cZyNo Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Dzis widziałem kadlub el. do Respecta. 10s wchodzi bez problemu, kołpak 40mm, pełno miejsca w przedziale serwisowym. Cały przód te kewlar. Rewelka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Dzis widziałem kadlub el. do Respecta. 10s wchodzi bez problemu, kołpak 40mm, pełno miejsca w przedziale serwisowym. Cały przód te kewlar. Rewelka. A cenowo porównywalny z Virusem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin851 Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Dzis widziałem kadlub el. do Respecta. 10s wchodzi bez problemu, kołpak 40mm, pełno miejsca w przedziale serwisowym. Cały przód te kewlar. Rewelka. Jakby ktoś poszedł w tym kierunku i byłby zainteresowany mocnym napędem to mam silnik 6-10s s-neu1512 1.5y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Jurku - ile tam jest na wysokość pod bagnetem ? Pozdrawiam - Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 oj tego to nie sprawdzałem. ale kadlub pojemniejszy niż w Toxicu. A cenowo porównywalny z Virusem? zdecydowanie nie. Lepsza jakość wyższa cena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Jurek nie przyrównuj tyfusa do respecta to przecież inna liga poza tym koledzy silniczki ponad "kilowałek" to nie rekreacja i może się toto rozpierdzieć na prostej . I proszę nie dziwić się mojej opinii na temat x coś tam bo widziałem skrzydła od 2 metrowej zboczówki w której wymeldowało się górne pokrycie z dźwigarem z węża węglowego od dolnego pokrycia koledze z Bielawy . A jak ktoś ma mnie ochotę przekonać że tyfus wytzrmya to test jest prosty pion z 300m wyrównanie na 10 i parę zakrętów a ja tak robię respectem z kilogramem gruzu na pokładzie: A jak ktoś ma ochotę wykopywać s-neu z trawnika i resztek tyfusa z gleby to może sobie potestować ile to warte . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 A cenowo porównywalny z Virusem? Piotr nie ma porównania zarówno w dotyku jak i w cenie. Też widziałem też macałem i teraz muszę ochłonąć coby żony nie wystawić na alledrogo w celu pozyskania środków. A silnik można wstawić o średnicy od 40 do 60 mm wedle uznania pilota. A miejsca to faktycznie jak Jurek napisał, turbina wchodzi bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Konrad - Podpadłeś mi na maxa! Moja żona słyszała jak dyskutowaliście o modelach "za 500zł" Chyba teraz ja muszę porozmawiać z Twoja żoną Trochę zdjęć Respecta. I kadłub elektro nr 001 (niestety wysłany za granicę) http://respectf3f.weebly.com/gallery.html Ciągnie ! Termika jest bardzo fajna, ale zbocze - lepsze !Muszę objechać lokalne punkty w poszukiwaniu sztangi miedzianej lub mosiężnej na balast i pod jej wymiar zrobić rurę do kadłuba.Kit wisi za oknem równo więc latania raczej nie będzie.Tak w ogóle to miało być odwrotnie - do elektryka i termiki - usterzenie krzyżowe a na zbocze - "V". Wyszło, jak wyszło...- Jurek a tu nie jest tak bardzo drogo: http://sklep.hart-metale.pl/prety-kwadratowe-mosiezne,97.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Ja pie.... pomyliłem tematy czy to Jurkowy z pięcioma groszami do Virusa...? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 pomyliłes Jurku, dalej nie wiem ile jest miejsca pod bagnetem, ale pakiet 5S 2200 (toxicowy) przelatuje z luzem od silnika za "przedział serwisowy" oczywiście gdy brak bagnetu. Dziś zapewne też macie piękna pogodę - wozisz się na hałdzie pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Przy tym "0" na hałdzie nie ma co szukać. Chyba, ze podziwiać widoki. Ładuję akumulatory i wracam na "moją" łąkę. Pytałem o wysokość bo interesuje mnie, jakie pakiety wejdą. Toxic ma 43mm i to ogranicza pojemność (rozmiar) cel. Bez bagnetu raczej trudno latać ? Pozdrawiam - Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 W kadłubie elektro respecta na nasadzie skrzydła na szerokość jest 50mm na wysokości spływu 40mm szerokości a wysokość pod bagnetem jest bardzo podobna ok 44mm . W ryj wejdzie normalny outruner nawet o średnicy 50mm !!! przymierzałem ROXXY 5065/07 nie wystaje nawet za przednią krawędź kabinki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Dzięki Kamil ! Lata ktoś Repectem F3B ? - Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Respect jest zdecydowanie optymalizowany pod F3F wystarczy porównać topowy model F3B do respecta i będzie widać spore różnice . Polatać nim w F3B oczywiście się da jednak nie jest to model idealny do F3B tak samo jak modele F3B nie są idealne do latania na zboczu . Prawda jest taka model do wszystkiego to model do niczego ... Jedno co wyraźnie można powiedzieć rerspect lubi być ciężki i taki dobrze lata przy słabych warunkach więc będzie świetnym modelem do wersji elektrycznej i przy masie typu 2700-2900g będzie latał bardzo dobrze nawet w słabych warunkach ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Leszek nie chce wchodzić w F3B. I nie będzie optymalizował ani robił na razie modelu do tej klasy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Dzięki za informacje. Taki Phasorek jak mój, tylko ten wolniejszy, 2700/1V i 8-10 celek lub S-Neu od Marcina - mogła by być fajna zabawa ! - Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Ten co na zdjęciach wysłany został do Niemca. On chce wsadzić tam 12s. Jak bedzie info jak mu poszło to damy znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Czyli nie jestem tak całkiem porąbany ! Są lepsi ode mnie ! - Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 A na razie katuj Virusa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Po zaplanowanej przerwie - powrót do Virusa. Nie jest tego dużo, ale zawsze coś do przodu. Wylaminowana rura do balastu aktualnie pod pompą: Coś się ewidentnie chrzani. Ani dołączyć zdjęć, nie widać ich w podglądzie, nie można edytować swojego postu... Wczoraj przywiozłem od Michała Skarwiego hak do Virusa. Można wklejać nim dostęp utrudni rura na balast. Wyedytowałem sobie również dźwignię statecznika poziomego z 2mm laminatu. Można odpalić "ręczny ploter" - jak to fajnie nazwał Tomek Motylasty. Rozstaw osi bagnetów statecznika - 39,5mm (!) wskazuje, że do tego modelu brak jeszcze szablonów czy wzorników (?). Długość ramienia (69mm) wyznacza już wklejony pancerz bowdena i otwór w stateczniku pionowym na bagnet. Pozostało się dopasować. Teraz to już nic nie rozumiem.... Napisałem kolejny post a jakiś chochlik je scalił.... Pozdrawiam - Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi