Skocz do zawartości

DUSTY POPYLACZ


karol p
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

tak depron , powinno byc ok 470 ale wyszlo bardzo ciezko, folia ,tektura, kola i kleilem go tylko klejem na goraco dlatego taka waga wyszla teraz pare gram lzejszy bo wczoraj odkrecilem tylne kolo bo 2 razy odszedl caly tyl zaraz za skrzydlem  bo sie zachaczalo w trawie ,wym rozpietosc 74cm dlugosc 63cm powierzchnia nosna ok 18dm2, dzis zrobie probe na smigle 9x6 SF TOWER PRO moze juz silnik jest padniety niewiem ale chyba za ciezki wyszedl mi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwiększ nieco kąt natarcia skrzydła przez podłożenie kawałka pianki 3mm pod spływ skrzydła i zobacz jak lata.

To chyba ZMNIEJSZY kąt natarcia. Aaaa fakt to dolnopłat! Mój błąd.

 

 

a nie mozna bu dac lotek troszke ku dolowi tak ze 2 mm ???

Można. Masz lotki po całej długości i to powinno być skuteczne. Tylko, że opór zwiększy się znacznie. Jak dasz obie lotki w dół to będzie wymagał dotrymowania wysokością w górę, bo będzie opuszczał nos. No i będzie bardziej "mulasty" na lotkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest przyklejone na stale ale dalem klapy na 1 stopien w dol smiglo tower pro 9x4,7 sf i nawet latal na 3/4 gazu i faknie powoli przy ladowaniu dalem klapy na maxa w dol pod wiatr i mam domixowany ster wysokosci ale tylko na 2 stopniu i ladowal prawie w miejscu :)  wisi juz na scianie bo jutro ruszam do pracy ale jeszcze wieczorem polatam Wilga kfm2 :) , pozdrawiam i dziekuje za rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.