Skocz do zawartości

Tequila relacja z budowy, projekt własny


Krzysiek67

Rekomendowane odpowiedzi

Ja w Condorze który jest większy niż ASW miałem pręt szklany. w ASW też spokojnie powinien się sprawdzić. Nie polecam węglowego. Węglowy gdy pęknie to się złamie, a szklany co najwyżej się skruszy trochę ale będzię się trzymał w całości i "w razie czego" będzie jeszcze można wylądować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy nie wiem co z tym zrobić jest to asw 28 .przy sterze kierunku te otwory na bodweny są tak blisko steru ok 1cm ze dźwignia steru musiała by mieć tak nie więcej jak 1 cm .ale przy probie skręcania opiera się o te wypustki na bodweny musiał bym cofnąć dźwignię do tylu ale wtedy nie będzie w osi skrętu (a tak nie powinno być )

post-8739-0-01920200-1513194266_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko nie pytaj w sklepie w Kaliszu (odnośnie rurek) :) Bo zawsze będzie powiedź, że można etc... ;)  Co do otworu w stateczniku poziomym, to miałem podobny problem chińskim szybowcu tej firmy.. Niestety zostaje przeróbka wyjścia (co osłabi i tak słaby laminat) lub zostawić jak jest i "niefachowo" założyć odwrotnie dźwignię na sterze, co przedłuży wyjście cięgien. Rozumiem, że masz dwie linki (pull pull) ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Bardzo ładny model i fajna relacja z budowy. Siedzę już kilka dni i szukam "natchnienia" do powrotu do modelarstwa i chyba znalazłem :) .

Krzysztof, wysłałem Ci wiadomość z prośbą o kilka informacji o Tequila. Proszę o pomoc.

Jeśli chodzi o dźwigar płata, to dla średnicy 8mm lepsza (wytrzymalsza) stal czy pręt węglowy?

Czy w Bowdenie można zamienić pręt plastikowy fi 2mm na drut stalowy fi 2mm? Czy to ma sens?

Przepraszam za trywialne dla większości pytania, ale w necie jednak nie łatwo wszystko znaleźć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bowdem składa się z 3 elementów. Rurka o średnicy około 3mm, wewnątrz rurka o średnicy 2mm a w środku pręt stalowy 0,9mm, który jest usztywnieniem tej 2mm rurki. Do modeli małych i w miarę lekkich nie stosuję rurki o średnicy 3mm. U mnie wtedy pręt 0,9mm jest popychaczem a rurkę fi2 przyklejam do kadłuba. Tutaj zastosowałbym to  bez zmian tzn wszystkie 3 elementy. Pręt stalowy 2mm będzie swoje ważył.

 

Co do bagnetu to opinie są różne. Węgiel nie powie ci ze przeginasz ino pęknie. Stal daje ten komfort że się wygnie, i wiesz już ze jest niebezpiecznie.

Warto rozważyć i zastosować pręt o średnicy 10mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.