Rodi Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Zdjęcia masz parę postow wcześniej itd. To nie są te same Sbachy mój ma rozpiętość 1400mm sam waży 2kg a z akku ponad 2.5 kg . Lipol to 4s 5000 bo taki zalecany. Expo mam po 40 procent na SW i lotki.Sk mam chyba 130 procent.Pierwszy lot pełny gas krótki rozbieg i w powietrze. I bardzo długie lądowanie:-P:-P:-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabolo Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 1400mm i 2.5kg to troche cegła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rodi Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Nic na to nie poradzę:-P sam samolot waży 2kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabolo Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Wydawało mi sie ze pianka jest lzejsza od drewna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rodi Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Też tak myślałem ale jest inaczej:-D Wiesz sam się wystraszylem 1 taki samolot mam. Potrafi szybko latać ale lądować tez trza umieć.Ale żadnego kreta nie miałem czyli jakieś doświadczenie man ze cegła całą:-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabolo Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 A jak mają sie temperatury napędu w takim modelu ? Dosc ciasno jest w kadłubie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rodi Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Motor i regel ciasno musiałem wyciąć dziure pod kolpakiem.Dość ciepło jest. Zrobię dziś pomiary jak nie zapomnę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobUK Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 Nie wiem czy zauważyliście ale autor tematu nie odzywał się więcej po pierwszym poście, znalazłem też nowego posta w którym pyta o to do czego, do jakiego modelu może wykorzystać graty z Sbacha bo się go "pozbył" no i lekko zwątpiłem Bo albo to był samolot ponad siły albo nie jest tak pieknie jak piszecie Mój co prawda wciąż ma się świetnie ale jeszcze tak naprawdę nie polatałem po pierwsze czekam na odpowiedni "pas startowy" bo mój parking raczej odpada. Jeden z klubowiczów (PARCS) miał sie dowiedzieć gdzie można by się wbić (do jednej z baz RAF'u) w okolicy. Więc chwilowo czekam Sbach uziemiony ale za to Spitfitre śmiga po niebie i z tego bardzo się cieszę. Chyba nawet bardziej niż z Sbacha Wymieniłem wszystkie Li-pole na nowe i .... oooo matko jaka różnica. Moje stare miały już ponad dwa lata i były mówiąc delikatnie lekko "dobite" w międzyczasie mi nawet ze 2 czy 3 razy "spuchły" więc ich wydolność i wydajność znacznie spadły.Ładowały się bardzo długo i pracowały ... znaaacznie krócej niż jak były nowe. A przy okazji, chociaż pewnie już ze sto razy było. Poczytał bym trochę o bateriach Li-po, najlepsze sposoby utrzymania ich w dobrej kondycji jak najdłużej. Chociaż z drugiej strony, jak bateria (nowa) kosztuje 5/7 funtów (oczywiście mowa o wielkościach 1300mAh/1800mAh, ostatnio takie kupiłem "Turnigy nano cośtam 3S 25C-35C" co w porównaniu do PKZ1033 Parkzone 3S 19C-20C wygląda nieco lepiej a takich dotychczas używałem ) to gdzie jest sens się nad tym zastanawiać. Stare wykorzystać np do radia albo innego zasilania a nowe do samolotu i z głowy. Tak czy inaczej, co nieco wiadomości bym przyswoił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi