Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Zdjęcia masz parę postow wcześniej itd. To nie są te same Sbachy mój ma rozpiętość 1400mm sam waży 2kg a z akku ponad 2.5 kg .

Lipol to 4s 5000 bo taki zalecany. Expo mam po 40 procent na SW i lotki.Sk mam chyba 130 procent.Pierwszy lot pełny gas krótki rozbieg i w powietrze. I bardzo długie lądowanie:-P:-P:-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 107
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Też tak myślałem ale jest inaczej:-D Wiesz sam się wystraszylem 1 taki samolot mam. Potrafi szybko latać ale lądować tez trza umieć.Ale żadnego kreta nie miałem czyli jakieś doświadczenie man ze cegła całą:-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy zauważyliście ale autor tematu nie odzywał się więcej po pierwszym poście,  znalazłem też nowego posta w którym pyta o to do czego, do jakiego modelu może wykorzystać graty z Sbacha bo się go "pozbył" no i lekko zwątpiłem ;)

Bo albo to był samolot ponad  siły albo nie jest tak pieknie jak piszecie ;)

Mój co prawda wciąż ma się świetnie ale jeszcze tak naprawdę nie polatałem :) po pierwsze czekam na odpowiedni "pas startowy" bo mój parking raczej odpada. Jeden z klubowiczów (PARCS) miał sie dowiedzieć gdzie można by się wbić (do jednej z baz RAF'u) w okolicy.

Więc chwilowo czekam Sbach uziemiony :( ale za to Spitfitre śmiga po niebie ;) i z tego bardzo się cieszę. Chyba nawet bardziej niż z Sbacha :) Wymieniłem wszystkie Li-pole na nowe i .... oooo matko jaka różnica. Moje stare miały już ponad dwa lata i były mówiąc delikatnie lekko "dobite" w międzyczasie mi nawet ze 2 czy 3 razy "spuchły" więc ich wydolność i wydajność znacznie spadły.Ładowały się bardzo długo i pracowały ... znaaacznie krócej niż jak były nowe.

 

A przy okazji, chociaż pewnie już ze sto razy było. Poczytał bym trochę o bateriach Li-po, najlepsze sposoby utrzymania ich w dobrej kondycji jak najdłużej. Chociaż z drugiej strony, jak bateria (nowa) kosztuje 5/7 funtów (oczywiście mowa o wielkościach 1300mAh/1800mAh, ostatnio takie kupiłem "Turnigy nano cośtam 3S 25C-35C" co w porównaniu do PKZ1033 Parkzone 3S 19C-20C wygląda nieco lepiej :) a takich dotychczas używałem )

to gdzie jest sens się nad tym zastanawiać. Stare wykorzystać np do radia albo innego zasilania :) a nowe do samolotu i z głowy.

Tak czy inaczej, co nieco wiadomości bym przyswoił :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.