER PRO moze juz silnik jest padniety niewiem ale chyba za ciezki wyszedl mi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Obciążenie skrzydła nie jest złe, aczkolwiek jeśli przyzwyczaiłeś się do wolnego latania to ten może latać szybko dla Ciebie. Pakiet jaki masz, może załóż mniejszy pakiet? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro-er1 Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 3s 1000 i 3s 1300 mniejszego nie mam , no i 2s 700 ale on nie wchodzi w gre mam tez smiglo 8x4ep lub 8x6 , chodzi mi o to ze musze latac na pelnym gazie bo jak dam mniej to spada ps oba pakiety mam 30c dualskiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Zwiększ nieco kąt natarcia skrzydła przez podłożenie kawałka pianki 3mm pod spływ skrzydła i zobacz jak lata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro-er1 Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 a nie mozna bu dac lotek troszke ku dolowi tak ze 2 mm ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Nie wiem, zobacz. Nauka przez doświadczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PK999 Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Zwiększ nieco kąt natarcia skrzydła przez podłożenie kawałka pianki 3mm pod spływ skrzydła i zobacz jak lata. To chyba ZMNIEJSZY kąt natarcia. Aaaa fakt to dolnopłat! Mój błąd. a nie mozna bu dac lotek troszke ku dolowi tak ze 2 mm ??? Można. Masz lotki po całej długości i to powinno być skuteczne. Tylko, że opór zwiększy się znacznie. Jak dasz obie lotki w dół to będzie wymagał dotrymowania wysokością w górę, bo będzie opuszczał nos. No i będzie bardziej "mulasty" na lotkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Skrzydło jest mocowane od góry do kadłuba jak mniemam. Czyli jak podłożysz piankę między kadłub a skrzydło to zwiększysz kąt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro-er1 Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 jest przyklejone na stale ale dalem klapy na 1 stopien w dol smiglo tower pro 9x4,7 sf i nawet latal na 3/4 gazu i faknie powoli przy ladowaniu dalem klapy na maxa w dol pod wiatr i mam domixowany ster wysokosci ale tylko na 2 stopniu i ladowal prawie w miejscu wisi juz na scianie bo jutro ruszam do pracy ale jeszcze wieczorem polatam Wilga kfm2 , pozdrawiam i dziekuje za rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi