Anluk Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Ja w Condorze który jest większy niż ASW miałem pręt szklany. w ASW też spokojnie powinien się sprawdzić. Nie polecam węglowego. Węglowy gdy pęknie to się złamie, a szklany co najwyżej się skruszy trochę ale będzię się trzymał w całości i "w razie czego" będzie jeszcze można wylądować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gignasiak Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Tak myślałem wziąść rurkę w rurkę i pręt w środek ale nie wiem czy się w sunie musiadł bym w sklepie zapyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gignasiak Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Koledzy nie wiem co z tym zrobić jest to asw 28 .przy sterze kierunku te otwory na bodweny są tak blisko steru ok 1cm ze dźwignia steru musiała by mieć tak nie więcej jak 1 cm .ale przy probie skręcania opiera się o te wypustki na bodweny musiał bym cofnąć dźwignię do tylu ale wtedy nie będzie w osi skrętu (a tak nie powinno być ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin81 Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 Tylko nie pytaj w sklepie w Kaliszu (odnośnie rurek) Bo zawsze będzie powiedź, że można etc... Co do otworu w stateczniku poziomym, to miałem podobny problem chińskim szybowcu tej firmy.. Niestety zostaje przeróbka wyjścia (co osłabi i tak słaby laminat) lub zostawić jak jest i "niefachowo" założyć odwrotnie dźwignię na sterze, co przedłuży wyjście cięgien. Rozumiem, że masz dwie linki (pull pull) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gignasiak Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 Myślałem nad jednym popychaczem bo tam nie ma takiej siły żeby robić to jak w akrobacie .ale chyba cofne dźwignię bo szkoda zachodu z przeróbka kadłuba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bocian Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Bardzo ładny model i fajna relacja z budowy. Siedzę już kilka dni i szukam "natchnienia" do powrotu do modelarstwa i chyba znalazłem . Krzysztof, wysłałem Ci wiadomość z prośbą o kilka informacji o Tequila. Proszę o pomoc. Jeśli chodzi o dźwigar płata, to dla średnicy 8mm lepsza (wytrzymalsza) stal czy pręt węglowy? Czy w Bowdenie można zamienić pręt plastikowy fi 2mm na drut stalowy fi 2mm? Czy to ma sens? Przepraszam za trywialne dla większości pytania, ale w necie jednak nie łatwo wszystko znaleźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal B. Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 Bowdem składa się z 3 elementów. Rurka o średnicy około 3mm, wewnątrz rurka o średnicy 2mm a w środku pręt stalowy 0,9mm, który jest usztywnieniem tej 2mm rurki. Do modeli małych i w miarę lekkich nie stosuję rurki o średnicy 3mm. U mnie wtedy pręt 0,9mm jest popychaczem a rurkę fi2 przyklejam do kadłuba. Tutaj zastosowałbym to bez zmian tzn wszystkie 3 elementy. Pręt stalowy 2mm będzie swoje ważył. Co do bagnetu to opinie są różne. Węgiel nie powie ci ze przeginasz ino pęknie. Stal daje ten komfort że się wygnie, i wiesz już ze jest niebezpiecznie. Warto rozważyć i zastosować pręt o średnicy 10mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi