Volleyboy Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 Cześć Miruś widze że nadal wszystko w trasie robisz? pieknie Ci wyszedł czekam na oblot
miro-er1 Opublikowano 5 Marca 2014 Autor Opublikowano 5 Marca 2014 dzieki Tadek dawno cie nie bylo , oblot ma byc za ok 2 tyg jak bede w domu i pogoda dopisze, pozdrawiam, sory za slaba jakosc fotek. postaram sie zrobic foty w swietle dziennym i cos wrzuce wkrotce , pozdrawiam wszsytkich.
Volleyboy Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 Jestem jestem cały czas nie zaglądasz do Naszego tematu poprostu
miro-er1 Opublikowano 23 Marca 2014 Autor Opublikowano 23 Marca 2014 witam wszystkich, jestem juz w domu model posklejany juz jest ,waga bez wyposazenia , to co widac na fotkach wazy 241g takze przewiduje wage do lotu ok 450-460g, niestety fotki w nie zadobrej jakosci jeszcze fotka... tez slaba sorki, narazie ultimate wisi na scianie i czeka na wyposazenie z rozbitego modelu..... ale pada wiec dzis nic nie rozwale i jeszcze..
Tomak Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Hej, na prawde fajnie Ci wyszedł. Nie obrazisz się jak podczepię Ci sie do tematu z moim Ultimatem? Włąsnie kończę go sklejać
Patryk900 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Bardzo przyjemna maszyna a schemat kolorów dla mnie super daj tylko trochę szybszy silniczek żeby ładnie kręcił akrobacje jak przystało na ultimate-a !
bandyr Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 Witam mam pytanie jakie śmigiełko zakładasz pod 2822 do tego ultimata ?
Volleyboy Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 Miruś przepiękny model Ci wyszedł gratuluje i życzę udanych lotów Pozdrawiam, Tadek Wytapatane z mojego GT-S5830
miro-er1 Opublikowano 26 Marca 2014 Autor Opublikowano 26 Marca 2014 dzieki Tadek , mysle o smigle 9x6sf lub gws 1060
bandyr Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 a ja zrobiłem z depronu 7mm z obi... regiel turnigy 40A cf2288 trochę za słaby smigło 9x6 chyba... troszkę wiało na lotnisku i generalnie miał latać na 1300 3s ale na 2200 3s dużo lepiej się zachowuje w locie jest bardziej przewidywalny...
bandyr Opublikowano 29 Marca 2014 Opublikowano 29 Marca 2014 z pakietem 3s 2200 turnigy 658 gram ale emax cf2822 pionowo w górę ledwie daje radę jak pakiet na full naładowany... bez pakietu 464 gramy próbowałem latać na 3s 1300 ale jakoś mniej przewidywalny na nim i lepiej lata na 2200... zaznaczam że kadłub klejony uchu ale wręga silnika i cała reszta klejem na gorąco dodatkowo mój depron to 7mm... u was będzie pewnie mniej wagi...
miro-er1 Opublikowano 29 Marca 2014 Autor Opublikowano 29 Marca 2014 ja calego kleilem na goraco moze zaluz smiglo 8 cali wiecej obrotow i chyba lepszy ciag , tak mysle
bandyr Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 obawiam się o emaxa...i taki na pełnych obrotach cieplutki...
robertus Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 Jak nie parzy w palec i uzwojenia nie ściemniały to może być.
bandyr Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 ostatnio przewijałem 2 silniki więc mogę coś powiedzieć na ten temat... ku mojemu zdziwieniu silnik od turbinki edf przewijałem innym drutem niż oryginalny oczywiście policzone... i zzyskała na wydajności moc ma chyba taką samą za to nie żre tak pakietu dziś zrobię próbę w powietrzu...
Rekomendowane odpowiedzi